Nälkä ja vilu ovat taianomaisen tehokkaita keinoja kohottamaan ihmisten motivaatiota työn tekemiseen - sekä tietenkin säästämiseenkin.
Mutta ennen kuin voi sijoittaa, pitää olla jotakin mitä sijoittaa - tai ainakin jotain muutakin lainan vakuudeksi pelkät kuin tyhjät taskut.
Missäköhän olen puhunut mitään sellaista, että köyhien pitäisi säästää enemmän?
Ja mitä sinä tarkoitat tällä lauseellasi:
Niinpä, ja ennen kuin voi säästää, pitää olla sen verran tuloja, että niistä jää jotain jäljelle pakollisten menojen jälkeen. Miksiköhän ne köyhät eivät säästä enemmän...
Nälkä ja vilu ovat taianomaisen tehokkaita keinoja kohottamaan ihmisten motivaatiota työn tekemiseen - sekä tietenkin säästämiseenkin.
Tuo ei ole minun vaan sinun oma lauseesi.
Kuutar kirjoitti:... Niinpä, ja ennen kuin voi säästää, pitää olla sen verran tuloja, että niistä jää jotain jäljelle pakollisten menojen jälkeen. Miksiköhän ne köyhät eivät säästä enemmän...
???
Työ siirtyy Suomesta Kiinaan ja Brasiliaan...
Ja ilmiötä entisestään vauhdittaa Suomen suuret oheiskustannukset.
Jotka johtuvat siitä, että työssä olevat joutuvat elättämään paitsi lapset, vanhukset ja sairaat myös kaikki kattoonsyljeskelijätkin jotka laskeskelevat ettei heidän kannata mennä töihin koska tukirahoina saa saman verran ilman että tarvitsee nostaa pyllyään petistä.
Kuutar kirjoitti:... Niinpä, ja ennen kuin voi säästää, pitää olla sen verran tuloja, että niistä jää jotain jäljelle pakollisten menojen jälkeen. Miksiköhän ne köyhät eivät säästä enemmän...
???
Sinä kysyit (et lainannut vaan kysyit) "mitä sinä tarkoitat tällä lauseellasi" - ja perässä seurasi vain minun lauseeni.
Kirjoittaja Kuutar » 29.06.2011 23:51
Kyllästynyt: Ja mitä sinä tarkoitat tällä lauseellasi:
Maria kirjoitti:Kuutar, voisitko käyttää lainaustoimintoa, kuten muukin rahvus?
Jotta minäkin voisin keskustella kanssasi?
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Maria kirjoitti:Kuutar, voisitko käyttää lainaustoimintoa, kuten muukin rahvus?
Jotta minäkin voisin keskustella kanssasi?
Miten?
Voisitko sinäkin kuitenkin lukea sivulta kuusi, Kyllästyneen 29.06.2011, kello 22:43, lähettämän viestin. Sen lukemalla selviää hyvin, mihin ja miksi minä hänelle vastasin.
P.S ( olen tallentanut tuon alkuperäisen)
Minulle ei ole vieläkään selvinnyt mihin ja miksi - tai edes mitä - sinä olet minulle vastannut.
Ensimmäisen lauseen luulisi olevan selvä. Ihminen voi säästää ainoastaan silloin, kun hänen tulotasonsa mahdollistaa sen.
Köyhien on siis vaikea vaurastua säästämällä, koska heiltä ei pakollisten elinkustannusten jälkeen jää mitään säästöön.
Toinen lause on retorinen kysymys, jota voi itsekukin pohtia.
Kuutar kirjoitti:Kylllästynyt:Mutta ennen kuin voi sijoittaa, pitää olla jotakin mitä sijoittaa - tai ainakin jotain muutakin lainan vakuudeksi pelkät kuin tyhjät taskut.
Niinpä, ja ennen kuin voi säästää, pitää olla sen verran tuloja, että niistä jää jotain jäljelle pakollisten menojen jälkeen. Miksiköhän ne köyhät eivät säästä enemmän...
Missäköhän olen puhunut mitään sellaista, että köyhien pitäisi säästää enemmän?
Mitä helvetin paskaa sinä(kin) Kuutar taas tunget minun sanoikseni?
Missäköhän minä olen väittänyt, että sinä väität niin?
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt:Missäköhän olen puhunut mitään sellaista, että köyhien pitäisi säästää enemmän?
Missäköhän minä olen väittänyt, että sinä väität niin?
No jos et sitä tarkoita, miksi ihmeessä sitten otit asian tässä ketjussa esiin?
Ja mitä sinä tarkoitat tällä lauseellasi:Kuutar kirjoitti:... Niinpä, ja ennen kuin voi säästää, pitää olla sen verran tuloja, että niistä jää jotain jäljelle pakollisten menojen jälkeen. Miksiköhän ne köyhät eivät säästä enemmän...
???
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa