Hilppa kirjoitti:Sinä olet esiintynyt palstalla naistuntijana ja vielä kehtaat väittää, että vain yhden kirjoittajan ajatuksissa. Useimmat naiset näkevät noin ja ihmettelen suuresti heitä, jotka eivät.
En ole.
Hilppa kirjoitti:Sinä olet esiintynyt palstalla naistuntijana ja vielä kehtaat väittää, että vain yhden kirjoittajan ajatuksissa. Useimmat naiset näkevät noin ja ihmettelen suuresti heitä, jotka eivät.
Psykopatologia kirjoitti:En ymmärrä, mitä minulta on kysytty.
Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä olet esiintynyt palstalla naistuntijana ja vielä kehtaat väittää, että vain yhden kirjoittajan ajatuksissa. Useimmat naiset näkevät noin ja ihmettelen suuresti heitä, jotka eivät.
En ole.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ymmärrä, mitä minulta on kysytty.
Että mihin viestiin viittasit viestilläsi "Ko. sisältö ei ole sovinismia ollenkaan."
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:En ymmärrä, mitä minulta on kysytty.
Että mihin viestiin viittasit viestilläsi "Ko. sisältö ei ole sovinismia ollenkaan."
Tulisi laittaa esiin ko. viestin ajankohta löytämisen helpottamiseksi.
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä olet esiintynyt palstalla naistuntijana ja vielä kehtaat väittää, että vain yhden kirjoittajan ajatuksissa. Useimmat naiset näkevät noin ja ihmettelen suuresti heitä, jotka eivät.
En ole.
Olet usein käyttänyt naisista yleistäviä ilmaisuja tyyliin, "naiset ovat..., naisvaltaisilla työpaikoilla..., naistenlehtiä..., jne. Ikään kuin olisit naisten elämän ja asioiden ertyispiirteden tulkki tai asiantuntija. Tuollainen kuva minulle on muodostunut kirjoituksistasi. Ei voi mitään.
Psykopatologia kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sinä olet esiintynyt palstalla naistuntijana ja vielä kehtaat väittää, että vain yhden kirjoittajan ajatuksissa. Useimmat naiset näkevät noin ja ihmettelen suuresti heitä, jotka eivät.
En ole.
Olet usein käyttänyt naisista yleistäviä ilmaisuja tyyliin, "naiset ovat..., naisvaltaisilla työpaikoilla..., naistenlehtiä..., jne. Ikään kuin olisit naisten elämän ja asioiden ertyispiirteden tulkki tai asiantuntija. Tuollainen kuva minulle on muodostunut kirjoituksistasi. Ei voi mitään.
Kyllästynyt on toiminut naisasiantuntijana kun hän on todennut: "Naisena voin..."
Kahvi kirjoitti:Pyrin välttämään tyyliä "kaikki naiset" ja käytän mieluummin totuudenmukaisempaa termiä "jotkut naiset". Naistenlehdet tietty nyt ovat selkästi naistenlehtiä.
Itseasiassa virheellisten mielikuvien oikominen toistuvasti on aika tympäisevää puhaa. Varsinkin Kyllästyneen tapauksessa, joka pitää omasta väärästä mielikuvasta kiinni kynsin hampain - lisäten siihen samalla omiaan.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ko. sisältö ei ole sovinismia ollenkaan.
Tarkoittanet tätä:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi 12.5.2012 klo 11:52Kahvi kirjoitti:Ihmisillä on joskus sellainen piirre, että eivät tule toimeen keskenään. Seurauksena esim huono työilmapiiri tai snägäritappelu.
Kuitenkin olen ollut ymmärtävinäni, että naisvaltaisilla työpaikoilla on helpommin huono työilmapiiri kuin miesvaltaisilla työpaikoilla. Jos toki miehetkin kykenevät "akkamaisuuksiin" eli mm. ilkeämieliseen juoruiluun ja selkäänpuukottamisiin.
Lihavointi minun.
Jos tuossa kirjoituksessani olisi jotain (räikeästi) epätotta, niin sitten se voisi olla sovinismia tms. Mutta tottahan tuo on, sen suhteen mitä minä olen asioista ymmärtänyt. Totuuden sanominen ei liene täälläkään paheksuttavaa, vaikka se olisikin vain oma käsitys totuudesta?
Riidankylväjä kirjoitti:Logiikka menee seuraavasti: "Kaikki mitä "sovinisti" sanoo tai tekee on sovinismia."
Riidankylväjä kirjoitti:Esimerkiksi?
Hilppa kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Pyrin välttämään tyyliä "kaikki naiset" ja käytän mieluummin totuudenmukaisempaa termiä "jotkut naiset". Naistenlehdet tietty nyt ovat selkästi naistenlehtiä.
Itseasiassa virheellisten mielikuvien oikominen toistuvasti on aika tympäisevää puhaa. Varsinkin Kyllästyneen tapauksessa, joka pitää omasta väärästä mielikuvasta kiinni kynsin hampain - lisäten siihen samalla omiaan.
Päinvastoin sinun virheellisiä tulkintojasi ja käsityksiäsi joudun minä oikomaan. Ei kysymys ole ainoastaan ilmaisutavassasi vaan myös siinä, että sinä kuvittelet tietäväsi esimerkiksi, miksi naistenlehtiä luetaan. Mutta se keskustelu käytiin jo.
Psykopatologia kirjoitti:Tarkoitin, että se sisältö, jota täällä on pidetty sovinistisena,
ei ole sovinismia ollenkaan.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa