Enkelikirja

Re: Enkelikirja

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.02.2015 21:41

M.Aitoparta, hymiösi vähän hämmensi...
Auttoiko Ryysyn kirjoittama asia sinua oivaltamaan jotakin, vai vinoilitko hänen näkemyksilleen?
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.02.2015 21:44

En kokenut sitä vinoiluna. Mutta...

Mä en ole yhtään varma meneekö se varsinaisessa psykoosissa noin kuin kuvailin. Tuskin? Olen käsittänyt, että psykoosi olisi paljon monimutkaisempi homma, siksi en halua ottaa oikein kantaa asiaan. Mutta jokainen kai antaa oman tulkintansa menneille ajoille.
Ryysy

ViestiKirjoittaja M.Aitoparta » 15.02.2015 21:58

Mirri kirjoitti:M.Aitoparta, hymiösi vähän hämmensi...
Auttoiko Ryysyn kirjoittama asia sinua oivaltamaan jotakin, vai vinoilitko hänen näkemyksilleen?

Auttoi oivaltamaan, käytän niin harvoin hymiöitä, että niistä varmaan saa väärän käsityksen. Hymiö oli lähinnä vinoilua minulle itselleni, sillä olen tuolla päikyn puolella puhunut gamblaamisesta ja siitä, että olen mennyt tunteita karkuun tai sysännyt tunteeni ns. koneen niskaan.
M.Aitoparta

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.02.2015 22:00

Minä aina isken välilyönnin hymiön silmien ja suun väliin, etten aiheuta vahingossakaan erikoista hymiötä : ) Nämä hymiöt olisivat varmaan jo ihan aihe erikseen.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.02.2015 22:04

M.Aitoparta, ok ja kiitos vastauksesta. Noin arvelinkin viestisi sisällön kuin kerroit, mutta halusin varmistaa käsitinkö oikein.
Minulle on aina ilouutinen, jos psykoosisairautta poteva ihminen oivaltaa sen mitä sinä nyt kerroit oivaltaneesi. Kysyin tarkemmin, jotten riemuitsisi liian aikaisin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 15.02.2015 22:27

Minulla oli aikoja, kun suht vanha Psykiatria-kirja (kerron tekijän myöhemmin, jos löydän ko. opuksen) oli melkein kuin raamattuni. Luin sitä ja yritin ymmärtää itseäni, selittää viallisuuttani diagnoosejen ym. kuvausten valossa. Perverssiä, sairasta tai muuta, mutta... siitä oli apua. Ainakin parempi tapa tuo, lukea ja yrittää ymmärtää itseään tai selittää itseään kuin vaikka tuhota itseään.
Ryysy

ViestiKirjoittaja tuuve m » 16.02.2015 09:50

Mitenkä osaisi tulkita enkelin oikein, jos sellaisen näkisi.
Minua ainakin pelottaisi, että tuliko se hakemaan mua taivaaseen tai onko se ehkä kuollut omaiseni.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Ryysy » 16.02.2015 10:34

Jos nyt näkisin enkelin, niin se olisi ihan hirveää. Onneksi on oma "raamattu", josta löytyy selitys kaikelle.
Ryysy

ViestiKirjoittaja tuuve m » 16.02.2015 11:18

Jaska kirjoitti:Miten minusta tuntuu, että enkeli ei taida ilmestyä sinulle. Ei tosin minullekaan.

Provo mutta vastaan silti.
Eihän minulle enkeli voikaan ilmestyä, koska en niihin usko.
Jos minulle joku taivaallinen ilmestyisi, se tietenkin olisi Neitsyt Maria. Toivottavasti ei Hänkään nyt ilmesty.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 16.02.2015 11:39

Heh.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Ryysy » 16.02.2015 11:46

Flower kirjoitti:Minä näin kyllä musteläiskätestissä piruja ja enkeleitä, eikä sekään tainnut olla oikein hyvä asia... Jo siitäkin taisi hupsahtaa mielenterveysosastolle.

Minä opettelin ulkoa mitä niissä pitäisi nähdä. Pääsykokeessa noin seitsemän vuoden takaa siis. Pääsin kouluun, mutta en mennyt. (Ja ihan hyvä niin.)
Ryysy

ViestiKirjoittaja Rane » 16.02.2015 11:53

Näin kerran lapsena unessa Jumalan, jonka kanssa minulla oli hyvä keskustelu. Enkeleitä en muista nähneeni.

Minä en pidä enkeleistä, enkelikuvista-, patsaista, -kirjoista, enkä mistään muustakaan enkelikrääsästä. Ihan periaatteesta jätän ostamatta, koska ne edustavat mielestäni jonkinlaista hengen sairautta.

Tiedän ihmisiä, jotka keräilevät kauniita enkelipatsaita ym. Ihan sama minulle, jos saavat siitä jotakin elämäänsä, mutta minulle ne eivät merkitse eivätkä anna mitään. Enkelit ovat pelkkää haihattelua.

Todellisessa elämässä voi kohdata erityisen hyviä ihmisiä, joskus, harvoin, mutta hyvin mahdollisesti.

Pahuuden enkeli on minulle ihan käsittämätön asia. Enkelit ovat taruolentoja, mutta pimeyden enkelit ovat jo täyttä hulluutta.
Rane

ViestiKirjoittaja Maaria » 16.02.2015 18:39

Ei ole "enkeli"ilmestynyt. Joskus kuvittelen itse jonkinlaisen olennon, joka on luonani, suojaavana.
Tällöin tiedän sen kuvitelmaksi, joka antaa turvaa, enkä näe siinä pahaa. Hyvän mielikuvituksen omaavana voin kyllä kuvitella näkymättömiä ystäviä, niinkuin lapsena, mutta jo lapsena ymmärsin kokemani oman mieleni tuotteeksi.
Maaria

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.02.2015 14:21

Orbit - huuhaata parhaimmillaan http://www.valonpolku.com/enkelipallot-orbit/
(- -)
Miten enkelipalloja voi saada valokuviin?

Parhaiten saat enkelipalloja kuviisi, kun kuvatessasi olet sydämessäsi yhdistynyt korkeisiin energioihin. Avoin ja rakastava sydän on paras keino kuvata enkeleitä. Tämän lisäksi voit vaikuttaa enkelipallojen ilmentymiseen myös muutamalla käytännön vinkillä. Parhaiten voit saada enkelipalloja kuviisi, kun käytät salamatoimintoa kamerassasi. Voit toki saada enkelipalloja kuviisi ilman salamaakin, mutta yleensä salaman käyttämisen johdosta enkelipalloja ilmestyy paljon herkemmin kuviin mukaan.
(- -)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.02.2015 19:21

Enkelipallojuttu on mielestäni kiinnostavuudessaan lukemisen arvoinen. Kirjoitus kertonee siitä, ettei uskonnollisuuden/hengellisyyden tarve katoa ihmisistä mihinkään, se vain aikojen saatossa muuttelee muotoaan.
Jotkut tahtovat valokuviinsa Enkelipalloja, ja he tahtovat myös tietoa osatakseen tunnistaa ja erottaa valokuvien Enkelipallot sadepisaroista, pölyhiukkasista sun muista järjellä selittyvistä ilmiöistä valokuvissa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Ryysy » 21.02.2015 19:40

Tableteille ja näin ollen kaiketi älypuhelimiinkin saa ladattua ohjelmia, joilla saa valokuviin myös erilaisia läpinäkyviä haamuja kuvanottohetkellä.
Ryysy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2015 19:44

Voi pyhä yksinkertaisuus. Pallot ovat kameran objektiivin sisäisiä heijastuksia; mitä kehnompilaatuinen optiikka, sen enemmän heijastuksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.02.2015 19:49

Kyllästynyt, ei ihmisten kokema hengellisyyden/'yliluonnollisuuden' kaipuu vähene päivittelemällä. Eikä myöskään nolaamalla.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2015 19:54

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, ei ihmisten kokema hengellisyyden/'yliluonnollisuuden' kaipuu vähene päivittelemällä. Eikä myöskään nolaamalla.

Ehkä kaipuu ei lähde, mutta järki saattaisi päähän tulla.

Ainakaan ei kannata hyssytellä ja kohteliaasti mennä mukaan huuhaahan puhumalla enkeleistä tai energiatäplistä, kun selitys täplille on niin tavanomainen, arkinen ja ilmeinen kuin on.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.02.2015 20:47

Harmi, että musta-valkoisista kuvista ei voi erottaa eri arkki-enkeleitä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista