Kyllästynyt kirjoitti:Tarkoitin Suomen asukkaita.
Yksi sadasta (1 %) ei liene kohtuuton edellytys sille, että voi puhua naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti: Et selvästikään edes lue muiden viesteistä kuin osia. Ilmeisesti hermostut jo lauseen alusta niin, ettet voisi vähempää välittää siitä, mitä lauseen lopussa sanotaan, vaikka se muuttaisi koko lauseen merkityksen täysin erilaiseksi.
Olen huomannut saman asian. Mutta mitäpä se mitään mihinkään muuttaisi.
Tarkoitatko esimerkiksi käyttämääsi "Koirat haukkuvat, karavaani kulkee" -sanontaa?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Eikä ollut myöskään kysymys tästä "ällösetä" -esimerkistäni.
Mutta kun otit sen puheeksi, niin tosiaan samassa viestissäni oli kaksi (2) esimerkkiä. Lisää esimerkkejä muistaakseni annoin ketjun edetessä. Tässä ketjussa taisit juuri sinä muistella kolmatta (3) esimerkkiä, puhuit ruuanlaittotaitojen arvioinnista vaikka se esimerkki kyllä taisi käsitellä yleisesti huushollaustaitojani.
Se, että sinä et ole sattunut kuulemaan termiä "ällösetä" aikaisemmin, ei ole evidenssi mihinkään suuntaan seksismin suhteen.
Sama koskee tuotakin "esimerkkiäsi". Olen vakuuttunut siitä, että naiset (yleisesti ja tunnetusti) eivät ole ruoanlaittotaitojasi arvioineet.
Olen itsekin arvostellut puolisoni ruoanlaittotaitoa epäillyt, mutta en miellä mitä seksististä siinä on koska vastaavasti olen epäillyt mm. sisareni ruoanlaittokykyjä ja -osaamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi sitten jatkuvasti käyttäydyt huonosti ja haastat riitaa.
Miten niin "jatkuvasti"? Alappas Kyllästynyt nyt latoa todisteita siitä, että olen "jatkuvasti" käyttäytynyt huonosti jahaastanut riitaa. Vaikkapa viimeisimmän 3 kuukauden ajalta.
Kyllästynyt kirjoitti:Tässäkin ketjussa on kasapäin sinun riitaahaastavia viestejäsi.Kahvi kirjoitti:Entäpä tämän ketjun ulkopuolelta? Kyllä niitä sieltäkin pitäisi löytyä helposti jos muka "jatkuvasti" käyttäydyn huonosti ja haastan riitaa.
Tämä ketju on tällä hetkellä se pahin esimerkki sinun huonosta käytöksestäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Että sinulla on valikoiva kuulo ja näkö.
Miten tuo siis olisi osoitus naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Haluat pitää sitä esillä ja hieroa meidän kaikkien nenää sinun päällesi heitettyyn paskaan. ...
Juuri niin. Aion hieroa sitä kaikkien naamaan niin kauan, että sanoma menee perille; ketään ei saa kohdella niin kuin minua on kohdeltu.
Pointti on siis se, että niin kauan kuin asioita ei ole selvitetty, niin kauan ne ovat akuutteja - ja niin kauan minä niistä puhun.
Mitä selvittäminen sitten tarkoittaisi? Ainakin sitä, että ne jotka solvaamiseen ynnä muuhun kiusaamiseen ovat osallistuneet, tunnustaisivat tekonsa ja sitoutuisivat siihen, etteivät enää ikinä samaa tee kenellekään.
Sitä ei kuitenkaan ole tapahtunut; Tristan ei ole oleellisesti muuttanut käytöstään, Mirri ei ole pyytänyt anteeksi sitä, että varasti työni tuloksen - eikä Kahvi näköjään tajua edes hävetä solvauksiaan, Obelixista puhumattakaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Pointti on siis se, että niin kauan kuin asioita ei ole selvitetty, niin kauan ne ovat akuutteja - ja niin kauan minä niistä puhun.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Puhe oli siis yleisesti huushollaustaidoistani.
Koska olen miespuolinen, niin veikkaan että aika yleisesti naispuoliset epäilevät sukupuoleni takia halukkuuttani ja/tai kyvykkyyttäni asianmukaiseen huushollaamiseen...
"Veikkaat" ja "aika yleisesti"?
Eivät ole kovin vakuuttavia sinun esimerkkisi naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä.
Mistä tiedät, että kyse oli sukupuolestasi eikä muista ominaisuuksistasi?
Jos tekemäsi vaikutelma ihmisiin on toistaitoinen, sukupuolellasi ei välttämättä ole asiassa merkitystä.

Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Luottamukseni siihen, että sinä ymmärtäisit tekosi törkeyden ja tajuaisit hävetä on olematon - etkä sinä näytä edes haluavan käytöstäsi muuttaa.
En siis tiedä miten asiassa voisi edetä.
Mitäs viimeaikaisessa käytöksessäni sitten on vialla?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Väität perättömiä, et usko kun sanon, etten tiedä mitä kysymystä tarkoitat vaan syytät väistelystä, haastat riitaa väittämällä että tiedän, suollat kysymyksiä toinen toisensa perään ja jos en ehdi niihin heti vastata, syytät vastaamattomuudesta ja niin edelleen.
Puhumattakaan siitä, mitä olet aiemmin tehnyt.
Ja nämä teot, joissa on kieltämättä vahvaa liioittelun makua, ovat yhtä törkeitä kuin aikaisemmat tekoni (sormettamiset yms)?
Liioittelua?
Ei sitten niin vähääkään!
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kehtasit vielä vittuilla päälle, että "otin hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta.
Sinä siis otit luvatta omaan käyttöösi - eli varastit - minun työni tuloksen.
Noin varmaan on tapahtunut. Kyllästynyt, miten voisin hyvittää sinulle tämän asian?
Kuten sanoin, myönnät varastaneesi työni tuloksen.
viewtopic.php?f=5&t=8783&start=440#p112315Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksi sinä Mirri et ole vieläkään myöntänyt, että varastit työni tuloksen?
Ok, myönnän varastaneeni.
(--)
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tarkoitin Suomen asukkaita.
Yksi sadasta (1 %) ei liene kohtuuton edellytys sille, että voi puhua naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä.
Ai, sinun mielestäsi ei liene kohtuutonta, että ollakseen esimerkki kysytystä aiheesta pitäisi antaa 21 720 esimerkkiä?
Ei, vaan mielestäni on kohtuullista, että sadan naisen otoksesta ainakin yksi on sitä mieltä, että oven avaaminen on seksismiä.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ei tuossa sinun miehesi/siskosi epäilyssä olekaan mitään seksististä, koska näemmä et tee niin heidän sukupuolensa vaan todellisten taitojensa perusteella. Minun kohdallani asia oli eri, koska ao henkilö ei tiennyt taidoistani mitään, mutta silti oli käytännössä varma asiastaan - nimenomaan sukupuoleni takia..
Mistä tiedät, että kyse oli sukupuolestasi eikä muista ominaisuuksistasi?
Jos tekemäsi vaikutelma ihmisiin on toistaitoinen, sukupuolellasi ei välttämättä ole asiassa merkitystä.
Kyllästynyt kirjoitti:Ja nuo esimerkit vain yhdellä hakusanala "akkamainen" haettuna!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ja jotenkin ajattelit, että kun sinä heittelet kaikennäköisiä virhetulkintoja yms minusta, niin minun pitäisi olla ...hmm, mitenkäs se nyt meni... paavillisempi kuin paavi itse?
Mitäh?
En taaskaan ymmärrä mitä tarkoitat.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä, on naisia jotka suhtautuvat epäluuloisesti miesten kykyihin laittaa ruokaa, mutta onko tuo naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä? Mielestäni ei.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyse on tuossakin naisten ajatuksista, ei naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä - ja siitähän niitä esimerkkejä Kahvin piti antaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku nainen on joskus todennut, ettei pidä siitä jos mies avaa hänelle oven tms. se ei ole esimerkki naisten miehiä kohtaan osoittamasta sovinismista.
Edelleenkään ei ollut kysymys tämmöisestä esimerkistä.
Ei sekään, että joku nainen sanoo jostakusta miehestä tai miestyypistä, että hän on/he ovat "ällösetiä" - tee yksittäisen naisen mielipiteestä naisten miehiä kohtaan osoittamasta seksismistä.
Korostan, etten ole eläessäni nähnyt tai kuullut kenenkään käyttävän termiä "ällösetä" ennen kuin sen Kahvin viestistä täällä luin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tässä on mielestäni kaksi (2) asiaa:
1. Tämä on hyvä esimerkki Kyllästyneen valikoivasta kuulostasi ja näöstäsi. Siis oikeastaan samaa, mitä Helmenkalastajakin näki: kun törmäät johonkin, niin takerrut siihen ja jätät muun viestin lukematta. Tässä tapauksessa takerruit termiin "liioittelua" ja jätit huomaamatta viestissäni esitetyn kysymyksen.
2. Tuossa viestissä esittämääni kysymykseen kaipaisin vastausta: eli ovatko ao teot yhtä törkeitä kuin aikaisemmat tekoni (sormettamisest yms)?
Puhuit liioittelusta, sitäkö ei saisi ymmärtää niin, että sinä puhuit liioittelusta?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... 2. Tuossa viestissä esittämääni kysymykseen kaipaisin vastausta: eli ovatko ao teot yhtä törkeitä kuin aikaisemmat tekoni (sormettamisest yms)?
Lähes, muttei aivan. Liian huonoa kuitenkin ollakseen asiallista.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa