Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

Re: Tiedoksi, että näen valvojien hallintapaneelin

ViestiKirjoittaja logia » 11.04.2019 13:07

PP osittain myöntää tehneensä virheen, Kyllästynyt kieltää ehdottomasti tehneensä virhettä. En usko, että kumpikaan valehtelee. Kumpikin on kantanut vastuunsa asian selvittämiseksi. Pääasia on että vika on korjattu, eikä palstaa tarvitse sulkea.
logia

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 13:08

Mirri kirjoitti:Uskon tämän 'huhtikuun ongelman' jäävän arvoitukseksi, kuten jäi arvoitukseksi aikanaan sekin, että päiväkirjat putkahtivat yleiselle puolelle kaikkien luettavaksi. Silloinkin moderaattori vannoi ja vakuutti, ettei mitään virhettä ollut tapahtunut, moderaattori vain oli säädellyt nimimerkki Kaapon kirjoittamisoikeuksia...

Nyt sinä Mirri puhut muunneltua totuutta!

Tasan tarkkaan myönsin virheen tehneeni, joskaan en vieläkään tiedä missä vaiheessa se on syntynyt!

Voisitko Mirri ystävällisesti lopettaa perättömien väitteiden levittämisen!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ip-banni » 11.04.2019 13:14

Mirri kirjoitti:Jotta ongelmat ja virheet varmasti jäävät vaille järkevää selitystä, Psykopatologia kuittaa ne näin: "Turha tehdä asioista suurta draamaa".

Ja sinä vissiin luulet, että kun aikasi tätä draamaa näyttelet, tulee joku selitys joka sulle kelpaisi?
ip-banni

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2019 17:15

logia kirjoitti:PP osittain myöntää tehneensä virheen, Kyllästynyt kieltää ehdottomasti tehneensä virhettä. En usko, että kumpikaan valehtelee. Kumpikin on kantanut vastuunsa asian selvittämiseksi. Pääasia on että vika on korjattu, eikä palstaa tarvitse sulkea.

Kyllästynyt väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta - toisin sanoen valehdelleen. Ei ollenkaan pieni syytös moderaattorilta. Aina vain sotkuisemmaksi menee, koska Kyllästynyt ei näe minkäänlaista aihetta perua valehtelusyytöstään. Anteeksipyynnön esittämisestä puhumattakaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 17:30

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt väittää Vibeken puhuneen muunneltua totuutta - toisin sanoen valehdelleen. Ei ollenkaan pieni syytös moderaattorilta. Aina vain sotkuisemmaksi menee, koska Kyllästynyt ei näe minkäänlaista aihetta perua valehtelusyytöstään. Anteeksipyynnön esittämisestä puhumattakaan.

vibeke puhui muunneltua totuutta väittäessään, että hänen tietojaan on tarkasteltu ennen kuin hän on mitään ilmoitusta edes tehnyt.
vibeke tietää varsin hyvin, ja se on myös todistettavissa, että hän on tehnyt ilmoituksen päiväkirjaviestiongelmastaan 19.3.2019. On ilmeistä, että tuo vibeken tekemä ilmoitus johti hänen tietojensa tarkasteluun.

Jos ja kun vibeke poistaa perättömät väitteensä ja pyytää anteeksi mm. syytöstään "minun suhtautumisestani" ongelmaan (ei ollenkaan pieni syytös käyttäjältä jonka hyväksi olen pyrkinyt tekemään kaiken voitavani), keskustellaan lisää anteeksipyynnöistä.

Sen jälkeen sinä Mirri voit ensin poistaa ja sitten pyytää anteeksi omia valheitasi joita olet minuun liittyen levittänyt.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2019 18:16

Kyllästynyt kirjoitti:
vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä [5.4.] ilmoittamani ongelma edes syntynyt.

Äläpä puhu muunneltua totuutta vibeke!
Sinä ilmoitit ongelmasta [19.3.], ettet pysty poistamaan omaa viestiäsi omasta päiväkirjastasi ja sinun ilmoituksesi perusteella sinun käyttäjäprofiilisi asetuksia tutkittiin.

Jos sinä ilmoitat ongelmasta, mutta sitten valitat kun ongelmaa yritetään paikallistaa ja ratkaista - ongelma ei ole sen enempää Psykopatologian kuin minunkaan suhtautumisessa asiaan.

Kyllästynyt, etkö tosiaan tajua väärinkäsitystäsi?

Yllä olevassa siteerauksessa Vibeke puhuu ilmoituksesta, jonka hän teki 5.4., ei mistään muusta! Väärinkäsityksesi vuoksi sinä syytät häntä valehtelusta, etkä kertakaikkiaan suostu myöntämään käsittäneesi väärin ja syyttäneesi aiheetta - puhumattakaan, että pyytäisit anteeksi hyökkäävyyttäsi.

Vibeke ymmärsi Psykopatologian epämääräisen viestin niin, että tämä kävi katsomassa Vibeken tietoja näen valvojien hallintapaneelin -ilmoituksen jälkeen, siis 5.4.
Ei Vibeke mitään totuutta ole muunnellut, sen sijaan foorumin ylläpidon (Psykopatologia ja Kyllästynyt) viestintä tässä ketjussa on ollut epämääräistä. Ja lisäksi sekä syyttävää että hyökkäävää: "Äläpä puhu muunneltua totuutta vibeke!".
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 18:43

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, etkö tosiaan tajua väärinkäsitystäsi?...

En minä ole käsittänyt väärin; vibeke on.
Hän ei näytä ymmärtävän, että hän todellakin on tehnyt ilmoituksen jonka vuoksi hänen tietojaan on tarkasteltu.
Mirri kirjoitti:... Yllä olevassa siteerauksessa Vibeke puhuu ilmoituksesta, jonka hän teki 5.4., ei mistään muusta!..

vibeken viesti ei sisällä päivämäärää 5.4. Sinä Mirri olet tuon tiedon itse lisännyt.

Päivämäärää ei siis mainita, vaan vibeke sanoo, että hänen tietojaan on tarkasteltu ennen kuin hän on tehnyt ilmoituksen. Se, että hän on tehnyt ilmoituksen jo 19.3. pitäisi ainakin hänelle itselleen olla selvää.
Mirri kirjoitti:... Väärinkäsityksesi vuoksi sinä syytät häntä valehtelusta, etkä kertakaikkiaan suostu myöntämään käsittäneesi väärin ja syyttäneesi aiheetta - puhumattakaan, että pyytäisit anteeksi hyökkäävyyttäsi...

En minä ole käsittänyt mitään väärin! Tiedän tasan tarkkaan vibeken tehneen ilmoituksen jo 19.3.
vibeke on käsittänyt väärin jos hän on kuvitellut, ettei hänen ilmoituksensa päiväkirjaviestien poistamisongelmasta ole aiheuttanut minkäänlaisia selvittämisyrityksiä.

Hyökkäävyydestä sen verran, että kukahan se syyttikään minua jo heti keskustelun alussa?
Vastaus: vibeke - ja sinä Mirri.
Eikä vibeke ole vääriä ja perättömiä väitteitään perunut - niin kuin et ole sinäkään.
Mirri kirjoitti:... Vibeke ymmärsi Psykopatologian epämääräisen viestin niin, että tämä kävi katsomassa Vibeken tietoja näen valvojien hallintapaneelin -ilmoituksen jälkeen, siis 5.4...
Siis vibeke käsitti väärin, enkä suinkaan minä! Psykopatologiahan ei sano käyneensä katsomassa tietoja 5.4. jälkeen. Tuo ajatus on aivan vibeken omaa keksintöä ja hänen väärinkäsityksensä, ei minun!
vibeke siis voisi myöntää käsittäneensä väärin. Minä olen koko ajan tiennyt vibeken puhuvan pötyä.
vibekenhän aloitti pötypuheet väittämällä, että minun "suhtautumiseni ongelmaan" on pahempi kuin alkuperäinen virhe!
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 19:11

Yllä Mirri väärentää vibeken viestiä. Mirri väittää vibeken viestin olevan tällainen:
Mirri kirjoitti:
vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä [5.4.] ilmoittamani ongelma edes syntynyt.

Todellisuudessa vibeken 9.4. klo 21:39 kuuluu näin:
vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä ilmoittamani ongelma edes syntynyt.

Mirri siis pyrkii johdattamaan lukijoita harhaan lisäämällä vibeken viestiin päivämäärän 5.4. (jota todistettavasti vibeken viestissä ei ole!)

Mirri ei myöskään viestissään tai vibeken lainauksessa mainitse mitään siitä, että hän on muokannut vibeken viestiä sekä vibekelle että hänelle itselleen edullisempaan suuntaan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.04.2019 19:22

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:vibike, pyydän sinua kokeilemaan vielä kerran. - Yksi ratkaisu voisi olla, että vibike poistetaan foorumilta ja että hän rekisteröityy uudelleen.

Aikamoinen ratkaisu ylläpidon virheiden korjaamiseksi.

Tietenkin noin voidaan pyytää, mikä on täysin korrektia. Mikäli saat pankissa vahingossa liikaa rahaa järjestelmävirheen tai inhimillisen erehdyksen vuoksi, sinua pyydetään maksamaan ne takaisin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2019 19:50

Kyllästynyt kirjoitti:Yllä Mirri väärentää vibeken viestiä. Mirri väittää vibeken viestin olevan tällainen:
Mirri kirjoitti:

Todellisuudessa vibeken 9.4. klo 21:39 kuuluu näin:
vibeke kirjoitti:Ahdistavaa tuokin, että "menin katsomaan vibeken tietoja". Siis ennen kuin oli tämä ilmoittamani ongelma edes syntynyt.

Mirri siis pyrkii johdattamaan lukijoita harhaan lisäämällä vibeken viestiin päivämäärän 5.4. (jota todistettavasti vibeken viestissä ei ole!)
Mirri ei myöskään viestissään tai vibeken lainauksessa mainitse mitään siitä, että hän on muokannut vibeken viestiä sekä vibekelle että hänelle itselleen edullisempaan suuntaan.

No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä. :shock:
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 19:56

Mirri kirjoitti:No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä. :shock:

Kyllä, koska hakasulut olisivat aivan yhtä hyvin olla vibeken itse viestiinsä kirjoittamat, eikä mikään osoita tai kerro sinun ne sinne lisänneen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja eea » 11.04.2019 20:03

Kiva että teillä eläkeläisillä on rattoisaa puuhaa päivienne iloksi.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2019 20:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:No, jopas! Syytät minua väärentämisestä ja harhaanjohtamisesta, koska et ymmärrä hakasulkeiden merkitystä. :shock:

Kyllä, koska hakasulut olisivat aivan yhtä hyvin olla vibeken itse viestiinsä kirjoittamat, eikä mikään osoita tai kerro sinun ne sinne lisänneen.

Menin sanattomaksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2019 20:10

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Menin sanattomaksi.

Hyvä.
Ehkä nyt vihdoin lakkaat syyttelemästä minua asioista ja ongelmista joita minä en ole aiheuttanut ja muutenkin lopetat perättömien väitteiden levittämisen minusta ja tekemisistäni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja ip-banni » 11.04.2019 20:23

eea kirjoitti:Kiva että teillä eläkeläisillä on rattoisaa puuhaa päivienne iloksi.

Mirri meni jo sanattomaksi.
ip-banni

ViestiKirjoittaja eea » 11.04.2019 20:37

ip-banni kirjoitti:
eea kirjoitti:Kiva että teillä eläkeläisillä on rattoisaa puuhaa päivienne iloksi.

Mirri meni jo sanattomaksi.

Toivotaan että oireyhtymä kestäisi hetken aikaa.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.04.2019 22:19

Juu, jännä nähdä miten käy.
Mirri

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 11.04.2019 23:56

Mä en nää Ylläpitäjän palsta-osuutta (vai mikä sen nimi on). En oo muutamaan päivään nähny.
Mitä siis modet ym. näkevät yksittäisestä käyttäjästä? Meiliosoitteen vai? Entä muita tietoja (oikea nimi tms?).
Meiliosoitteeni ei ole kovin intiimi tieto, mutta en sitä kyl julkasis.
Mutta oikean nimeni tahdon pitää salassa, vaikka sen suht yleinen onkin.
Profiilitiedoistani löytyvät kaikki asiat, jotka haluan itsestäni siinä muodossa palstalaisille kertoa.
Born in Heideken
Rakkaussoturi

ViestiKirjoittaja logia » 12.04.2019 01:22

Nyt näkyy ylläpitäjän palsta-osio, mutta vain kirjautumattomana.
logia

ViestiKirjoittaja ip-banni » 12.04.2019 04:59

Rakkaussoturi kirjoitti:Mä en nää Ylläpitäjän palsta-osuutta (vai mikä sen nimi on). En oo muutamaan päivään nähny.
Mitä siis modet ym. näkevät yksittäisestä käyttäjästä? Meiliosoitteen vai? Entä muita tietoja (oikea nimi tms?).
Meiliosoitteeni ei ole kovin intiimi tieto, mutta en sitä kyl julkasis.
Mutta oikean nimeni tahdon pitää salassa, vaikka sen suht yleinen onkin.
Profiilitiedoistani löytyvät kaikki asiat, jotka haluan itsestäni siinä muodossa palstalaisille kertoa.

Tietenkin ylläpitäjä näkee kaikki ne tiedot mitkä olet antanut mutta moden ei pitäisi niitä kaikkia nähdä. Vaikka tällä foorumilla kyllästynyt näkee kaikki, koska pystyy antamaan ip-bannejakin.
ip-banni

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista