Kyllästynyt kirjoitti:Niin, eihän autovarkauskaan ole nykyään varkaus vaan "luvaton käyttöönotto".
Kyllästynyt kirjoitti:Niin kuin aiemmin totesin, ei ole tiedossani sellaista ennakkotapausta jossa oikeus olisi päättänyt, ettei nimimerkin kunniaa voi loukata.
Kyllästynyt kirjoitti:Etkä näytä vieläkään oivaltaneen, ettei ole kyse linkin copypastaamisesta vaan toisen ihmisen työn varastamisesta ja kehtaamisesta vittuillakin vielä päälle.
Kahvi kirjoitti:Kieltämättä sanattomaksi vetää, kun kaksi aikuista ihmistä jaksaa riidellä vuosikaudet yhden linkin copypastaamisesta.

takaovi kirjoitti:Etkö Mirri voisi palauttaa takaisin Kyllästyneelle sen linkin, että edes yksi asia saataisiin loppuun?

Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Moinen asia on minulle itselleni niin vähäpätöinen, että en jaksaisi riidellä vuosikausia sen takia. Teille kahdelle se on näemmä tärkeämpi kuin minulle...
Ajatella!
Miten voikin olla olemassa joillekin asioita jotka heille ovat tärkeitä, vaikka sinä kuinka monta kertaa sanoisit, etteivät ne sitä ole.
Millä jumalallisella arvovallalla sinä tulet patsastelemaan ja määrittelemään mikä kenellekin on, voi olla tai saisi olla tärkeää?
Ymmärrätkö kuinka ylimieliseltä ja omahyväiseltä kuulosta se, että sinä tulet ilmoittamaan miten asia sinun mielestäsi on?Kahvi kirjoitti:... Ei, en ole joutunut em. asioiden takia bänniin. En ymmärrä moisista käytännössä mitään, kuten en ymmärrä sitä, miten bännit nyt tähän liittyy?...
Tulet tänne sormella osoittelemaan ja opettamaan mikä mahdollisesti kenellekin saisi tärkeää olla, mutta et ymmärrä edes sitä mistä on kyse.Kahvi kirjoitti:... Ilmeisesti en tiedä tästä riidasta tarpeeksi. Mutta ei se mitään, tiedoissani on muutenkin aukkoja...
Sen näytät hoksanneen, ettet tiedä tarpeeksi, mutta siitä huolimatta näytät uskovan, että sinun arviointisi asiasta on niin tärkeä ja oikea, että sinun pitää sitä oikein useamman viestin voimalla minulle tuputtaa.Kahvi kirjoitti:... Jatkakaa vaan minun puolestani.
Uskotko olevasi se jolla on valtuudet lupia antaa tai evätä?
Hilppa kirjoitti:Kahvi, työskenteletkö ammattitutkijana tai tutkimusalalla? Esittämäsi ylenmyydentuntoisiltakin jossain määrin vaikuttavat näkökulmat (lähinnä poliisinäkökulmasta esitetyt) viittaavat, että et olisi joutunut juuri kohtaamaan immateriaalioikeuksiin liittyviä kysymyksiä ainakaan kovin läheisesti.
Kyllästynyt kirjoitti:
Ja niin kuin jo tuolle 2.reiälle sanoin, sinun pitää palauttaa varastamasi linkki siihen samaan paikkaan mistä sen varastitkin.
takaovi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Ja niin kuin jo tuolle 2.reiälle sanoin, sinun pitää palauttaa varastamasi linkki siihen samaan paikkaan mistä sen varastitkin.
Tarkoittaako Kyltsi minua tuolla 2.reiällä?
Pyydän heti anteeksi nimittelyäni, jos ei tarkoittanut.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kieltämättä sanattomaksi vetää, kun kaksi aikuista ihmistä jaksaa riidellä vuosikaudet yhden linkin copypastaamisesta.
Riitelystä tässä ei kai oikein voida puhua; ainakin riitely on hyvin yksipuolista. Minä istun syytetyn penkillä - varkaudesta syytettynä. Ei kai puolustautumista ole tapana sanoa riitelyksi. Aina en onnistu ajattelemaan, että on pikkujuttu joutua vuodesta toiseen syytetyksi varastamisesta - olkoonkin, ettei syytös pidä paikkaansa ja se esitetään 'vain' netissä.
No puolustaudu sitten ja kerro miksi varastit minun esiin kaivamani linkin vastoin nimenomaista kieltoani - ja sitten vielä kehtasit vittuilla ottaneesi "hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta", sen sijaan että kiertelet, selittelet, väistelet ja vääntelet vuosi toisensa jälkeen miten sinulla muka oikeus ottaa se linkki (minun esiin kaivamani) omaan käyttöösi - ja että sinulla tietenkin oli myös lupa ja oikeus kiitoksen sijaan vittuilla minulle (joka tuollaisessa tapauksessa on puhdasta ja paljasta nettikiusaamista)?
Kyllästynyt kirjoitti:Gyver kirjoitti:Täytyykin muistaa jatkossa ennen jonkin satunnaisen linkin laittamista jollekin vielä satunnaisemmalle keskustelupalstalle tarkistaa ettei Kyllästynyt ole ennättänyt sitä samaista linkkiä jonnekin laittaa jotta voi anoa kaikki tarvittavat luvat ettei vain tule jälkeenpäin mitään sanomista.
Pelkosi on täysin aiheeton, mutta jos ehdottomasti haluat vittuilla, niin käyhän se noinkin.
Osoittaa kuitenkin vain sen, ettet ymmärrä mistä on kyse.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa