MIES ON BIOLOGINEN ONNETTOMUUS, kävelevä surkastuma, emotionaalisesti rampa, täysin kykenemätön empatiaan. Kaikki mihin mies koskee, muuttuu paskaksi. Mies on epätäydellinen nainen, jota riivaa pillukateus. Miehet eivät ole parannettavissa, vaan heidät tulee tuhota. SCUM taas on joukko itsenäisiä, röyhkeitä naisia, jotka ovat ottaneet asiakseen miesten täydellisen tuhoamisen.
Kyllästynyt kirjoitti:Joo, tuotahan sinä tyrkytät joka välissä muka feminismin perustana.
Mutta ylläripylläri Lauri; se ei ole noin, vaikka sinä kuinka monta kertaa saman lainauksen ja linkin palstalle postaisit.
Lauri kirjoitti:Kyseessä on feministien kanonisoitu uskontunnustus.
Lauri kirjoitti:Siinä tapauksessa et ole oikea feministi.
Lauri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kaksoispassiivista:
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ ... i/ohje/343
Kiitos Helmis.
Olen omasta mielestäni oikeassa, koska tämä läpänheitto täällä on nimenomaan arkista yleiskieltä.
Pertti taas tyrkyttää joka paikkaan byrokrattista kapulakieltä.
Lauri kirjoitti:Pakkohan minun on uskoa, kun se on Tulva-lehteen präntätty.
Psykopatologia kirjoitti:18:44Lauri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kaksoispassiivista:
http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ ... i/ohje/343
Kiitos Helmis.
Olen omasta mielestäni oikeassa, koska tämä läpänheitto täällä on nimenomaan arkista yleiskieltä.
Pertti taas tyrkyttää joka paikkaan byrokrattista kapulakieltä.
Noin vuosi sitten sinulla oli samat jorinat, mutta lopulta otit järjet käsiin. Et näköjään opi mitään.
Kaksoispassiivi: kielteinen perfekti (ei yleiskielinen)
Surullisinta tässä koko tapahtumavyyhdissä on se, että Suomessa ei olla mitenkään varauduttu ilmaston mahdolliseen viilenemiseen.
Yleiskielen suositus: – – ei ole mitenkään varauduttu – –.
Kaksoispassiivi: myönteiset muodot (ei yleiskielinen)
Kirurgit arvelivat, että hänelle oltiin tehty useita nenäleikkauksia.
Yleiskielen suositus: oli tehty
Gabriel kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Noin vuosi sitten sinulla oli samat jorinat, mutta lopulta otit järjet käsiin. Et näköjään opi mitään.
Lauri on semmonen poikaviikari, palstan Ville Vallaton.
Eipä tuo tosissaan ole. Heittelee vain koukkuja vastalaidalle mihin on itse kallellaan.
Ihan käypästä tekstiä laittaa testaamaan ihmisten kykyä erotella vakava aloitus ilmiselvästä provosta.
Gabriel kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Hänellä on myös pimeä puolensa.
Täällä oloaikanani en ole havainnut. Vinkatkaa jos ilmenee. Olisin utelias näkemään.
Harmittomia noi jutut minusta yleensä on.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa