vibeke kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ehkä 5. huhtikuuta (tai 4.) ?
4.4./5.4. Pertti meni tietoihini. Tietoihini meneminen ei johtunut siitä, että olin 19.3. ilmoittanut siitä virheestä, että viestinpoistoruksi ei toimi; se vikahan oli korjattu maaliskuussa, viikkokausia aiemmin...
vibeke kirjoitti:... 4.4./5.4. Pertti tietoihini mentyään sössi asetukset niin, että minulle alkoi näkyä valvojien hallintapaneeli...
Mirri kirjoitti:Vibekelle olisi aihetta esittää anteeksipyyntö siitä, että foorumin ylläpito (moderaattori) on tässä ketjussa väittänyt hänen puhuvan muunneltua totuutta eli valehtelevan.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Vibekelle olisi aihetta esittää anteeksipyyntö siitä, että foorumin ylläpito (moderaattori) on tässä ketjussa väittänyt hänen puhuvan muunneltua totuutta eli valehtelevan.
Ei ainakaan ennen kuin vibeke pyytää anteeksi sitä, että syytteli minua vailla perusteita.

menin katsomaan vibeken tietoja, Tällöin vibeke muuttui ylläpitäjäksi(minuksi) ja minä rivikirjoittaksi. Sain sitten kuitenkin palautetuksi omat oikeudet ylläpitäjäksi, mutta jostain syystä vibiken oikeudet "ylläpitäjänä" säilyivät.
Psykopatologia, milloin tämä tapahtui?
Ehkä 5. huhtikuuta (tai 4.)
Kyllästynyt kirjoitti:ei ole tiedossa mistä lähtien vika on ollut.
Siitä joutuisi linnaan. Muuten ihan kiva ehdotus.logia kirjoitti:Lopettakaa hölmöläiset.
logia kirjoitti:Lopettakaa hölmöläiset.

logia kirjoitti:On täällä 100 x pahempaakin sanottu ilman anteeksipyytelyitä.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Vibekelle olisi aihetta esittää anteeksipyyntö siitä, että foorumin ylläpito (moderaattori) on tässä ketjussa väittänyt hänen puhuvan muunneltua totuutta eli valehtelevan.
Ei ainakaan ennen kuin vibeke pyytää anteeksi sitä, että syytteli minua vailla perusteita.
Sinäkö asian päätät ylläpitäjän puolesta?
vibeke kirjoitti:Hitaimmalle ei mikään määrä rautalankaa riitä:.
Psykopatologia kirjoitti:Ehkä 5. huhtikuuta (tai 4.) ?
Psykopatologia kirjoitti:...ehkä...
Mirri kirjoitti:logia kirjoitti:Lopettakaa hölmöläiset.
Vibekelle esitetty anteeksipyyntö olisi paljon helpompi ratkaisu.
Mirri kirjoitti:logia kirjoitti:On täällä 100 x pahempaakin sanottu ilman anteeksipyytelyitä.
Nyt ei puhuta rivikirjoittajista vaan foorumin ylläpidosta valvojineen.
Kun foorumin ylläpito julkisesti väittää rivikirjoittajan puhuvan muunneltua totuutta, on anteeksipyynnölle aihetta. Paitsi jos ylläpidolla on vahvat todisteet väitteensä tueksi. Sellaisia ei toistaiseksi ole ilmennyt, joten kyllä anteeksipyyntö ylläpidon taholta olisi vähintäänkin perusteltu.

Mirri kirjoitti:logia kirjoitti:On täällä 100 x pahempaakin sanottu ilman anteeksipyytelyitä.
Nyt ei puhuta rivikirjoittajista vaan foorumin ylläpidosta valvojineen.
Kun foorumin ylläpito julkisesti väittää rivikirjoittajan puhuvan muunneltua totuutta, on anteeksipyynnölle aihetta. Paitsi jos ylläpidolla on vahvat todisteet väitteensä tueksi. Sellaisia ei toistaiseksi ole ilmennyt, joten kyllä anteeksipyyntö ylläpidon taholta olisi vähintäänkin perusteltu.
Mirri kirjoitti:Menin taas sanattomaksi Kyllästyneen selittelyiden edessä.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa