huu kirjoitti:Sattumoisin voin vastata kysymykseesi eri istumapaikoistani, koska kirjasin niitä muistiin (ruksi ruutuun pohjakarttaan). Tarkoitus oli estää virheen kertautuminen. Tallessa on jo mainitsemani lisäksi viisi eri paikkaa ja sen jälkeen sain tiedon kohtuullisesta orkesterinkuulemispaikasta ammattilaiselta...
Hienoa! Nyt tiedän enemmän siitä, mistä kannattaa paikkansa varata.
huu kirjoitti:... Jätän pois sen saamani tiedon hyvästä paikasta, jotta et istuisi joskus vieressäni...
En tietenkään voi ottaa vastuulleni niin traumaattista kokemusta.
huu kirjoitti:... On selvää, että seuraavaksi haluat lippujen jäljenteet ja että minun tulisi selvittää kunkin paikan puutteet. Niin paljon vaivannäköä ja aikaa vakuuttamiseksesi en aio suoda...
Ei ole lainkaan selvää, koska ei minulla sellaisia aikomuksia ole ollut.
Eikä sinun tarvitse erikseen selvittää kunkin paikan puutteita, sillä nythän voin halutessani kokeilla itse miltä paska akustiikka kuulostaa. Minä kun en ole sellaista vielä Musiikkitalossa kuullut.
Kiitän ja kumarran otsa ruvella suuresta vaivannäöstäsi moukkien valistamisen ankealla uralla.
huu kirjoitti:... Et ole esittänyt millä perusteilla epäät havaintojani...
En ole evännyt mitään. Olenpahan vain uteliaana halunnut kuulla asiantuntijan henkilökohtaisia kokemuksia Musiikkitalon paskasta akustiikasta.
huu kirjoitti:... Mihin vertaat? Pelkkä korskeilu tyttären opiskelualasta tai ilmaisu erimielisyydestä kanssani perusteitta on kevyttä...
En ole tehnyt mitään muita vertailuja kuin maininnut Finlandia-talon surullisenkuuluisan akustiikan, sinähän niitä korskeita vertailuja olet esittänyt. Ja kuten olen mielestäni antanut ymmärtääkin, ei minulla ole asiantuntemusta tai pätevyyttä sinun mielipiteitäsi kumota; kunhan ihmettelen käyttämääsi kuvausta "paska akustiikka". Jotenkin tuollainen ehdottomuus sekä alatyylin ilmaisu ei sovi sivistyneen ihmisen suuhun.
Kyse ole tyttäreni, vaan poikani työ- ja opiskelualasta. Erityistä korskeilua en akustiikan opiskelun mainitsemisessa näe, mutta jos haluaisin hänen tekemisillään kerskua, siihen olisi painavampiakin perusteluja kuin akustiikan opinnot. Olen kuitenkin tietoisesti yrittänyt olla niillä ylpeilemättä, vaikka toisinaan mieli tekeekin.
huu kirjoitti:... Mutta sinulla on aikaa jauhaa, minulla ei. Katson palstaa seuraavan kerran myöhään illalla, jos viitsin.
Olen lähestulkoon mykistynyt kiitollisuudesta osoittamaasi armollisuutta kohtaan.