Mirri kirjoitti:Odotan edelleen, sinunkin selvitystäsi. Turha kieltää tässä vaiheessa. Jotta viimein tajuaisit, niin tässä sinullekin asiani:
1. Sinulla ei ole mitään oikeutta seurata yks.henkilöiden liikkumista internetissä.
2. Sinun tulee selvittää miksi toimit kuten toimit.
3. Lopetat laittomat puuhasi ja pyydät anteeksi.
Kieltäminen on turhaa tässä vaiheessa. Ainoa mitä voit tehdä, on toimia yleisten sääntöjen mukaisesti, pyytää anteeksi ja jättää rauhaan.
Jos sinä olet vieläkin katkera ja siksi "ahdistelet", niin tässä sinulle: Anteeksi Mirri ja vietä kiva kesä.
Biancaliina, kirjoituksesi ovat nykyisin outoja. Haluat anteeksipyynnön jostakin, pyytelet itse anteeksi jotakin; minulla vain ei ole harmainta aavistusta mistä puhut. Saati, että käsittäisin mihin 'laittomiin puuhiin' sinä viittaat.
En ole tähän asti juurikaan reagoinut kummallisiin viesteihisi, mutta nyt näytän olevan peräti syytettynä jostakin - ties mistä, mutta laittomasta kuitenkin. Kirjoituksesi ovat jo niin outoja ja kohtikäyviä, että mielestäni ylläpidon pitäisi rajoittaa niitä. Mielestäni mielenterveysaiheisellakin foorumilla raja on siinä, että ventovieraita kanssakirjoittajia aletaan syyttää 'laittomista puuhista'.
Arvioni on, että Mirri on syytön (väitettyihin) väärinkäytöksiin yms.
Sinulla oikeastaan olisi anteeksipyynnön paikka esittäessäsi tuollaisia väitteitä ja syytöksiä. Luulen kuitenkin, että olet selkeän ajattelun tavoittamattomissa; sinä taidat ihan vilpittömästi uskoa väitteidesi oikeellisuuteen ja paikkansapitävyyteen. Ilmeisesti uskot, että sinua seurataan netissä ja ties missä, ja että yksityisasioitasi pengotaan; sellainen kuva toinen toistaan kummallisemmista viesteistäsi on tullut. Ja näköjään kuvittelet tietäväsi tekijätkin. Nyt vasta tajuan sinun kuvittelevan minun olevan yksi olettamiesi tekojen tekijöistä.
Näköjään itse kerroitkin diagnoosisi, joka ilmeisesti selittää viestiesi muuttumisen 'oudoiksi'.
Arvioni on, että Mirri on syytön (väitettyihin) väärinkäytöksiin yms.