Kyllästynyt kirjoitti:Tilanne on jokseenkin toivoton, jos et vieläkään tajua, mitä sinun pitäisi tajuta tehneesi
Ehkä, mutta miksi ihmeessä et ihan suoraan vastaa kysymykseen vaan kiertelet (taas) asiaa taivastelemalla?
Kyllästynyt kirjoitti:Tilanne on jokseenkin toivoton, jos et vieläkään tajua, mitä sinun pitäisi tajuta tehneesi
Kyllästynyt kirjoitti:Jospa vaikka ensimmäiseksi lopettaisit ruikuttamisen siitä, että minä muka olen kiusannut sinua tai etten ole kysymyksiisi vastannut etkä enää vastaisuudessa nimittelisi kirjoituksiani höpinäksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun muistisi on aiemminkin osoitettu huonoksi, miksei siis nytkin?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä muuta evidenssiä sinulla on kuin omat luulosi ja muistikuvasi? Sinun muistisi on jo aiemmin osoitettu olevan surkean huono, muistatko edes sitä?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä ihmettä sinä taas tivaat? Jos jokin ei ole seksismiä vaan yksittäisen ihmisen mielipide, miten sinut saisi uskomaan, ettei se ole seksismiä vaan yksittäisen ihmisen mielipide?
Kyllästynyt kirjoitti:Se, mitä olet sanonut tai jättänyt sanomatta sen jälkeen kun olet kieltänyt minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi" ei vaikuta asiaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinullako omasta mielestäsi on kanttia sellaisia esittää?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä voisin sanoa, jos et vieläkään itse tajua asiaa.
Täytyykö aikuiselle ihmiselle selittää, että sinä olet solvannut minua todella törkeällä tavalla - ja ettei kenenkään pidä sellaista kenellekään tehdä?
Kyllästynyt kirjoitti:Koska se olisi vähintä mitä voisit tehdä.
Kyllästynyt kirjoitti:"Todettu, ettei muistisi ole täydellinen"???
Sinähän intit ja väitit täysin pieleen - ja sitten vielä kehtasit syyttää minua siitä, etten minä muista!
Kyllästynyt kirjoitti:Mielipiteet voivat olla seksistisiä, mutta jos joku nainen ei pidä siitä, että mies antaa hänen etuilla jonossa, miksi se olisi naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä?
Kyllästynyt kirjoitti:Olen sinulle vastannut kysymyksiisi, mutta aina sinä vain kyselet uudelleen ja uudelleen.
Riidankylväjä kirjoitti:Beth kirjoitti:http://lurkmore.so/images/a/ae/Sexist.jpg
Kyllästynyt kirjoitti:Missä "samassa lauseessa"? Kuka on sanonut, että sinun samassa lauseessasi oli jotakin muuta kuin se, että sinä kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllähän sinä kielsit minua mainitsemasta muitakin ihmisiä, kuten esimerkiksi lapsiasi, mutta miten se muuttaisi millään tavalla sitä, että sinä kategorisesti ja selkeästi kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Sinulla ei ole mitään kanttia esittää minkäänlaisia vaatimuksia minulle koska olet käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi kuin olet.
Kyllästynyt kirjoitti:Mikä sinulle vielä on epäselvää? Sinä olet käyttäytynyt törkeästi - ja nyt ihmettelet miksen minä kysele sinun vaatimuksistasi.
No sen takia en kysele sinun vaatimuksiasi, koska sinulla ei ole mitään oikeutta sellaisia esittää.
Päinvastoin, sinun olisi syytä ymmärtää olla hipihiljaa ja hävetä tekemisiäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90499&hilit=+muistit#p90499
Palstalle tullessasi sinä suureen ääneen retostit, kuinka hyvin sinä muistat sen kun minä häiriköin sinun päiväkirjassasi ja kuinka Janne Pöyhtärin piti monta kertaa minun viestejäni sinun päiväkirjastasi poistaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mielipiteet voivat olla seksistisiä, mutta jos joku nainen ei pidä siitä, että mies antaa hänen etuilla jonossa, miksi se olisi naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä?
Taas kiertelet ja väistelet. Kysymys kuului, että miksi moinen ei ole naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksimiä. Vastaa jo vihdoinkin!
Koska ei ole mitään perustetta sille, että se seksismiä olisi!
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa