Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

Re: Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.04.2019 00:29

Pettiksellä ei ole mitään osuutta siihen, että tämän foorumin ylläpito väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta eli valehdelleen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 00:56

Mirri kirjoitti:Pettiksellä ei ole mitään osuutta siihen, että tämän foorumin ylläpito väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta eli valehdelleen.

Ei, eikä kukaan ole sellaista väittänytkään.

vibeke avasi keskustelun valittamalla, että hän näkee ylläpitäjälle kuuluvia tietoja - ja siitä hän syytteli minua.

Mitä tulee tapahtumajärjestykseen, vibeke on tehnyt ilmoituksen ensimmäisestä ongelmasta jo 19.3. ja tuo asia on kiistatta myös todistettavissa. Ja kun vibeke valittaa, että hänen tietojaan on katseltu ennen kuin hän ilmoitti ongelmasta, se ei pidä paikkaansa. Asia, jonka pitäisi jo olla selvinnyt sinullekin Mirri.

Minulla ei ole mitään osuutta kumpaankaan ongelmaan (1. päiväkirjaviestin poisto-ongelma ja 2. ylläpitotietojen näkymiseen vibekelle). On suorastaan absurdia, että vibeke syyttää niistä minua, ja kehtaa vielä valittaa "minun suhtautumisestani" asiaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 08:10

Jep, sanattomaksi vetää. On vetänyt koko ajan.

Jonkin verran helpott, kun tunnustin itselleni, että Kyllästynyt tosiaan on järkipuheen ulottumattomissa. Turha sinne on yrittää huhuilla.
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 10:22

Pettis 06.04.2019 19:42
Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle. Koska kyseisellä henkilöllä on valvojan oikeuksia, näkyy hänelle myös valvojan hallintapaneeli.

09.04.2019 19:14
Kyllästynyt kirjoitti: Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.

09.04.2019 20:22
Psykopatologia kirjoitti:Kyllästynyt ei ole syypää "tietovuotoon" vaan ilmeisesti minä, kun ennen Kyllästynyttä (ja YP Pettistä) menin katsomaan vibeken tietoja, Tällöin vibeke muuttui ylläpitäjäksi (minuksi) ja minä rivikirjoittaksi. Sain sitten kuitenkin palautetuksi omat oikeudet ylläpitäjäksi, mutta jostain syystä vibiken oikeudet "ylläpitäjänä" säilyivät.

Kirjoittaja Pettis » 09.04.2019 22:50
Teillä on rekisteröityneille käyttäjille asetettu normaali pääsy, eli kuka tahansa rekisteröitynyt pystyi lukemaan ylläpidon palstaa.
Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle.
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 11:58

vibeke kirjoitti:
Kirjoittaja jokunikki » 13.04.2019 12:05

"Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle."

Milloin on annettu?

"Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle."

Milloin oli laitettu?

Kirjoittaja Pettis » 13.04.2019 12:30
En ala näitä tietoja enää uudelleen kaivamaan sivullisten pyyntöjen vuoksi, koska tämä tieto ei vaikuta tapahtuneeseen mitenkään. Se vain ruokkisi kinastelua kyseisellä foorumilla.

Kyseisen foorumin ylläpito voi hallintapaneelista halutessaan tarkastaa ylläpidon login ja hakea esimerkiksi nimimerkin perusteella kyseisestä logista.

Sitä odotellessa, että tämän foorumin ylläpito katsoo hallintapaneelista, minä päivänä minä kuukautena asetuksia muutettiin niin, että seurasi tämä virhe eli se, että minä aloin nähdä valvojien hallintapaneelin, eikä esimerkiksi se virhe, että 1980-luvulla Pälkäneellä vanhus sai huonetoverinsa ummetuslääkkeen.
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 12:02

Loppui kinastelu kuin seinään 13.4. klo 12.30, kun Pettis kieltäytyi ilmoittamasta päivämäärää. Kyllä oli fiksusti tehty.
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 12:07

Eea ja Mirri nimenomaisesti kysyivät Pertiltä, milloin. Jätti vastaamatta kummallekin. Kertoo jostain.

Sitten kun minä vielä kysyin, vastasi normaalijärkisille selvästi mutta sillä tavalla kuitenkin kierosti, että tiesi umpipuupäisen aisurinsa voivan edelleen jatkaa saman virren veisaamista. Aisurinsa, jonka pää on painekyllästettyä puuta.
vibeke

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 12:24

vibeke kirjoitti:1)
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:vibike, pyydän sinua kokeilemaan vielä kerran. - Yksi ratkaisu voisi olla, että vibike poistetaan foorumilta ja että hän rekisteröityy uudelleen.

Aikamoinen ratkaisu ylläpidon virheiden korjaamiseksi.

vibeke kirjoitti:Mirri, jep. Alkoi tuntua kipua rinnassa.

Kyllästynyt kirjoitti:9.4. vibeke kertoo myös tuntevansa kipua rinnassaan asian (hänen tietojensa tarkastelun) vuoksi.

2)
Kyllästynyt kirjoitti: vibeke jopa aloittaa päiväkirjaosastolla uuden ketjun jossa edelleen syyttelee minua

Ei ole tullut vieläkään näyttöä väitteiden tueksi.
1) Missä näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu?
2) Missä näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun?
vibeke

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 12:25

vibeke kirjoitti:Jep, sanattomaksi vetää. On vetänyt koko ajan.

Jonkin verran helpott, kun tunnustin itselleni, että Kyllästynyt tosiaan on järkipuheen ulottumattomissa. Turha sinne on yrittää huhuilla.

Kerropa vibeke, koska tunnut uskovasi asian hallitsevan, miten minä olisin voinut vaikuttaa virheen syntymiseen, kun en ole ollut edes kirjautuneena ylläpitoon?

Kirjautumiseni ylläpitoon ovat
20.3. tekemäni yritys selvittää sinun päiväkirjaviestien poistamisongelmaasi.
27.3. tekemäni oman viestini poisto (omasta päiväkirjastani) ja
5.4. sinun päiväkirjasi poisto. Jos yhtään mitään tiedät viestien ja ketjujen poistamisesta tällä palstalla, ymmärtäisit, ettei poistamisilla ole mitään tekemistä oikeuksien muuttamisen kanssa.

Palstan loki rekisteröi jokaisen teon jonka moderaattorin oikeuksilla teen, enkä minä ole edes ollut sinne kirjautuneena kyseisinä päivinä.

Ainoa asia jonka olen ylläpidossa tehnyt on 20.3. tekemäni sinun oikeuksiesi "boottaus", ts. katsoin läpi oikeutesi ja painoin nappia "Ota kaikki oikeudet käyttöön". Sen tehtyäni pyysin sinua kirjautumaan uudelleen ja kokeilemaan viestiesi poistoa uudelleen. Koska se ei muuttanut tilannetta, ei minulla ollut mitään keinoa vaikuttaa asiaan.

Kokeilin vielä pystynkö poistamaan omia viestejäni, mutta koska sekään ei onnistunut, oli ilmeistä, että vika on jossain muualla kuin tällä palstalla.

Minä en ole ollut aiheuttamassa kumpaakaan ongelmaa.

Sinun ainakin pitäisi tietää ilmoittaneesi päiväkirjaviestiongelmastasi jo 19.3. on siis muunnetun totuuden puhumista kun kerroit tietojasi katsellun ennen kuin olet ilmoitusta tehnyt.

Voisitko nyt vihdoinkin lopettaa syyttämästä minua niistä ongelmista ja virhetoiminnoista joihin minulla ei ole ollut mitään osuutta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 12:38

vibeke kirjoitti:Ei ole tullut vieläkään näyttöä väitteiden tueksi.
1) Missä näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu?
2) Missä näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun?

1. vibeken viesti ketjuun "Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin" klo 21:07 9.4.2019:
vibeke kirjoitti:Mirri, jep. Alkoi tuntua kipua rinnassa.

2. vibeken 6.4. aloittama ketju päiväkirjaosiossa. Kts. viesti 10.4.2019 klo 10:13.

Vaikuttaa siltä, että vibeken motiivi kyseisten ongelmien ja virheiden raportoinnissa on syytellä minua. Hänen kannaltaan on valitettavaa, ettei minulla ole ollut mitään tekemistä kyseisten virheiden ja ongelmien syntymisen kanssa.

En tiedä miksi vibeke haluaa minun kimppuuni käydä, mutta mitään aihetta hänen syytöksilleen minun toiminnastani kyseisten ongelmien (1. päiväkirjaviestien poistamisongelma ja 2. vibeken pääsy ylläpitäjälle kuuluvien oikeuksien tarkasteluun) ei ole olemassa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 12:53

Et vastannut kysymyksiin. En kysynyt, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua rinnassa. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu. Postasit "vastaukseksi" viestin, jossa kerroin tuntevani kipua rinnassa Mirrin mainitsemasta syystä. Tietojen tarkasteluun ei liittynyt mitenkään.

En kysynyt, missä on minun aloittamani päiväkirja tai esimerkiksi Hilpan aloittama päiväkirja. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun. Postasit "vastaukseksi" päiväkirjaketjun, jota en ollut "jopa aloittanut", vaan jonka olin aloittanut 6.4. Selvänäkijä en ole.

Olin pyytänyt poistamaan edellisen päiväkirjan. Kun se oli poistettu, aloitin uuden. Kas kun olen vuosia pitänyt täällä päiväkirjaa.

Edellinen päiväkirja poistettiin pyynnöstäni 5.4. Aloitin päiväkirjan 6.4. klo 19.59. Silloin tiesin, että Pertti oli ilmoittanut tietoturvaongelman Munfoorumien ylläpitäjälle. Eli asia oli hoidossa Munfoorumin ylläpitäjällä.

7.4. Pertti ilmoitti, että Kyllästynyt korjaa tietoturvaongelman. Kyllästynyt ilmaantui vasta tässä vaiheessa tietoturvaongelman korjaajaksi. Tähän asti asia oli ollut Pertin ja Pettiksen hoidettavana.

Pari päivää myöhemmin ilmeni, 9.4. klo 19.14, että mitään ongelmaa ei Kyllästyneen mukaan ole. Tämä luonnollisesti tarkoittaa sitä, ettei mitään korjattavaakaan Kyllästyneen mielestä ole. Jos kerran asetukset ovat 9.4. klo 19.14 ja aina siihen asti olleet kunnossa. "Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista."

Mutta että kuudes neljättä "jopa aloitin" oikein päiväkirjaketjun sen johdosta, mitä sitten 9.4. tuli tietooni? Ok.
vibeke

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 13:47

vibeke kirjoitti:Et vastannut kysymyksiin. En kysynyt, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua rinnassa. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin väittänyt tuntevani kipua siitä, että tietojani on tarkasteltu. Postasit "vastaukseksi" viestin, jossa kerroin tuntevani kipua rinnassa Mirrin mainitsemasta syystä. Tietojen tarkasteluun ei liittynyt mitenkään...

Ymmärsin viestisi niin, että väittämäsi aiheetta tehty tietojesi tarkastelu oli syy tuntemallesi ahdistukselle ja kivulle, mutta sepä hyvä, ettei asia ollut niin. Pahoittelen syvästi saamaani väärää käsitystä.
vibeke kirjoitti:... En kysynyt, missä on minun aloittamani päiväkirja tai esimerkiksi Hilpan aloittama päiväkirja. Kysyin, missä on näyttö siitä, että olisin jopa aloittanut päiväkirjaosastolla uuden ketjun. Postasit "vastaukseksi" päiväkirjaketjun, jota en ollut "jopa aloittanut", vaan jonka olin aloittanut 6.4. Selvänäkijä en ole...

Kyllä tässä keskustelussa ainakin vahvasti vaikuttaa siltä, että sinä omasta mielestäsi olet selvänäkijä.
Tai ainakin sinä syytät minua asioista joihin minulla ei edes ylläpidon lokin, saati oman ymmärrykseni mukaan, ole mitään osuutta.
vibeke kirjoitti:... Olin pyytänyt poistamaan edellisen päiväkirjan. Kun se oli poistettu, aloitin uuden. Kas kun olen vuosia pitänyt täällä päiväkirjaa...

Ihmettelen, että miksi kummassa pyysit poistamaan vanhan päiväkirjasi, kun jo seuraavana päivänä sen poistamisen jälkeen olet päättänyt perustaa uuden.
vibeke kirjoitti:... 7.4. Pertti ilmoitti, että Kyllästynyt korjaa tietoturvaongelman. Kyllästynyt ilmaantui vasta tässä vaiheessa tietoturvaongelman korjaajaksi. Tähän asti asia oli ollut Pertin ja Pettiksen hoidettavana...

7.4. minä en ole ilmaantunut minnekään muualle kuin rakennustyömaalle.
vibeke kirjoitti:... Pari päivää myöhemmin ilmeni, 9.4. klo 19.14, että mitään ongelmaa ei Kyllästyneen mukaan ole...

Tuollaista en ole sanonut koskaan! Sanoin, ettei sinun käyttäjäoikeuksiisi ole tehty muutoksia.

Puhuin passiivissa, mutta tarkoitukseni oli puhua vain omasta puolestani. Selvyyden vuoksi sanottakoon siis vielä: Minä en ole tehnyt sinun käyttäjäoikeuksiisi mitään muutoksia, eikä niissä myöskään näkynyt olevan mitään poikkeavaa.
Missään vaiheessa en ole väittänyt, ettei mitään ongelmaa ole!

vibeke kirjoitti:... Pari päivää myöhemmin ilmeni, 9.4. klo 19.14, että mitään ongelmaa ei Kyllästyneen mukaan ole. Tämä luonnollisesti tarkoittaa sitä, ettei mitään korjattavaakaan Kyllästyneen mielestä ole...

Koska en ole missään vaiheessa väittänyt, ettei mitään ongelmaa ole, en myöskään ole sanonut, ettei mitään korjattavaa ole. Alla kyseinen viestini 9.4. klo 19:14
Missä kohtaa sinä näet minun väittävän, ettei mitään ongelmaa ole???
Kyllästynyt kirjoitti:Kun vibeke ilmoitti, ettei pysty poistamaan omia viestejään päiväkirjastaan, kävin läpi hänen asetuksensa, eikä niistä löytynyt mitään selitystä kyseiselle ongelmalle. Ongelma löytyi palstaformaatin sisältä, ja tietääkseni se korjattiin.
Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.

Palstan lokistakaan ei löydy tietoa sellaisesta muutoksesta, että vibeken oikeuksia olisi muutettu suuntaan tai toiseen.

vibeke kirjoitti:... Mutta että kuudes neljättä "jopa aloitin" oikein päiväkirjaketjun sen johdosta, mitä sitten 9.4. tuli tietooni? Ok.

Sinä syytät minua virheestä/viasta jonka olet oman kertomasi mukaan havainnut 5.4.
6.4. olet perustanut uuden päiväkirjaketjun, jonka ainoana sisältönä tähän mennessä on minulle osoittamasi syytökset minun toiminnastani ja "suhtautumisestani asiaan".

Ainakin minun mielestäni on loogista ajatella, että koska sinä poistoon pyytämäsi ketjun tilalle aloitat 6.4. ketjun, jossa sinä 10.4. (ketjusi viestissä nro 2) ryhdyt syyttämään minua ongelmasta joka sinun mukaasi on syntynyt 5.4. 2019, on ketjusi alkusysäys ja lähtökohta ryhtyä syyttelemään minua.
Tähän mennessähän se myös on ainoa ketjusi sisältö.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vibeke » 14.04.2019 16:04

vibeke kirjoitti:
vibeke kirjoitti:
Kirjoittaja jokunikki » 13.04.2019 12:05

"Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle."

Milloin on annettu?

"Lisäksi kyseiselle käyttäjälle oli vielä erikseen laitettu oikeudet joilla pääsee kyseiselle alueelle."

Milloin oli laitettu?

Kirjoittaja Pettis » 13.04.2019 12:30
En ala näitä tietoja enää uudelleen kaivamaan sivullisten pyyntöjen vuoksi, koska tämä tieto ei vaikuta tapahtuneeseen mitenkään. Se vain ruokkisi kinastelua kyseisellä foorumilla.

Kyseisen foorumin ylläpito voi hallintapaneelista halutessaan tarkastaa ylläpidon login ja hakea esimerkiksi nimimerkin perusteella kyseisestä logista.

Sitä odotellessa, että tämän foorumin ylläpito katsoo hallintapaneelista, minä päivänä minä kuukautena asetuksia muutettiin niin, että seurasi tämä virhe eli se, että minä aloin nähdä valvojien hallintapaneelin, eikä esimerkiksi se virhe, että 1980-luvulla Pälkäneellä vanhus sai huonetoverinsa ummetuslääkkeen.
Alapa vastata, että saadaan vatipää niitattua lopullisesti.
vibeke

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 16:19

vibeke kirjoitti:Alapa vastata, että saadaan vatipää niitattua lopullisesti.

Keneltä kysyt, ja ketä nimittelet?

Olen sinulle vastannut jo useitakin kertoja, mutta jos sinä et edes lue vastauksiani (niin kuin olet itse ilmoittanut!), en voi sinua auttaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ip-banni » 14.04.2019 16:36

Minut ja Kaapo olisi jo laitettu ennakkovalvontaan mutta vibekella lienee erityiskohtelu.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.04.2019 18:30

Jaa, että valvoja ylläpidon edustajana ensin väittää rivikirjoittajan valehtelevan ja sitten laittaisi ennakkovalvontaan, kun tällä pinna käryää? Se vasta törkeää ylläpidon virheiden siivoilua olisi. Käsittääkseni tässä tapauksessa kirjoittajan kiukku on aiheellinen, ja se menisi itsekseen ohitse kunhan höyryt on päästetty ulos.
Mirri

ViestiKirjoittaja ip-banni » 14.04.2019 18:47

Kahdesti jo sanattomaksi mennyt Pyhä Mirri saapui puolustamaan nettikaveriaan. Saa sanoa mitä vaan, kun vaan hoksaa olla Mirrin kaveri.
ip-banni

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.04.2019 19:09

Onneksi sanattomuuteni on ohitse menevää laatua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.04.2019 19:14

Mirri kirjoitti:Jaa, että valvoja ylläpidon edustajana ensin väittää rivikirjoittajan valehtelevan ja sitten laittaisi ennakkovalvontaan, kun tällä pinna käryää? Se vasta törkeää ylläpidon virheiden siivoilua olisi...

Mirri,
vibeke aloitti tämän keskustelun esittämällä perusteettomia syytöksiä. Sitä et ole kritisoinut lainkaan tai muutenkaan sanallakaan kyseenalaistanut vibeken perättömiä väitteitä, vaan ainoastaan kaatanut lisää vettä vibeken myllyyn.

Kun minä totean, että vibeken väite ei pidä paikkaansa (asia jonka vibeken voisi ajatella tietävän), sinä ryhdyt pyhään sotaan vibeken väärien väitteiden puolustajana.
Mirri kirjoitti:... Käsittääkseni tässä tapauksessa kirjoittajan kiukku on aiheellinen, ja se menisi itsekseen ohitse kunhan höyryt on päästetty ulos.

Mistä syystä kirjoittajan kiukkuaminen on aiheellista?
Minä en ole ollut osallisena virheiden tai ongelmien syntyyn, mutta silti vibeke sitkeästi esittää minun olevan jostain kumman syystä vastuussa asiasta.

Minusta on todella huonoa käytöstä syyttää ketään ilman perusteita, puhumattakaan siitä, että joku toinen vielä ryhtyy puolustelemaan moista toimintaa.

Jos sinä Mirri kuvittelet, että joku vain voi ruveta kiukuttelemaan, nimittelemään ja syyttelemään ilman todisteita ja perusteita - ja että tapahtumat sitten jotenkin maagisesti vain "menevät itsestään ohitse" kun kiukuttelijan into laimenee, sinä erehdyt.
Tuollainen käytös on esimerkkinä muille kiukuttelijoille ja perättömien syytösten esittäjille, eikä moista käytöstä sen takia pidä koskaan pitää minään mitättömänä asiana.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.04.2019 19:34

Kyllästynyt, en näe ketjun aloitusviestissä minkäänlaista syytöstä ketään kohtaan. Siinä vain todetaan sinun poistaneen Vibeken päiväkirjan hänen pyynnöstään 5.4. Käsittääkseni 9.4. kirjoittamasi viesti, jossa aloit muistella tapausta 19.3., sai hikeentymisen aikaan; mielestäni ymmärrettävistä syistä:
Kun vibeke ilmoitti, ettei pysty poistamaan omia viestejään päiväkirjastaan, kävin läpi hänen asetuksensa, eikä niistä löytynyt mitään selitystä kyseiselle ongelmalle. Ongelma löytyi palstaformaatin sisältä, ja tietääkseni se korjattiin.
Missään vaiheessa ei vibeken käyttäjäasetuksia ole muutettu niin, että hänellä olisi valvojan tai ylläpitäjän oikeudet. Tälläkään hetkellä vibeken asetukset eivät ole millään tavalla poikenneet muiden kirjoittajien asetuksista tai oikeuksista.

Palstan lokistakaan ei löydy tietoa sellaisesta muutoksesta, että vibeken oikeuksia olisi muutettu suuntaan tai toiseen.

Sinä sanot noin, mutta Munfoorumi.comin ylläpitäjä kertoo 6.4. Psykopatologialle näin:
Ylläpidon login perusteella sähköpostissasi mainitsemallesi käyttäjälle on annettu valvojan toimesta pääsy ja valvojan oikeudet kyseiselle alueelle. Koska kyseisellä henkilöllä on valvojan oikeuksia, näkyy hänelle myös valvojan hallintapaneeli.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista