Kyllästynyt kirjoitti:
No mikset sitten hakeudu päiväsairaalaan?
Miksi hakeutuisin? Minä aion hakeutua työelämään enkä mihinkään aikuisten päiväkotiin! Mikset itse hakeudu päiväsairaalaan?
Kyllästynyt kirjoitti:
No mikset sitten hakeudu päiväsairaalaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi hakeutuisin? Minä aion hakeutua työelämään enkä mihinkään aikuisten päiväkotiin! Mikset itse hakeudu päiväsairaalaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Trisse kirjoitti:En ymmärrä logiikkaasi. Koska olet kokopäivätyössä sinun ei pidä mennä päiväsairaalaan mutta koska minä olen kokopäivätyössä palkkatuella niin minun tulisi jättää työni palkkoineen työtodistuksineen ja mennä sen sijaan päiväsairaalaan lahoamaan? Miten päiväsairaala mielestäsi minua auttaisi? Epäiletkö ehkä että arvoni työmarkkinoilla paranisi ja saisin päiväsairaalahoidon avulla ei-tuetun kokopäivätyön? Kerro ihmeessä!
En ole milloinkaan sanonut, että sinun pitäisi jättää palkkatukityösi ja mennä päiväsairaalaan.
Työssä olet ollut ilmeisesti noin neljä kuukautta, mutta vailla työtä/työkyvyttömänä paljon enemmän kuin neljä vuotta.
En tiedä auttaisiko päiväsairaala sinua - tuskin. Sillä ongelmahan on se, että sinä haluat jonkun muun tekevän kaiken sinun puolestasi, eikä päiväsairaala vastaa siihen tarpeeseen/haluun millään tavalla.
Sinun työllistymisesi esteenä on ennen muuta ollut sinun epärealistiset kuvitelmasi siitä minkälaista työtä sinä osaat.
Kyllästynyt kirjoitti:No mikset sitten hakeudu päiväsairaalaan?
Kyllästynyt kirjoitti:
Totuus on kuitenkin se, että sinä Tristan olet ollut työttömänä/työkyvyttömänä vuosikausia - ja selittelysi ettet muka voi mennä kuntoutuskeskukseen tai hakeutua päiväsairaalahoitoon työsi vuoksi on aivan silkkaa hevonpaskaa.
Sinä et halua mennä päiväsairaalaan etkä viitsi hakeutua hoitoon koska kumpikin sisältää sellaisen vaaran, että sinä mahdollisesti joudut tekemään itse jotakin - ja sellaistahan sinä et millään viitsisi edes ajatella.
Biancaliina kirjoitti:-
En tarkoittanut, että kaikki järkiperäiset syyt on aina ja kaikkialla hirveitä.
Mietin vain onko Trissella jokin tunnepitoisempi syy olla menemättä jonnekin.
Biancaliina kirjoitti:
Tummennus minun. Tiedoksesi: en ole kusipää, eikä muutkaan.
Jos haluat ymmärrystä, niin tuolla nimittelyllä et sitä saa. Sitähän Kyllästynyt yrittää sanoa, että etkö sinä opi, miksi sinä kerta toisensa jälkeen nimittelet muita?
Biancaliina kirjoitti: Etkö ymmärrä että tuo loukkaa ja ajaa ihmisiä kauemmas, kai sekin ettet siivoa alkaa jo vaikuttamaan tuleeko luoksesi ihmisiä vai ei.
Trisse kirjoitti:Suututtaako sinuakin ehkä se etten mene tai aio mennä päiväsairaalaan?!
Trisse kirjoitti:
LOPETTAKAA PASKAN PUHUMINEN ELÄMÄSTÄNI KUN ETTE SIITÄ MITÄÄN TIEDÄ! VÄLITTÖMÄSTI!
Trisse kirjoitti:Niinpä! Sehän vain passivoisi minua! Yritän juuri päästä aktiivisesti työelämään ja sitten niskaani heitetään tuollaista paskaa!
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa