Lauri kirjoitti:Todista se pupuksi.
Uusi tieteellinen metodi!
Lauri kirjoitti:Todista se pupuksi.
Ryysy kirjoitti:Laurilla äärifeminismi, joskus pelkkä feminismi on synonyymina miesvihalle. Miesviha on kiintoisa aihe sekin, joten sitähän voisi joskus koittaa käsitellä ihan erillään tästä äärifeminismistä tai feminismistä, niin ei menisi provoiluksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Luulen olevani feministi, mutta tiedän etten ole lesbo.
popi kirjoitti:Laurin väite ei pidä minunkaan kohdalla paikkansa. Olen mies ja feministi. Itse ajattelen että sukupuolten välinen tasa-arvoisuus ja siihen pyrkiminen kaikella tavalla on eduksi myös meille kuntoutujille: Tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden lisääntyminen ja vahvistuminen on aina positiivinen askel kaikille, joita historian saatossa on syrjitty ja väheksitty. Siitä säteilee hyvää meille kaikille. Toki kannattaisin feminismiä vaikka en olisi edes kuntoutuja. Kannatan nimittäin tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta sen itsensä vuoksi.
Kuutar kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Laurilla äärifeminismi, joskus pelkkä feminismi on synonyymina miesvihalle. Miesviha on kiintoisa aihe sekin, joten sitähän voisi joskus koittaa käsitellä ihan erillään tästä äärifeminismistä tai feminismistä, niin ei menisi provoiluksi.
Ei homous ole miesvihaakaan.
Lauri kirjoitti:Ongelma on sellainen ideologia, jonka mielestä miehet pitäisi hävittää maan päältä. Äärifeministien mielestä esimerkiksi miespuoliset sikiöt pitäisi abortoida, ettei synnytettäisi miehiä tähän maailmaan.
Psykopatologia kirjoitti:Ollut mietitty.
Kyllästynyt kirjoitti:Here we go again.
Usko jo vihdoinkin, ettei feminismin päämäärä ole abortoida poikasikiöitä!!
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa