Sateentekijä kirjoitti:Oli miten oli, sieltä olen aikoinani sairaanhoitajaksi valmistunut. Kyllä se silloin oli Kuopion Sairaanhoito-opisto . En tiedä millä nimellä sitä nykyisin kutsutaan.
Rane kirjoitti:Olen kahdesti pyrkinyt ko. oppilaitokseen, mutta en päässyt. Onneksenne.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Oli miten oli, sieltä olen aikoinani sairaanhoitajaksi valmistunut. Kyllä se silloin oli Kuopion sairaanhoito-opisto . En tiedä millä nimellä sitä nykyisin kutsutaan.
Kuopion sairaanhoito-opisto (- 1968) (Valtiolle?)
Olet siis lähemmäs 70v jos et ylikin. En kyllä tiedä miten monta vuotta kesti ennen 1968 valmistua sairaanhoitajaksi ja piti kai siitä ennen käydä esim. ylioppilaaksi. Ennen vanhaan sairaanhoitajaksi halusivat kaikki. Oliko silloin pääsykokeet ym?
Hilppa kirjoitti:Rane kirjoitti:Olen kahdesti pyrkinyt ko. oppilaitokseen, mutta en päässyt. Onneksenne.
Meinaat, että et olisi täällä meidän onnenamme, jos olisit tuolloin mennyt ko. oppilaitokseen.
Sateentekijä kirjoitti:
Irmelille sen verran, etten ole velvoiilnen tilittämään sinulle yhtään mitään.
irmeli kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:
Irmelille sen verran, etten ole velvoiilnen tilittämään sinulle yhtään mitään.
Et tietenkään ole tilivelvollinen kenelläkään. Minusta olisi vaan mielenkiintoista tietää millaista oli sairaanhoitajan pääsykokeet.
Ja muutenkin olisi mukava tietää sota-ajan elämisestäsi. Tai siis heti sodanjälkeistä elämästäsi.
Onpas nyt kummallista keskustella mummoni-ikäisen kanssa.
ps. laitettu selvennys
Psykopatologia kirjoitti:Minäkin olen jo 8:lla kymmenennellä.
Psykopatologia kirjoitti:Minäkin olen jo 8:lla kymmenennellä.
irmeli kirjoitti:Ei tietenkään ole ikäihmisiltä kielletty täällä kirjoittelu. Kun kerrot opintopaikkasi nimen, osaa mua tyhmempikin päätellä suurinpiirtein ikäsi.
Ikäsi varmaan selittää googleinnokkuutesi.
Ei enää puhuta yhdessä, minusta on noloa väitellä noin paljon itseäni vanhemman kanssa. Äitini kanssa kyllä väittelin mutten koskaan mummoni kanssa.
Rane kirjoitti:Tunnetko itsesi nuoreksi pojaksi?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa