Palle kirjoitti:En minä mitään kanavia erityisesti seuraa. Jos tulee kiinnostava uutinen, saatan katsoa sen eri lähteistä...
Et seuraa mitään kanavia erityisesti, mutta silti sinulla on kanttia väittää, että (mm.) minä "muodostan näkemäkseni suomalaisen agendamedian luoman kuvan perusteella", enkä todellisuuden?!?
Palle kirjoitti:... En tunne tarvetta puolustella Trumpin käytöstä, hän vastaa itse käytöksestään. Pyrin katsomaan aikaansaannoksia. Korona sotkee taloutta, joten se vaikeuttaa arviointia. Samoin demokraattien masinoimat blm-mellakat...
Voisit sinä ainakin sen kertoa, mikä saa sinut uskomaan, että moinen roisto ja moneen kertaan yrityksensä konkurssiin ajanut konna olisi hyvä presidentti?
USA:n kauppavaje oli räjähtänyt jo ennen koronaa, vaikka ennen edellisiä vaaleja Trump uhosi sen hetkessä puolittavansa. Mitä sinä siihen sanot? Sinähän puolustelit Trumpin valintaa mm. sillä, että hän puuttuu USA:n kauppavajeen kasvuun ja että hänen toimillaan kauppavaje pienenee?
Palle kirjoitti:... Ylipäätään en menetä yöuniani sen takia kenestä sattuu tulemaa USA:n presidentti. Se on amerikkalaisten sisäinen asia.
Ehkä sinunkin pitäisi ajatella asioita vähän pitemmällä tähtäimellä ja laajemmalla katsannolla kuin vain omien sovinismin ja rasismin värittämien linssiesi läpi katsottuna.