Mirri kirjoitti:Hilppa, kuka kenenkin tunteista ja reaktioista on vastuussa?
Rane kirjoitti:Siellähän se kuva on edellisellä sivulla. Kännykällä otettu.
Rane kirjoitti:
Otin tuon kuvan eilen illalla tien varrelta.

Mirri kirjoitti:Rane kirjoitti:
Joo! Kiitos.

Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Rane. Ei tämä ollut mitään piikittelyä sinulle. Em ainakaan semmoiseksi sitä tarkoittanut.
Jäin odottamaan Ranen ottamaa kuvaa, mutta tässä kävi nyt niin, että sinä taisit nyt ottaa mahdollisuuden meiltä pois tuomalla oman kuvalinkkisi palstalle jo ennen juhannusta.
Onko sinulla Sateentekijä sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi etsiä Google-hakukoneella aineistoja, kun eivät niitä joka käänteeessä palstalle tuo?
Hilppa. Sinä pistelet minulle milloin mistäkin aiheesta! Voisit lopettaa tuon tyylisen viestittelyn.
Nyt olen ottanut teiltä mahdollisuuden nauttia juhannusruusukuvata , jonka ehätin tänne postaamaan.
Täällä on muutenkin jotenkin vastenmielinen henki tällä hetkellä. Kuka mistäkin piikittelee jatkuvasti. Kukaan ei kertaakaan ole sanonut mitään positiivista tai kivaa. Ei ainakaan minulle.
Poistin koko juhannusruusun kuvan, ettei se ole kenenkään juhannusta täällä pilaamassa.
Hilppa kirjoitti edelleen
Varsinaiseen kysymykseeni et viestissäsi Sateentekijä vastannut lainkaan, joten toistan sen. Onko sinulla sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi hakea aineistoja Google-hakukoneen avulla?
Rane kirjoitti:

Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti edelleen
Varsinaiseen kysymykseeni et viestissäsi Sateentekijä vastannut lainkaan, joten toistan sen. Onko sinulla sellainen käsitys, että muut palstalaiset eivät osaisi hakea aineistoja Google-hakukoneen avulla?
Missä näet minun kirjoittaneen jotain tähän viittaavaa?
Mirri kirjoitti:[On väitetty kuvan ruusupensaan olevan kurtturuusu.
En väitä vastaan, kun en tunne ruusuja. Sen sijaan kysyn: voisiko kuvassa olla ns. yksinkertainen juhannusruusu?
Sateentekijä kirjoitti:Kyllähän tuon ranen ruusun kuva on valkoinen kurtturuusu. Pihallani on noita samoja punaisina. Juhannusruusu on kerrottukukkainen, kuten PP linkitti.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa