Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä minä ainakin tunnen antipatiaa joitakin ihmisiä kohtaan. En sitä rupea kieltämään, mutta yritän silti toimia niin, ettei se vaikuttaisi tekemisiini valvojana.
Tavallisin syy tuntemaani antipatiaan on se, että he ovat joskus kimppuuni käyneet - ja jotkut ovat "aktiivisesti tyhmiä", eikä minun kärsivällisyyteni riitä vääntämään asioita ratakiskosta.

Kahvi kirjoitti:Jengi flippaa ihan huolella näemmä
Kahvi kirjoitti:Jengi flippaa ihan huolella näemmä
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Jengi flippaa ihan huolella näemmä
Minkälainen ja -näköinen työkalu on huoli?
saara kirjoitti:Ainakin sen tämä ketju on minulle opettanut, että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin kirjoittaa sen mitä ei ole ajatellut

saara kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Tästä ketjustahan tuli elävä esimerkki havaitsemastani ilmiöstä, kunnon demonstraatio![]()
![]()
![]()
Ketjun aloittajana annan luvan poistaa tämän ketjun - tai jättää poistamatta, jos siltä tuntuu.
Helmis, sinun valtuutesi päättyivät ketjun harhailuihin![]()
Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Ainakin sen tämä ketju on minulle opettanut, että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin kirjoittaa sen mitä ei ole ajatellut
Joo...
kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Ainakin sen tämä ketju on minulle opettanut, että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin kirjoittaa sen mitä ei ole ajatellut
Joo...
Loistava oivallus!
kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Ainakin sen tämä ketju on minulle opettanut, että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin kirjoittaa sen mitä ei ole ajatellut
Joo...
Loistava oivallus!

saara kirjoitti:kissi kirjoitti:Mirri kirjoitti:saara kirjoitti:Ainakin sen tämä ketju on minulle opettanut, että kannattaa ajatella kahdesti ennenkuin kirjoittaa sen mitä ei ole ajatellut
Joo...
Loistava oivallus!
Maistuis varmaan sullekkin.
Golden flower kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Varmaan kaikki kissin vuosia tunteneet ymmärsivät tuon olleen vain leikkiä. Toisaalta täällä on nyt "uusiakin" (?).
Mitä tarkoitat "uusiakin" ilmaisulla?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa