Vajaakuntoisen työllistäminen

Re: Vajaakuntoisen työllistäminen

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 15:46

Kyllästynyt kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että sinä Tristan olet ollut työttömänä/työkyvyttömänä vuosikausia - ja selittelysi ettet muka voi mennä kuntoutuskeskukseen tai hakeutua päiväsairaalahoitoon työsi vuoksi on aivan silkkaa hevonpaskaa.

Sinä et halua mennä päiväsairaalaan etkä viitsi hakeutua hoitoon koska kumpikin sisältää sellaisen vaaran, että sinä mahdollisesti joudut tekemään itse jotakin - ja sellaistahan sinä et millään viitsisi edes ajatella.

En halua päiväsairaalaan koska aion jäädä työelämään. Jos en saa tuolle työlle jatkoa niin pyydän päästä uudelleen työelämävalmennukseen edelliseen paikkaan. En käsitä mistä sinä nyt sen päiväsairaalan keksit kun on ensimmäinen vuosi aikoihin jolloin olen suuremman ajan töissä kuin työtön. Olisit ehdottanut silloin kun olin kotona piereskelemässä - nyt haluan jäädä työelämään ja voin verrattain hyvin.

Mene itse päiväsairaalaan jos se sinua jotenkin kiinnostaa. Työn voit hyvin lopettaa tai pyytää ajalle sairaslomaa.
Trisse

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 05.08.2010 15:56

Kyllästynyt: "Ehkä pitääkin, mutta Tristanin palkkatukityössähän on kyse vain muutaman kuukauden mittaisesta työrupeamasta. Laskepa huviksesi kuinka kauan Tristan on vetelehtinyt toimeentulotuen (jota nostaa väärin perustein) tai työttömyys/työkyvyttömyyspäivärahan voimin?

Miksi järkiperäiset syyt olisivat hirveitä?"
-

En tarkoittanut, että kaikki järkiperäiset syyt on aina ja kaikkialla hirveitä.
Mietin vain onko Trissella jokin tunnepitoisempi syy olla menemättä jonnekin.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 16:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:06

Biancaliina kirjoitti:-

En tarkoittanut, että kaikki järkiperäiset syyt on aina ja kaikkialla hirveitä.
Mietin vain onko Trissella jokin tunnepitoisempi syy olla menemättä jonnekin.

Ei kun minulla ei ole mitään järkiperäistä taikka tunneperäistä syytä mennä päiväsairaalaan. Tämä on aivan absurdi keskustelu. Tämä alkoi siitä kun kerroin että Majakassa - johon liityimme Kristan kanssa halpojen leffalippujen vuoksi - on ihminen joka ei pidä huolta hygieniastaan. Sitten juttu pomppasi siihen että minun pitäisi mennä jostain syystä jonnekin päiväsairaalaan vaikka olen parhaillaan työssä ja voin hyvin (enkä vähiten työstä saadun rahan vuoksi). Sama kun joku kertoisi hiustenleikkuustaan ja muut alkaisivat syyllistää tätä siitä ettei tämä mene taikka aio mennä New yorkiin. Tuiki älytöntä. Lopetan keskustelun puolestani tähän. Pitäkää te kusipäät hauskaa päiväsairaaloinenne ihan keskenänne! Niin paljon kun se teitä turhauttaakin niin en aio mennä päiväsairaalaan vaan pysytellä työelämässä tuella tai ilman!
Trisse

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 05.08.2010 16:16

"Pitäkää te kusipäät hauskaa päiväsairaaloinenne ihan keskenänne! Niin paljon kun se teitä turhauttaakin niin en aio mennä päiväsairaalaan vaan pysytellä työelämässä tuella tai ilman!"
-

Tummennus minun. Tiedoksesi: en ole kusipää, eikä muutkaan.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 17:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:21

Biancaliina kirjoitti:
Tummennus minun. Tiedoksesi: en ole kusipää, eikä muutkaan.
Jos haluat ymmärrystä, niin tuolla nimittelyllä et sitä saa. Sitähän Kyllästynyt yrittää sanoa, että etkö sinä opi, miksi sinä kerta toisensa jälkeen nimittelet muita?

En opi en. Minä toimin ihan miten haluan. Toivottavasti nimittely loukkasi - se näet oli sen tarkoitus!

Biancaliina kirjoitti: Etkö ymmärrä että tuo loukkaa ja ajaa ihmisiä kauemmas, kai sekin ettet siivoa alkaa jo vaikuttamaan tuleeko luoksesi ihmisiä vai ei.

Mitä vittua sinä oikein selität?! En ole aikoihin kutsunut ihmisiä tänne! En todellakaan kutsu tai päästä ketään tänne!!!

LOPETTAKAA PASKAN PUHUMINEN ELÄMÄSTÄNI KUN ETTE SIITÄ MITÄÄN TIEDÄ! VÄLITTÖMÄSTI!
Trisse

ViestiKirjoittaja 00__00 » 05.08.2010 16:25

Minua nyt ei ainakaan loukkaa jonkun toisen kielenkäyttö. Miksi loukkaisi? Netissä? Ei pidä olla niin narsistinenu, että aikoo rokkaa niistämällä ruokkia perhettään.

MInua ei vaivaa Trissen kielenkäyttö nettimaailmassa, minua ainoastaan ottaa kupolista naisen asenne. Kirokoot ja nimitelkööt, kunhan asenne muuttuisi. Ja asiaton käytöskin muuttuu, mikäli PAV- oireisto lakkaa olemasta.

Ja trisse! Sinä itse nostat elämäsi asioita esiin kaivaten niihin kommentteja. Minusta olet PAV. Enkä näe kohdallasi muuta apua tarvitsevan, kuin raittiuden tukemisen.

Sen sijaan sinä haet "hyviä syitä" jatkaa tuhoavaa käytöstäsi. Ulkoistaen vastuun itsesi ulkopuolelle. Mutta pääoireisiin kuuluva ongelma, mitäs muuta.
Viimeksi muokannut 00__00 päivämäärä 05.08.2010 16:28, muokattu yhteensä 1 kerran
00__00

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:27

Suututtaako sinuakin ehkä se etten mene tai aio mennä päiväsairaalaan?!
Trisse

ViestiKirjoittaja 00__00 » 05.08.2010 16:30

Trisse kirjoitti:Suututtaako sinuakin ehkä se etten mene tai aio mennä päiväsairaalaan?!

Minuako? Minusta sinä et hyötyisi siitä. Olisi yhteiskunnan varojen tuhlausta kirjoittaa sinut hoidon piiriin, joka vahvistaa käytöstäsi, eikä tue vahvoja puolia nostaen todellisia ongelmia esiin.
00__00

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:32

Niinpä! Sehän vain passivoisi minua! Yritän juuri päästä aktiivisesti työelämään ja sitten niskaani heitetään tuollaista paskaa!
Trisse

ViestiKirjoittaja 00__00 » 05.08.2010 16:33

Trisse kirjoitti:
LOPETTAKAA PASKAN PUHUMINEN ELÄMÄSTÄNI KUN ETTE SIITÄ MITÄÄN TIEDÄ! VÄLITTÖMÄSTI!

Lukeneena naisena tiedät, miten tuollainen tehoaa... hohhoijaa
00__00

ViestiKirjoittaja 00__00 » 05.08.2010 16:34

Trisse kirjoitti:Niinpä! Sehän vain passivoisi minua! Yritän juuri päästä aktiivisesti työelämään ja sitten niskaani heitetään tuollaista paskaa!

Ai päiväsairaalako? Kuka sinulle sellaista ehdottaa? Ei taatustikaan ihminen, jonka vallassa voisi olla ollenkaan sen paikan mahdollistuminen. Niin yksinkertaista matematiikkaa varmasti jokainen osaamme
00__00

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 05.08.2010 16:38

[quote="Trisse"]

Opin.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 17:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:39

Niinpä. Enhän saisi omalääkäriltäni edes lähetettä sinne.

Keskustelu menee vaan loukkaavampaan suuntaan. Tuo yksi x vihjailee että luonani vierailevia ihmisiä kiusaa sotkuni. TÄÄLLÄ EI KÄY KETÄÄN EIKÄ TULE KÄYMÄÄN NIIN KAUAN KUN ON SOTKUISTA! Tosi loukkaavaa! Mistä tuo idiootti tuon väitteen tempaisi?! Jos ei tiedä toisen elämästä mitään on syytä pitää siitä turpansa kiinni!
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:40

LOUKKAAVAA VIHJAILLA ETTÄ KUVITTEELLISET VIERAILIJAT TÄÄLLÄ KIUSAANTUISIVAT SOTKUSTANI!
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:44

Ihmisillä voi olla monia tunteita asioista. Vaikka haluan työelämään voin silti toisinaan olla siellä väsynyt ja ahdistunut. Olisi suoranainen ihme jos en olisi.
Trisse

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 05.08.2010 16:47

Trisse kirjoitti:Niinpä. Enhän saisi omalääkäriltäni edes lähetettä sinne.

Keskustelu menee vaan loukkaavampaan suuntaan. Tuo yksi x vihjailee että luonani vierailevia ihmisiä kiusaa sotkuni. TÄÄLLÄ EI KÄY KETÄÄN EIKÄ TULE KÄYMÄÄN NIIN KAUAN KUN ON SOTKUISTA! Tosi loukkaavaa! Mistä tuo idiootti tuon väitteen tempaisi?! Jos ei tiedä toisen elämästä mitään on syytä pitää siitä turpansa kiinni!

Kerrot, ettet voi mennä Majakkaan tms. koska siellä eräs haisee hirveän kauhealle.
Auta armias, jos joku kehtaa vihjailla jotakin asuntosi kunnosta, minkä otat usein itse esiin.
Kiitos selvennyksestä.

En ole sinulle minkään sortin idiootti, eikä kukaan muukaan.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 05.08.2010 16:48

'
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 16:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:49

Biancaliina kirjoitti:Auta armias, jos joku kehtaa vihjailla jotakin asuntosi kunnosta, minkä otat usein itse esiin.

Sen kun vihjailet vaikka kolme kertaa päivässä mutta ÄLÄ KEKSI OMIASI JOISTAN IHMEEN VIERAILIJOISTA!!!
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 05.08.2010 16:50

Biancaliina kirjoitti:
Trisse kirjoitti:LOUKKAAVAA VIHJAILLA ETTÄ KUVITTEELLISET VIERAILIJAT TÄÄLLÄ KIUSAANTUISIVAT SOTKUSTANI!

Ajatteleppa kuinka vihainen se Majakka-haisuli on sinulle, kun täällä suoraan sanot kuinka hän haisee ja karkoittaa sinut :cry:

Ei aavistustakaan. Sinähän voit mennä paikalle tai nettisivulle kertomaan asiasta jos hän ei tätä palstaa seuraa!
Trisse

ViestiKirjoittaja 00__00 » 05.08.2010 16:52

Mikä perkeleen käytöskoulu on psykopatologiafoorumi?
Noh, opiskellaanhan ainetta turuus (jossa monimuukin asia on vinksallaan) käyttäytymistieteiden alla.

BL, onko sinulla varaa ojenteluun?

Minulle voi sanoa vaikka: perkeleen ämmä, enkä koe edes hämmennystä. Käsitän, että sanojalla on jotain sanottavaa, jota hän ei vielä kykene sen paremmin jalostamaan.

Ei minunkaan kotonani ole aina siistiä, vaikka haluaisinkin ja joku tosiaan yrittää sitä käyttää nöyryyttämisaseena minua kohtaan. Se on sellaisille vaan: tervetuloo ja ota rätti käteen. Minä siivoon, kun siivoon, mutta vittuilulla en saa mitään hyvää aikaiseksi.
00__00

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista