Kyllästynyt kirjoitti:Missä "samassa lauseessa"? Kuka on sanonut, että sinun samassa lauseessasi oli jotakin muuta kuin se, että sinä kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi"?
Minä.
Kyllästynyt kirjoitti:Missä "samassa lauseessa"? Kuka on sanonut, että sinun samassa lauseessasi oli jotakin muuta kuin se, että sinä kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllähän sinä kielsit minua mainitsemasta muitakin ihmisiä, kuten esimerkiksi lapsiasi, mutta miten se muuttaisi millään tavalla sitä, että sinä kategorisesti ja selkeästi kielsit minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi"?
Kyllästynyt kirjoitti:Sinulla ei ole mitään kanttia esittää minkäänlaisia vaatimuksia minulle koska olet käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi kuin olet.
Kyllästynyt kirjoitti:Mikä sinulle vielä on epäselvää? Sinä olet käyttäytynyt törkeästi - ja nyt ihmettelet miksen minä kysele sinun vaatimuksistasi.
No sen takia en kysele sinun vaatimuksiasi, koska sinulla ei ole mitään oikeutta sellaisia esittää.
Päinvastoin, sinun olisi syytä ymmärtää olla hipihiljaa ja hävetä tekemisiäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90499&hilit=+muistit#p90499
Palstalle tullessasi sinä suureen ääneen retostit, kuinka hyvin sinä muistat sen kun minä häiriköin sinun päiväkirjassasi ja kuinka Janne Pöyhtärin piti monta kertaa minun viestejäni sinun päiväkirjastasi poistaa.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mielipiteet voivat olla seksistisiä, mutta jos joku nainen ei pidä siitä, että mies antaa hänen etuilla jonossa, miksi se olisi naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä?
Taas kiertelet ja väistelet. Kysymys kuului, että miksi moinen ei ole naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksimiä. Vastaa jo vihdoinkin!
Koska ei ole mitään perustetta sille, että se seksismiä olisi!
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Sinulla ei ole mitään kanttia esittää minkäänlaisia vaatimuksia minulle koska olet käyttäytynyt minua kohtaan niin törkeästi kuin olet.
On minulla.
Et näköjään ymmärrä edes hävetä.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:No mikä on sitten oikea tulkinta?
Tähänkin kysymykseen vastausta kaipailisin jossain välissä.
Niin, siis mihin kysymykseen?
Pelleiletkö?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Epätarkasti sanottu, mutta en tuo silti mitään höpinää ole. En nimittäin ole hetkeäkään kuvitellut, että jälkikäteen annettu rangaistus olisi realistinen vaihtoehto.
Ei sinun tarkoitusperistä saa erkkikään tolkkua. Ensin sitä, jossain vaiheessa ei mitään ja nyt joku neljän kohdan lista. Taidat vain heitellä noita hatustasi keskustelun edetessä...
Satuitko huomaamaan, että se neljän kohdan lista oli sinun laatimasi!
Ei ollut minun laatimani, vaan sinun. Miten sen muistisi kanssa on, kun et enää edes muista tänään aamupäivällä ( klo 10.30) kirjtoittamaasi viestiä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mikä sinulle vielä on epäselvää? Sinä olet käyttäytynyt törkeästi - ja nyt ihmettelet miksen minä kysele sinun vaatimuksistasi.
No sen takia en kysele sinun vaatimuksiasi, koska sinulla ei ole mitään oikeutta sellaisia esittää.
Päinvastoin, sinun olisi syytä ymmärtää olla hipihiljaa ja hävetä tekemisiäsi.
Itse väitit, että yritit saada tolkkua minun vaatimuksistani - etkö muista!. Ja nyt väität, että jotain ihan muuta. Miksi et kirjoita selvästi vaan heittelet mitä sattuu?
Olen yrittänyt saada tolkkua vaatimuksistasi joissa tivaat vastauksia kysymyksiin joihin olen jo monta kertaa vastannut. Huonolla menestyksellä.
Mitään syytä tai perustetta sinulla ei ole minkäänlaisia vaatimuksia esittää, mutta etpä sinä näytä tuotakaan oivaltavan. Ilmeisesti kuvittelet, että sinä olet se jota on väärin kohdeltu.
Kyllästynyt kirjoitti:No kun ei ole.
On mahdotonta selittää, miksi jokin ei ole sitä mitä se ei ole.
Selitä sinä, miksi se sitä olisi?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kahvi kirjoitti:No mikä on sitten oikea tulkinta?
Tähänkin kysymykseen vastausta kaipailisin jossain välissä.Kyllästynyt kirjoitti:Niin, siis mihin kysymykseen?Kahvi kirjoitti:Pelleiletkö?Kahvi kirjoitti:Onko hiljaisuus myöntymisen merkki vai mistä on kysymys?
Hiljaisuus minkä suhteen?
Mikä on kysymys?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kanttini olemassaolo ja häpeämisen ymmärtäminen eivät liity mitenkään toisiinsa.
Näköjään ei.
Olisi kyllä hyvä, jos ne toisiinsa liittyisivät.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:viewtopic.php?f=16&t=7364&p=90499&hilit=+muistit#p90499
Palstalle tullessasi sinä suureen ääneen retostit, kuinka hyvin sinä muistat sen kun minä häiriköin sinun päiväkirjassasi ja kuinka Janne Pöyhtärin piti monta kertaa minun viestejäni sinun päiväkirjastasi poistaa.
Anteeksi nyt vaan, mutta:
Tulin palstalle 09.05.2012 klo 16:57.
Tuon linkkaamasi viestin olen kirjoittanut 27.10.2012 klo 13:50.
Eroa on siis noin 5,5 kuukautta.
Puhut siis puhdasta paskaa, että muka olisin "heti" palstalle tultuani moista retostella. Miksi levittelet minusta tuollaista tietoa?
Missä on sana "heti"?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No kun ei ole.
On mahdotonta selittää, miksi jokin ei ole sitä mitä se ei ole.
Selitä sinä, miksi se sitä olisi?
Olen selittänyt jo miksi se on.
Sinä väitit, että se ei ole. Et kuitenkaan pysty perustelemaan sitä mitenkään - useista kyselyistä huolimatta. Et siis voi väittää, että pyytämääsi esimerkkiä ei ole annettu.
Et sinä mitään ole selittänyt, vaan ainoastaan väittänyt sen olevan seksismiä.
Jos sinä väität sen olevan seksismiä, sinun pitäisi esittää miksi se sitä olisi.
Kyllästynyt kirjoitti:Mikä on kysymys?
Sinä hoet, etten muka vastaa, muttet suostu kertomaan mikä on kysymys.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mikä on kysymys?
Sinä hoet, etten muka vastaa, muttet suostu kertomaan mikä on kysymys.
Kysymys on selvästi luettavissa lainaamassasi tekstissä.
Mikset kerro mikä se on?
Etkö pysty?
Psykopatologia kirjoitti:21:57
Kyseessä on perinteinen kohteliaisuus.
Ainoastaan jos mies ei ole rehellinen ja hänellä on taka-
ajatuksenaan vain päästä pukille, kyseessä voi olla seksismi.
Eero Rechardt availi minulle ovia kohteliaisuudesta, tai
sitten hän muokkasi mieltäni väitöskirjaansa varten
(testaukset).
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei sinun tarkoitusperistä saa erkkikään tolkkua. Ensin sitä, jossain vaiheessa ei mitään ja nyt joku neljän kohdan lista. Taidat vain heitellä noita hatustasi keskustelun edetessä...Kyllästynyt kirjoitti:Satuitko huomaamaan, että se neljän kohdan lista oli sinun laatimasi!Kahvi kirjoitti:... Ei ollut minun laatimani, vaan sinun. Miten sen muistisi kanssa on, kun et enää edes muista tänään aamupäivällä ( klo 10.30) kirjtoittamaasi viestiä?Kahvi kirjoitti:No miten vastaat tähän?
Tässä viesti jossa tuo sinun listasi on:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Puuh. Ties monennenko kerran:
Sinun tekosi ovat minulle akuutteja ja ajankohtaisia niin kauan kunnes asia on selvitetty.
Se, että saisit rangaistuksen teoistasi jälkikäteen ei ole realistinen vaihtoehto - eikä edes muuttaisi tilannetta mihinkään.
Minä en pysty aikaa taaksepäin kääntämään, etkä sinäkään ole sellaista ilmoittanut osaavasi, joten kyllä: minä muistutan, otan esille, palaan siihen ja käytän sitä niin kauan ja kaikissa niissä yhteyksissä joissa katson tarpeelliseksi. Että miten on muistisi laita ja miksi toimit näin?
Syy: Se, että sinä Kahvi vihdoinkin tajuaisit mitä olet tehnyt ja ymmärtäisit hävetä niin, ettet enää ikinä ryhtyisi ketään kiusaamaan, solvaamaan, nimittelemään tai uhkailemaan - tai edes vitsailemaan jonkun kustannuksella.
Tuliko asia nyt selväksi, vai onko vielä joku kysymys jonka haluat kymmenennen kerran kysyä uudelleen?
Alunperin puhuit kyllä minun rankaisemisesta siihen tyyliin ehtona, että sellainen veisi asian "case closed" tilaan.
Sitten siihen tuli mukaan "kiusaamis-ruikutus" jonkunnäköisenä ehtona tai sen kaltaisena asiana.
Sen jälkeen asiaa ei ollut mitenkään mahdollista saada "case closed" tilaan, ei mitään ehtoja yms.
Nyt sitten ehtona onkin se, että minun pitäisi 1. tajuta mitä olen tehnyt 2. ymmärtäisin hävetä tekojani niin, että 3. en enää ikinä ryhtyisi ketään kiusaamaan, solvaamaan, nimittelemään tai uhkailemaan - tai 5. en edes vitsailisi kenenkään kustannuksella.
Yhdessä vaiheessa et edes tiennyt, miten tämän asian suhteen voitaisiin edetä. Sitten taas tunnuit tietävän, mutta vaihtelevasti.
Koita hyvä ihminen jo päättää!
Lihavointi minun.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa