Psykopatologia kirjoitti:Millainen voisi olla äärifeministinen?
Esim kategorisesti nainen/naiseus on aina hyvä ja mies/mieheys on paha.
Psykopatologia kirjoitti:Millainen voisi olla äärifeministinen?
Psykopatologia kirjoitti:Minusta seksuaalisten teemojen käsittely on ollut usein heikkoa ja niukkaa
(paitsi minun osaltani).
Psykopatologia kirjoitti:Kiitos sinulle - ja muille (uusille)!
Psykopatologia kirjoitti:Minusta seksuaalisten teemojen käsittely on ollut usein heikkoa ja niukkaa
(paitsi minun osaltani).
Sen sijaan seksistiset ja höpöhöpö-seksiaiheet ovat saaneet runsaan käsittelyn.
Kokemustuntija kirjoitti:En ymmärrä miksi eräs henkilö nauroi puhelimessa,
kun luin hänelle Psykopatologian arviotani, joka samalla oli myös onnittelusähke.
Psykopatologia kirjoitti:ve e kirjoitti:Palsta on tuulahdus menneitten vuosikymmenten psykoanalyytikoitten vastaanottohuoneilta.
Ruma tai rujo saa mieleltään olla, eikä sitä tuomita.
Kiitos, tuo oli kauniisti sanottu.

Kokemustuntija kirjoitti:En ymmärrä miksi eräs henkilö nauroi puhelimessa, kun luin hänelle Psykopatologian arviotani, joka samalla oli myös onnittelusähke.
Helmenkalastaja kirjoitti:Juuri näin. Valitettavasti seksuaalisten teemojen vakavasti otettavat käsittely-yritykset ovat
enimmäkseen joutuneet vesittämisen kohteiksi. Ainakin minun kohdallani tämä joidenkin
harjoittama pelleily on johtanut siihen, etten minäkään tartu aiheeseen. Seksuaalisuus
on herkkä asia. Kun ei voi luottaa kanssakirjoittajien ymmärrykseen ja hyvään tahtoon,
on parempi pysyä hiljaa.
Psykopatologia kirjoitti:Foorumilla pyritään kulkemaan "herkimpien" ehdoilla.
Useimmiten höpö-höpö-seksi-jutuista puuttuu sublimatorinen kvaliteetti
(minulla taas ei; vrt. "suudeltu suu").
Riidankylväjä kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Juuri näin. Valitettavasti seksuaalisten teemojen vakavasti otettavat käsittely-yritykset ovat
enimmäkseen joutuneet vesittämisen kohteiksi. Ainakin minun kohdallani tämä joidenkin
harjoittama pelleily on johtanut siihen, etten minäkään tartu aiheeseen. Seksuaalisuus
on herkkä asia. Kun ei voi luottaa kanssakirjoittajien ymmärrykseen ja hyvään tahtoon,
on parempi pysyä hiljaa.
Onko pakko ottaa kaikkea niin haudan vakavasti?
Riidankylväjä kirjoitti:Vaikeita asioita olisi helpompi kestää huumorin varjolla.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa