Kyllästynyt kirjoitti:Stuart Little kirjoitti:... Rautalangasta väännettynä ketjusi kuuluu päiväkirjaosastoon tai Romulaatikkoon, jonne minunkin ketjuni änkesit. Ikävää, että loukkasit peukalosi, mutta kyllä moderaattorin kuuluu noudattaa samoja sääntöjä, joita laittaa toisetkin noudattamaan.
Ketjun tarkoitus ei ole keskustella vain minun peukalostani vaan kerätä kirjoituksia siitä, mitä ei kannata tehdä.
Kyllästynyt kirjoitti:Stuart Little kirjoitti:... Omankin ketjuni tarkoitus oli Paavalista keskustelu.
*
Arvasin toki, ettei sinua koske sama laki kuin muita, ja omalla käytökselläsi allekirjoitat vain sen.
Olethan ulkoistanut koko syntikäsitteenkin tavalla, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Ethän sinä itse (muka) tee mitään väärää ja siksi oletkin jatkuvasti toisten kimpussa.
Mutta koska en kannata tämmöistä, lopetan taas. - Rauhallista pääsiäistä Peralle ja muille.Kirjoittaja Stuart Little » 28.02.2010 18:40
Haista paska - mutta et vain tajua sitä, että akka on pilannut jo palstasi.
Pitäisi kaksi kertaa miettiä, kenelle valtaa antaa, ja sinä et miettinyt tarpeeksi kauan!
Eipä tuo yllä oleva kommenttisi ainakaan minua vakuuttanut siitä, että olisit halunnut keskustella Paavalista.
Enkä muuten ole koskaan väittänyt, etten (muka) koskaan olisi tehnyt mitään väärää - ja sinä Stuart Little valehtelet raskaasti tuollaista väitettä levittäessäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyse oli oliiviöljystä.
Selvyyden vuoksi sanottakoon, etten itse ollut paistinpannun kahvassa vaan seisoin vieressä.
Maria kirjoitti: Älä hyppää pää edellä avantoon. En ole kokeillut, mutta monesti olen moista nähnyt.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa