Mirri kirjoitti:Uskon tämän 'huhtikuun ongelman' jäävän arvoitukseksi, kuten jäi arvoitukseksi aikanaan sekin, että päiväkirjat putkahtivat yleiselle puolelle kaikkien luettavaksi. Silloinkin moderaattori vannoi ja vakuutti, ettei mitään virhettä ollut tapahtunut, moderaattori vain oli säädellyt nimimerkki Kaapon kirjoittamisoikeuksia...
Mirri kirjoitti:Jotta ongelmat ja virheet varmasti jäävät vaille järkevää selitystä, Psykopatologia kuittaa ne näin: "Turha tehdä asioista suurta draamaa".
logia kirjoitti:PP osittain myöntää tehneensä virheen, Kyllästynyt kieltää ehdottomasti tehneensä virhettä. En usko, että kumpikaan valehtelee. Kumpikin on kantanut vastuunsa asian selvittämiseksi. Pääasia on että vika on korjattu, eikä palstaa tarvitse sulkea.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta - toisin sanoen valehdelleen. Ei ollenkaan pieni syytös moderaattorilta. Aina vain sotkuisemmaksi menee, koska Kyllästynyt ei näe minkäänlaista aihetta perua valehtelusyytöstään. Anteeksipyynnön esittämisestä puhumattakaan.
Kyllästynyt kirjoitti:vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä [5.4.] ilmoittamani ongelma edes syntynyt.
Äläpä puhu muunneltua totuutta vibeke!
Sinä ilmoitit ongelmasta [19.3.], ettet pysty poistamaan omaa viestiäsi omasta päiväkirjastasi ja sinun ilmoituksesi perusteella sinun käyttäjäprofiilisi asetuksia tutkittiin.
Jos sinä ilmoitat ongelmasta, mutta sitten valitat kun ongelmaa yritetään paikallistaa ja ratkaista - ongelma ei ole sen enempää Psykopatologian kuin minunkaan suhtautumisessa asiaan.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, etkö tosiaan tajua väärinkäsitystäsi?...
Mirri kirjoitti:... Yllä olevassa siteerauksessa Vibeke puhuu ilmoituksesta, jonka hän teki 5.4., ei mistään muusta!..
Mirri kirjoitti:... Väärinkäsityksesi vuoksi sinä syytät häntä valehtelusta, etkä kertakaikkiaan suostu myöntämään käsittäneesi väärin ja syyttäneesi aiheetta - puhumattakaan, että pyytäisit anteeksi hyökkäävyyttäsi...
Siis vibeke käsitti väärin, enkä suinkaan minä! Psykopatologiahan ei sano käyneensä katsomassa tietoja 5.4. jälkeen. Tuo ajatus on aivan vibeken omaa keksintöä ja hänen väärinkäsityksensä, ei minun!Mirri kirjoitti:... Vibeke ymmärsi Psykopatologian epämääräisen viestin niin, että tämä kävi katsomassa Vibeken tietoja näen valvojien hallintapaneelin -ilmoituksen jälkeen, siis 5.4...
Mirri kirjoitti:vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä [5.4.] ilmoittamani ongelma edes syntynyt.
vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä ilmoittamani ongelma edes syntynyt.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:vibike, pyydän sinua kokeilemaan vielä kerran. - Yksi ratkaisu voisi olla, että vibike poistetaan foorumilta ja että hän rekisteröityy uudelleen.
Aikamoinen ratkaisu ylläpidon virheiden korjaamiseksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Yllä Mirri väärentää vibeken viestiä. Mirri väittää vibeken viestin olevan tällainen:Mirri kirjoitti:vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä [5.4.] ilmoittamani ongelma edes syntynyt.
Todellisuudessa vibeken 9.4. klo 21:39 kuuluu näin:vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä ilmoittamani ongelma edes syntynyt.
Mirri siis pyrkii johdattamaan lukijoita harhaan lisäämällä vibeken viestiin päivämäärän 5.4. (jota todistettavasti vibeken viestissä ei ole!)
Mirri ei myöskään viestissään tai vibeken lainauksessa mainitse mitään siitä, että hän on muokannut vibeken viestiä sekä vibekelle että hänelle itselleen edullisempaan suuntaan.

Mirri kirjoitti:No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä.
Kyllä, koska hakasulut olisivat aivan yhtä hyvin olla vibeken itse viestiinsä kirjoittamat, eikä mikään osoita tai kerro sinun ne sinne lisänneen.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä.
Kyllä, koska hakasulut olisivat aivan yhtä hyvin olla vibeken itse viestiinsä kirjoittamat, eikä mikään osoita tai kerro sinun ne sinne lisänneen.
Menin sanattomaksi.
eea kirjoitti:Kiva että teillä eläkeläisillä on rattoisaa puuhaa päivienne iloksi.
ip-banni kirjoitti:eea kirjoitti:Kiva että teillä eläkeläisillä on rattoisaa puuhaa päivienne iloksi.
Mirri meni jo sanattomaksi.

Rakkaussoturi kirjoitti:Mä en nää Ylläpitäjän palsta-osuutta (vai mikä sen nimi on). En oo muutamaan päivään nähny.
Mitä siis modet ym. näkevät yksittäisestä käyttäjästä? Meiliosoitteen vai? Entä muita tietoja (oikea nimi tms?).
Meiliosoitteeni ei ole kovin intiimi tieto, mutta en sitä kyl julkasis.
Mutta oikean nimeni tahdon pitää salassa, vaikka sen suht yleinen onkin.
Profiilitiedoistani löytyvät kaikki asiat, jotka haluan itsestäni siinä muodossa palstalaisille kertoa.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa