Muutokset palstan tyylissä

Re: Muutokset palstan tyylissä

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 21:15

Saihan Samikin Lääkäriliiton kimppuunsa.[/quote]
Tuskin hän syytti siitä asiasta nettiä kirjoittajineen. Tietääkseni ei ole mitään näyttöä siitä, että hän olisi syyllistänyt nettikirjoittajia kyseisestä asiasta tai vaatinut/velvoittanut nettikirjoittajia suojelemaan hänen ammatillista mainettaan.[/quote]

Ei kyse ole siitä, että meidän tulisi suojella PP ammatillista mainetta vaan siitä, että ei tule pilata ammatillista mainettaan.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kiss » 29.08.2014 21:15

Psykopatologia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
saara kirjoitti:Menen pois etten pian syyllisty todelliseen herjaukseen

Et tajua; tuohan oli herjaus pahinta laatua, joka todella voi vaikuttaa ammatinharjoittajan elämään.

Olet ammattisi harjoittajana ottanut aikamoisen riskin ryhtyessäsi aktiiviseksi nettikirjoittajaksi. Sinähän olet kirjoittanut netissä niin omalla nimelläsi kuin nimimerkeillä jo kauan ennen tämän foorumin syntyä.

Mielestäni teet väärin yrittäessäsi syyllistää tämän foorumin kirjoittajia mielipiteineen ja näkemyksineen sinun ammatinharjoittajan elämäsi vahingoittamisesta. Olet itse vapaaehtoisesti ottanut riskin, eikä netissä kenelläkään ole velvollisuutta pönkittää tai suojella sinun ammatillista mainettasi. Minusta on aivan käsittämätöntä, että täysijärkisenä ihmisenä syyttelet foorumisi kirjoittajia sinuun kohdistuvista 'herjauksista' ja annat ymmärtää, että nettikirjoittajat muka vahingoittaisivat sinun ammatinharjoittamistasi.

Saihan Samikin Lääkäriliiton kimppuunsa.

Kyllä pitää puolustaa itseään ja ammattinsa mainetta. Mirri, muistatko kun Tris muinoin antoi ymmärtää, että P olisi yritellyt muutakin kuin jutella, heidän tapaamisellaan? Tai yks toinen joka ilmoitti Poliisille yllytyksestä täällä? Ai saatana mitä kauheeta ois voinut tulla, ellei P. olisi pitänyt totuudesta kiinni. Ja muistaisin sellaistakin, että P. oli joskus jonkun psykologia liiton keskusteluissa mukana netti osallistumisensa takia. On ehdottoman tärkeää pysyä totuudessa, netin kautta muutenkin leviää kaikenlaista paskaa. Ja onhan P. täällä tosiaan omalla nimellään vastaamassa hyviin kuin pahoihinkin syytöksiin.
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 21:21

Pinja kirjoitti:Ei kyse ole siitä, että meidän tulisi suojella PP ammatillista mainetta vaan siitä, että ei tule pilata ammatillista mainettaan.

Hyvä ajatus, ja olen kanssasi samaa mieltä.
Meidän kai tällä foorumilla pitäisi jotenkin ryhdistäytyä niin, ettemme sekopäisyyksissämme ja toinen toistaan älyttömämpine viesteinemme saattaisi foorumin ylläpitäjää häpeään.
Mirri

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 21:24

Jos psykiatrinen hoitaja, pitkän matkan ammattilainen, toteaa asiakkaalleen esim.: "X:ää pidetään meidän piireissä pelkkänä puoskarina ja älä vaan lähde mihinkään lahkoon mukaan", niin ketä vaikeasti dissosioituneen asiakkaan "pitäisi" uskoa? Hoitavaa hoitajaansa vai kissia netissä?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 21:25

Mirri kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Ei kyse ole siitä, että meidän tulisi suojella PP ammatillista mainetta vaan siitä, että ei tule pilata ammatillista mainettaan.

Hyvä ajatus, ja olen kanssasi samaa mieltä.
Meidän kai tällä foorumilla pitäisi jotenkin ryhdistäytyä niin, ettemme sekopäisyyksissämme ja toinen toistaan älyttömämpine viesteinemme saattaisi foorumin ylläpitäjää häpeään.

Totta. Välillä PP joutuu asettamaan rajoja, kun emme ajattele PP kannalta asiaa. PP joutuu ajattelemaan asioita myös foorumin ulkopuolisten kannalta, jota emme aina tajua, mutta kun hän on omalla nimellään foorumilla.
Pinja

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 21:35

Pinja kirjoitti:Totta. Välillä PP joutuu asettamaan rajoja, kun emme ajattele PP kannalta asiaa. PP joutuu ajattelemaan asioita myös foorumin ulkopuolisten kannalta, jota emme aina tajua, mutta kun hän on omalla nimellään foorumilla.

Minunkin syntymänimi on: huolieilinen.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 21:38

Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että saaran väite:

saara kirjoitti:--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.[/color][/b]

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Lihavointi ja väri minun

on täysin saaran omaa keksintöä - satuilua.
Mitään tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu.

Eikä tässä asiassa riitä se, että saara pyytää anteeksi ja ilmoittaa peruvansa puheensa; hänen pitäisi poistaa nuo itse keksimänsä tarinat - ja mahdollisimman pian.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 21:41

"Psykopatia - mutta Tristan on"
"Olet rajatilahuora psykoottisin ja psykopaattisin piirtein"
"Tristan on rajatilatasoisesti häiriintynyt, Kontu epävakaa riippuvaisin piirtein"

Kenen lie puoskarin sanomia. Mutta kun ne on nyt poistettu, niin :ugeek:
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 21:47

Huolieilinen kirjoitti:"Psykopatia - mutta Tristan on"
"Tristan on rajatilatasoisesti häiriintynyt, Kontu epävakaa riippuvaisin piirtein"

Kenen vihjailet sanoneen noin?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 21:51

Kyllästynyt kirjoitti:

Mistäs minä tiedän, kuka nettikirjoittelunsa takana häärää. Ei ole tapana tonkia muiden yksityisiä kirjoitteluita tai lähetellä niitä eteenpäin, saatika käyttää hyväksi jonkun yksityisyyttä.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja saara » 29.08.2014 21:57

Mirri kirjoitti:

Et tajua; tuohan oli herjaus pahinta laatua, joka todella voi vaikuttaa ammatinharjoittajan elämään.

Olet ammattisi harjoittajana ottanut aikamoisen riskin ryhtyessäsi aktiiviseksi nettikirjoittajaksi. Sinähän olet kirjoittanut netissä niin omalla nimelläsi kuin nimimerkeillä jo kauan ennen tämän foorumin syntyä.

Mielestäni teet väärin yrittäessäsi syyllistää tämän foorumin kirjoittajia mielipiteineen ja näkemyksineen sinun ammatinharjoittajan elämäsi vahingoittamisesta. Olet itse vapaaehtoisesti ottanut riskin, eikä netissä kenelläkään ole velvollisuutta pönkittää tai suojella sinun ammatillista mainettasi. Minusta on aivan käsittämätöntä, että täysijärkisenä ihmisenä syyttelet foorumisi kirjoittajia sinuun kohdistuvista 'herjauksista' ja annat ymmärtää, että nettikirjoittajat muka vahingoittaisivat sinun ammatinharjoittamistasi.

Kerran vielä, minä en ole syyllistynyt minkäänlaatuiseen herjaamiseen, kenenkään ammattipätevyyden kyseenalaistamiseen tai muunlaiseen rikolliseen toimintaan. Joka on toista mieltä, voin privaatisti antaa puhelinnumeron johon voi syyttämisensä ilmoittaa.
toivon että asian jauhaminen loppuu tähän.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 29.08.2014 22:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 21:58

Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Mistäs minä tiedän, kuka nettikirjoittelunsa takana häärää. Ei ole tapana tonkia muiden yksityisiä kirjoitteluita tai lähetellä niitä eteenpäin, saatika käyttää hyväksi jonkun yksityisyyttä.

Tarkoitin nimimerkkiä, niin kuin sinä hyvin tiesit.

Millä nimimerkillä esiintyvä on kirjoittanut luettelemasi lauseet?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 21:59

Kyllästynyt kirjoitti:Millä nimimerkillä esiintyvä on kirjoittanut luettelemasi lauseet?

En julkaise. Enkä edes paikkaa, missä kirjoitettu.
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 21:59

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Kerran vielä, minä en ole syyllistynyt minkäänlaatuiseen herjaamiseen, kenenkään ammattipätevyyden kyseenalaistamiseen tai muunlaiseen rikolliseen toimintaan. Joka on toista mieltä, voin privaatisti antaa puhelinnumeron johon voi syyttämisensä ilmoittaa.

No totta helvetissä olet!

Olet esittänyt Psykopatologian sanoneen sellaista mitä hän ei ole koskaan sanonut.

Ei riitä, että pyörrät puheesi, sinun pitää ne poistaa - välittömästi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:03

Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Millä nimimerkillä esiintyvä on kirjoittanut luettelemasi lauseet?

En julkaise. Enkä edes paikkaa, missä kirjoitettu.

Siinä tapauksessa on alhaista ja katalaa vihjailla, että kyseiset lauseet ovat tällä palstalla olleet. Ja jotta vihjailusi aiheuttama tuho olisi suurempi, sinä esität vihjailusi sellaiseen tyyliin, että se on hyvin helppo tulkita tarkoittavat tämän palstan ylläpitäjää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 29.08.2014 22:05

Kyllästynyt kirjoitti:Siinä tapauksessa on alhaista ja katalaa vihjailla, että kyseiset lauseet ovat tällä palstalla olleet. Ja jotta vihjailusi aiheuttama tuho olisi suurempi, sinä esität vihjailusi sellaiseen tyyliin, että se on hyvin helppo tulkita tarkoittavat tämän palstan ylläpitäjää.

Olen katala ja alhainen. Tyytyväinen?
Huolieilinen

ViestiKirjoittaja Pinja » 29.08.2014 22:09

Pinja kirjoitti:PP on myös väittänyt minun olevan työkykyinen ja sanonut, että olen loinen.

Myönnän valehdelleeni edellä mainitun, että PP olisi noin koskaan minusta sanonut. En tajunnut sanoessani ajatella, että vaarannan PP ammattimaineen. Anteeksi PP!
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 29.08.2014 22:09

Kyllästynyt kirjoitti:Onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että saaran väite:

saara kirjoitti:--- poistettu by Kyllästynyt --- Ylläpidolta odottaisi hieman harkintaa julkisilla kannanotoillaan.[/color][/b]

Onko tässä osiossa nyt tarkoitus edelleenkin pohtia jokun nimeltämainitun asioita, ylläpito mukana??
Lihavointi ja väri minun

on täysin saaran omaa keksintöä - satuilua.
Mitään tuollaista ei ole koskaan tapahtunut eikä sanottu.

Eikä tässä asiassa riitä se, että saara pyytää anteeksi ja ilmoittaa peruvansa puheensa; hänen pitäisi poistaa nuo itse keksimänsä tarinat - ja mahdollisimman pian.

Kyllä voi olla helvetin vaikea ymmärtää, koska eihän täällä tiedetä mikä on totta ja mikä tarua.

Entä onko se niin helvetin vaikea ymmärtää, että kyseinen lausahdus kannattaisi jättää omaan arvoonsa, eikä paisutella sitä. Aivan kuin Psykopatologian ammatillinen maine olisi kiinni siitä ja sen varassa, että mitä anonyymit nettikirjoittajat sattuvat sanomaan...
Eihän rautaisen ammattilaisen maine oikeasti voi olla noin heikoissa kantimissa ja huteralla pohjalla - vai voiko sittenkin?

Kyllästynyt, jos tosissasi ajattelisit tämän foorumin ylläpitäjän mainetta etkä haluaisi nolata häntä, toimisit toisin; näin minun mielestäni.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 29.08.2014 22:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:09

Mirri kirjoitti:

Ei kenenkään tarvitse antaa tuollaisen "riskin" toteutua.

Omalla nimellään tai muuten tunnistettavasti kirjoittelu ei tarkoita, että pitäisi tyynesti hyväksyä selkeät valheet joita näkee itsestään ja toiminnastaan levitettävän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.08.2014 22:10

Huolieilinen kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Siinä tapauksessa on alhaista ja katalaa vihjailla, että kyseiset lauseet ovat tällä palstalla olleet. Ja jotta vihjailusi aiheuttama tuho olisi suurempi, sinä esität vihjailusi sellaiseen tyyliin, että se on hyvin helppo tulkita tarkoittavat tämän palstan ylläpitäjää.

Olen katala ja alhainen. Tyytyväinen?

En vähääkään.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista