Sirkus Finlandia (2014)

Re: Sirkus Finlandia (2014)

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 22:36

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, väitit Peilikuvan huutelevan puskista. Mihin väitteesi perustui?

Siihen, että hän esitti asiansa niin kuin olisin hänen kanssaan keskustellut jostakin jo aiemmin. Toistaiseksi hän ei ole kertonut nimimerkillä hän silloin liikkui.

Lukijat eivät tarvitse nimimerkkejä päästäkseen lukemaan. Suljetut nettifoorumit ovat toinen juttu, mutta nyt ei ole sellaiset kyseessä.

Missä keskusteluketjussa ja missä kohdassa ketjua Peilikuva on esittänyt asiansa niin kuin olisit hänen kanssaan keskustellut jostakin jo aiemmin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.09.2014 22:47

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, väitit Peilikuvan huutelevan puskista. Mihin väitteesi perustui?

Siihen, että hän esitti asiansa niin kuin olisin hänen kanssaan keskustellut jostakin jo aiemmin. Toistaiseksi hän ei ole kertonut nimimerkillä hän silloin liikkui.

Lukijat eivät tarvitse nimimerkkejä päästäkseen lukemaan. Suljetut nettifoorumit ovat toinen juttu, mutta nyt ei ole sellaiset kyseessä.

Missä keskusteluketjussa ja missä kohdassa ketjua Peilikuva on esittänyt asiansa niin kuin olisit hänen kanssaan keskustellut jostakin jo aiemmin?

14.9.2014 ketjussa "Uhkailu"
Eivät tarvitse, olen siitä hyvin perillä, mutta kun Peilikuva kirjoituksista sai(n) sen käsityksen, että hän on itse kanssani jostakin väitellyt.

Mutta eikös sinun pitänyt pysyä siellä katsomossa!

Peilikuva kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Peilikuva kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut...

Mistä virheistä sinä puhut?
Jos tarkoitat sitä, että olen puhunut Tristanin harjoittamasta kiusaamisesta, ei ole kiusaamista kertoa kiusaamisesta.

Latistaminen on suhteellinen käsite, enkä ole sanonut mitään sellaista mikä olisi latistavampaa kuin se mitä minulle on sanottu. Aliarvioimistakaan en ole tehnyt, vaan olen päinvastoin yliarvioinut hänen tahtonsa, halunsa ja kykynsä toimia aikuisen ja itsestään vastuun kantavan aikuisen tavoin.

Hyljeksiminen voi pitää paikkaansakin, mutta mielestäni ei voi millään kohtuudella edellyttää, että minun tulisi vähääkään pitää ihmisestä joka on kohdellut minua siten kuin Tristan.
Eikä hyljeksiminenkään ole kiusaamista - ei ainakaan silloin kun hyljeksittävä on itse hyökännyt (väitetyn) hyljeksijän kimppuun.

Sinä olet kiero kuin korkkiruuvi, sille ei mitään voi. Luikertelet aina selityksillä karkuun.

Latistaminen on totta kai se on suhteellinen käsite, kun sinä niin sanot :lol: eikä mikään muu ole kamalampaa kuin mitä sinulle on tapahtunut ja sanottu. Toki :lol:
Kukaan ei kai oletakaan sinun pitävän jostakin henkilöstä saati kaikista lopuistakaan, mutta tarvitseeko sitä aina korostaa? Miksi oletat muiden noin ajattelevan?
Kuka sinun odottaa pitävän Tristanista?

Ei toki se ole sinun puolelta kiusaamista, jaksat vain aina ja joka käänteessä muistuttaa ihmistä itseään ja muita siitä, että hän on tehnyt virheen.

Ja sitten ihmetellään kun isompia kuvioita ei saada sovituksi :?: Ja näitä turpakäräjiä on sentään myös käyty jo, voisiko jo kohta sanoa vuosikymmeniä :lol: :lol:
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 23:02

Kyllästynyt, tämä on julkinen keskusteluketju - hyväksyit ja halusit sinä asian olevan niin tai et.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 23:09

Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Kyllästynyt, tuon sanoit Trisselle; Peilikuva vain kommentoi siihen.
viewtopic.php?f=9&t=13090&hilit=Min%C3%A4+en+ole+sinua+kiusannut+koskaan%2C+ikin%C3%A4%2C+milloinkaan.&start=10
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.09.2014 23:16

Mirri kirjoitti:

Kyllästynyt, tämä on julkinen keskusteluketju - hyväksyit ja halusit sinä asian olevan niin tai et.

Voi itku sinun kanssasi...

Tämä on keskustelupalsta ja tämä on keskusteluketju. Ja tämä on ketju jossa sinä itse olet nimenomaan halunnut siirtyä vain katsojaksi.
Mikset pysy siellä kun kerran sinne halusit?

Ja jos sinulla on jotakin sanottavaa liittyen Peikuvan aiempiin kirjoituksiin - kirjoita ne siihen ketjuun mihin ne kuuluvat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.09.2014 23:18

Mirri kirjoitti:
Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Kyllästynyt, tuon sanoit Trisselle; Peilikuva vain kommentoi siihen.
viewtopic.php?f=9&t=13090&hilit=Min%C3%A4+en+ole+sinua+kiusannut+koskaan%2C+ikin%C3%A4%2C+milloinkaan.&start=10

Peilikuva:
Peilikuva kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Minä en ole sinua kiusannut koskaan, ikinä, milloinkaan. Koita nyt vihdoin lopettaa tuo paskanjauhaminen.

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut.
Kyllä sinä olet kiusannut, älä yritä sitä muuksi muuttaa vaikka kiusaaminen onkin nyt niin tapetilla, eikä ole niin hyväksyttävää kuin 2000 luvun alussa.
"korjaus vuosilukuun."

Ei ole kyse siitä kenelle minä kirjoitan. Kyse on siitä, mitä Peilikuva kirjoittaa minulle ja minusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 23:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta ja tämä on keskusteluketju. Ja tämä on ketju jossa sinä itse olet nimenomaan halunnut siirtyä vain katsojaksi.
Ja jos sinulla on jotakin sanottavaa liittyen Peikuvan aiempiin kirjoituksiin - kirjoita ne siihen ketjuun mihin ne kuuluvat.

Kaiva esille kohta, jossa minä olen halunnut siirtyä julkisen keskusteluketjun 'katsojaksi'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.09.2014 23:34

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Kaiva esille kohta, jossa minä olen halunnut siirtyä julkisen keskusteluketjun 'katsojaksi'.

Etkö itse muista tässä ketjussa kirjoittamiesi viestien sisältöä?

Tässä:
Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Esiintyjinä ei ole muita kuin hevosia. Minä voisin tyytyä olemaan sirkuskissa, muttei siellä sellaistakaan tarvita. Oikeastaan mieluiten istahdan katsomoon ihastelemaan sinun taikurinlahjojasi.

Pääsisithän sinä hevoseksikin - jos haluaisit.
Mutta agility-kissaksi sirkukseen sopisit mainiosti. Sinun mielestäsihän se videokin kissasta "vetämässä leukaa" oli vain agility-kissan harjoittelua.
Milloin voit aloittaa treenaamisen, että tiedän tulla leuanvetotangon ja videokameran kanssa paikalle?

Et usko tai et ymmärrä minun mieluiten istuvan katsomossa. Vaikken pääsisikään näkemään taikurinlahjojasi, voisin hyvin istua kauhistelemassa muistiasi - tai sinun luulojasi siitä.
Vai eikö katsomoon pääseminen olekaan vapaaehtoista, vaan sinun määräysvallassasi?

ja
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, minä ehdottaisin sinua taikuriksi. Sopisit siihen hommaan paremmin kuin norsuksi.

Sitä paitsi nykyaikaisessa sirkuksessa ei käytetä sirkuseläimiä; kävin tarkistamassa Sirkus Finlandian sivustolta. Esiintyjinä ei ole muita kuin hevosia. Minä voisin tyytyä olemaan sirkuskissa, muttei siellä sellaistakaan tarvita. Oikeastaan mieluiten istahdan katsomoon ihastelemaan sinun taikurinlahjojasi.

Lihavoinnit minun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 23:37

Kyllästynyt kirjoitti:Peilikuva:
Peilikuva kirjoitti:

Kyllä sinä olet. Vuosi tolkulla jaksanut muistuttaa virheistä, latistaa, aliarvioida, hyljeksiä, joka ikisellä tavalla olet kiusannut.
Kyllä sinä olet kiusannut, älä yritä sitä muuksi muuttaa vaikka kiusaaminen onkin nyt niin tapetilla, eikä ole niin hyväksyttävää kuin 2000 luvun alussa.
"korjaus vuosilukuun."

Ei ole kyse siitä kenelle minä kirjoitan. Kyse on siitä, mitä Peilikuva kirjoittaa minulle ja minusta.

Kyse oli tästä:
Kysyin, millä nimimerkillä esiinnyit silloin kun ensimmäisen kerran "tapasimme", mutta siihen sinä et ole vastannut. En nimittäin muista, että olisin sinun kanssasi aiemmin keskustellut, mutta jos olemme, kerro missä ja mistä.

Sinulle ja sinusta voidaan kirjoittaa pelkän lukemisen perusteella; niin paljon olet vuosien varrella kirjoittanut. Ja kuten sanottu: lukemiseen ei tarvita nimimerkkejä, ei edes vuosia kestävään lukemiseen. 'Tapaaminen' on voinut olla lukijan ja kirjoittajan välistä; siihenkään lukijalta ei vaadita nimimerkkejä.

Alla oleva viestisi ei ollut osoitettu Peilikuvalle, vaan Trisselle. Peilikuva - lukijana - on nähnyt, ettei Trisselle esittämäsi väite pidä paikkaansa, ja sen asian hän toi julki.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.09.2014 23:46

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Peilikuva:
Peilikuva kirjoitti:

"korjaus vuosilukuun."

Kyse oli tästä:
Kysyin, millä nimimerkillä esiinnyit silloin kun ensimmäisen kerran "tapasimme", mutta siihen sinä et ole vastannut. En nimittäin muista, että olisin sinun kanssasi aiemmin keskustellut, mutta jos olemme, kerro missä ja mistä.

Sinulle ja sinusta voidaan kirjoittaa pelkän lukemisen perusteella; niin paljon olet vuosien varrella kirjoittanut. Ja kuten sanottu: lukemiseen ei tarvita nimimerkkejä, ei edes vuosia kestävään lukemiseen. 'Tapaaminen' on voinut olla lukijan ja kirjoittajan välistä; siihenkään lukijalta ei vaadita nimimerkkejä.

Alla oleva viestisi ei ollut osoitettu Peilikuvalle, vaan Trisselle. Peilikuva - lukijana - on nähnyt, ettei Trisselle esittämäsi väite pidä paikkaansa, ja sen asian hän toi julki.

Ei lukemiseen tarvita nimimerkkiä, mutta on puskista ampumista tulla haukkumaan minua siitä, että minä jauhan vanhoista asioista. Se on vielä hyvin ristiriitaistakin; miksi ottaa puheeksi vanhat asiat, jos haluaa, ettei vanhoihin asioihin aina palata?

Ja Peilikuvan väite minun kieroudestani on sen luokan syytös, että kyllä sille pitäisi jokin perustelukin antaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.09.2014 23:53

Kyllästynyt, mikään viestieni sisällössä ei osoita minun haluavan pysytellä vaiti tässä ketjussa. On sinun ajattelemattomuuttasi, että olet peräti yleisessä osiossa vallannut itsellesi kokonaisen ketjun, jossa kuvittelet voivasi kirjoittaa foorumin toisista kirjoittajista 'vekkulisti' lukijoiden vain myötäillessä sinua.

Ylläpitäjän ajattelemattomuutta on se, että hän sallii tällaisen ketjun fooruminsa 'etusivulla', yleisessä osiossa. Lukijoiden näkövinkkelistä tämä saattaa olla kummallinen keskustelu. Otsikkona on ajankohtainen ja maineikas Sirkus Finlandia (2014), mutta ketjun sisällössä ei ole päätä eikä häntää.

Jos joku uusi kirjoittaja eksyy kommentoimaan tätä ketjua, pannaanko hänet katsomoon olemaan hiljaa, vai ryhtyykö Kyllästynyt tyrkyttämään hänelle sirkusroolia?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.09.2014 00:20

Mirri kirjoitti:

Kyllästynyt, mikään viestieni sisällössä ei osoita minun haluavan pysytellä vaiti tässä ketjussa...

Kyllä sinä minun mielestä hyvin yksiselitteisesti ilmaiset halusi pysytellä katsomossa osallistumatta sirkuksen toimintaan tai työnjakoon.
Mirri kirjoitti:[... On sinun ajattelemattomuuttasi, että olet peräti yleisessä osiossa vallannut itsellesi kokonaisen ketjun...

Ajatella. Eiköhän Psykopatologia kykene pitämään ketjunsa puhtaana, jos viestini häntä ketjun aloittajana häiritsevät.
Mirri kirjoitti:... jossa kuvittelet voivasi kirjoittaa foorumin toisista kirjoittajista 'vekkulisti' lukijoiden vain myötäillessä sinua...

Mistä sinä olet saanut päähäsi, että minä kuvittelen toisten kirjoittajien vain myötäilevän minua? Minähän olen päinvastoin toivonut kommentteja ja osallistumista.
Mirri kirjoitti:... Ylläpitäjän ajattelemattomuutta on se, että hän sallii tällaisen ketjun fooruminsa 'etusivulla', yleisessä osiossa...

Ketju alkoi ajankohtaisella ilmoituksella, ja minä jatkoin sitä esittämällä Psykopatologialle kysymyksen.

Ketjun olisi voinut siirtääkin, mutta eipähän tuo ole leipää anonut täälläkään...
Mirri kirjoitti:... Lukijoiden näkövinkkelistä tämä saattaa olla kummallinen keskustelu. Otsikkona on ajankohtainen ja maineikas Sirkus Finlandia (2014), mutta ketjun sisällössä ei ole päätä eikä häntää...

Onhan siinä useitakin päitä - ja häntiäkin löytyy ainakin pari kappaletta...
Mirri kirjoitti:... Jos joku uusi kirjoittaja eksyy kommentoimaan tätä ketjua, pannaanko hänet katsomoon olemaan hiljaa, vai ryhtyykö Kyllästynyt tyrkyttämään hänelle sirkusroolia?

Kukin halunsa mukaan.
Mutta koska sinä selvästikin haluat tämän sirkuksen toimintaan osallistua, voisit ruveta hattarantekijäksi.
Hattarantekijäkin kehrää liki olemattomasta määrästä raaka-ainetta ison kuontalollisen sormiin ja vaatteisiin tarttuvaa imelää höttöä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.09.2014 21:35

Olkoon vaan hauska ketju tämä, mutta tuo Mirrille sanomasi oli aika ilkeää. Äläkä ala vääntää, olit peitellysti ilkeä ja piste.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.10.2014 00:18

kiss kirjoitti:Olkoon vaan hauska ketju tämä, mutta tuo Mirrille sanomasi oli aika ilkeää. Äläkä ala vääntää, olit peitellysti ilkeä ja piste.

Jos lukisit viestini ennen kuin rupeat rähjäämään huomaisit, etten ole missään vaiheessa kieltänyt tämän olevan vittuilua.

Sillä sitähän tämä on...

Sivumennen sanoen Kiss, sinähän sopisit avustajaksi taikatemppuun jossa avustaja suljetaan kaappiin, taikuri peittää kaapin viitallaan ja lausuu maagiset taikasanansa: "CeterumcenseoKissinemesseamissibile", poistaa viitan - ja hups, nainen on kadonnut kuppa Töölöstä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.10.2014 00:39

trisse kirjoitti:Esitätkö sinä parrakasta naista?

En. Minä olen norsu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kissi » 02.10.2014 21:43

Kyllästynyt kirjoitti:
kiss kirjoitti:Olkoon vaan hauska ketju tämä, mutta tuo Mirrille sanomasi oli aika ilkeää. Äläkä ala vääntää, olit peitellysti ilkeä ja piste.

Jos lukisit viestini ennen kuin rupeat rähjäämään huomaisit, etten ole missään vaiheessa kieltänyt tämän olevan vittuilua.

Sillä sitähän tämä on...

Sivumennen sanoen Kiss, sinähän sopisit avustajaksi taikatemppuun jossa avustaja suljetaan kaappiin, taikuri peittää kaapin viitallaan ja lausuu maagiset taikasanansa: "CeterumcenseoKissinemesseamissibile", poistaa viitan - ja hups, nainen on kadonnut kuppa Töölöstä.

sivusta vaan tööttään, että olet taas niiiin oikeassa! Pp.lukitsee tosiaan minut kaappiin ja sanoo:alabannaillapois ja niimpä miut haihdutettiin bittiavaruuteen.
Kissi

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista