Kahvi kirjoitti:Pinja kirjoitti:Kaksi tuon listan mainitsemista soitoista on minun tekemiä; kaikkea tarpeellisuudesta ei kuitenkaan kerrota tuossa listassa, kuten sitä että pelkäsin hoitajien yrittäneen ja yrittävän tappaa minut kohta (olin osastohoidossa ja soitin osastonpuhelimella): hoitajat kiusaavat minua sairaalassa. Ja sitten tuo minulla ei ole taksiin rahaa vaan tarvitsisin ambulanssikyydin oli minulla äärimmäinen hätätilanne, jossa olin itsetuhoinen ja sekaisin; kuitenkin lopulta hätäkeskuspäivystäjä lähetti ambulanssin minua hakemaan, joten ihmettelen että miten se oikein pääsi listalle. Vointini oli tosiaan niin sairaalloisen huono, etten pystynyt menemään muilla keinoin ja tosiaan olisin mennyt taksilla, jos siihen olisi ollut varaa.
En usko, että olet ainoa tuollaisten puheluiden soittaja.
Mietin kanssa noiden kohdalta juuri tuollaisia vaihtoehtoja. Ilman avaimia sairaalaan nukkumaan haluava voi juuri olla tuollaisessa tilanteessa, että on ihan oikea hätä olemassa.
Hoitajien tappoyritykset voivat tietty aluksi kuulostaa hullun houreilta, mutta olihan tässä takavuosina se yksi hoitsu, joka insuliinilla murhasi ihmisiä.
Kahvi kirjoitti:Puolihöperö mummot tms noita lehteen päätyneitä tuollaisia puheluita soittelevat. En jaksa uskoa, että m-sairaalasta soitettuja lehtiin laitetaan. Ylipäätään ihmettelen, että tuo kohta yleensä julkaistiin - soittajilla
kun on omasta mielestään ihan oikea hätä.
Pinja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Puolihöperö mummot tms noita lehteen päätyneitä tuollaisia puheluita soittelevat. En jaksa uskoa, että m-sairaalasta soitettuja lehtiin laitetaan. Ylipäätään ihmettelen, että tuo kohta yleensä julkaistiin - soittajilla
kun on omasta mielestään ihan oikea hätä.
m-sairaala on paikka muiden joukossa. Kyllä mä nyt itse tiedän, kun noin sanoin mitä laittoivat. Ihmettelen miksi toi orava -juttukin oli laitettu (sekaisin selkeästi), tosin se ei ole mun soittama.
Jill kirjoitti:Saako soittaa jos eksyy prismassa?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa