Krimin Venäjän joukot (kuva-analyysi)

Re: Krimin Venäjän joukot (kuva-analyysi)

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 16:56

trisse uudelle:
Joiku kirjoitti:Paskanjauhamistako varten sitten tämän ketjun teit?

Joiku kirjoitti:Oksennus.

Golden flowerille:
Joiku kirjoitti:Voi harmi, emmekö sua muistaneet sanoa itsekkääksi paskaksi, ihan piti itse sanoa.

Joiku kirjoitti:Voi paska suakin lässyttäjää.

minulle:
Joiku kirjoitti:Oletkos sie beth suomalainen vai JOKU maahanmuuttaja?

Joiku kirjoitti:Mua sitten voi vituttaa, kun maahanmuuttajat haukkuvat meitä alkuperäiskansaa pimeeksi.
Ois aukonut turpaasi Venäjällä mutta et uskaltanut vaan tulin tänne huuteleen selän takana.

Nämä vain viimeisimmästä päästä vielä..

Muista, joiku, ikuisesti vain yhden asian: Kukaan sinulle ei antanut lupaa ei täällä, eikä missään muualla, edustaa koko "alkuperäiskansa". Sinä,edustat täällä vain ja ainoastaan omaa vittumaista itseään. Kansa on sanonut irti kaltaisistasi jo ajat sitten.

Muuten..susta pitää tehdä foorumin maskotti.Foorumin kasvo. Kunpa sinunlaisia olisi täällä enemään, mutta ehkä kaikki kusipäät vielä löytävät perässäsi.
beth

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 17:37

Niin osuvasti sanottu. Siekin kusipää valitettavasti tänne löysit itsesi.
Nythän meitä on ainakin kaksi kusipäätä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 17:43

On se muuten vaikeaa olla bethin, kun on väärässä.
Tässä esim. mainitaan tuista eli on vasta tulossa rahaa kun on valittu sellainen hallitus minkä EU hyväksyy.

http://yle.fi/uutiset/eu_ja_imf_valmiit ... le/7103806
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 12.03.2014 17:46

Samasta linkistä

"Venäjän valtiovarainministeri Anton Siluanov puolestaan kertoi Sydneyssä toimittajille, että Venäjä päättää Ukrainalle aiemmin lupaamansa talousavun seuraavan erän maksamisesta vasta, kun maalla on uusi hallitus."

Eli tuosta saa sen käsityksen, että Venäjä on antanut jo apua mutta seuraavaa erää ei vielä maksa.'
Joiku

ViestiKirjoittaja beth » 12.03.2014 18:38

Wasso-joiku, Venäjän puheet ovat paskapuheita. Venäjä halua tuhota Ukrainaa. Koeta nyt ymmärtää tämän: Venäjä ei anna Ukrainalle yhtään mitään. Olen tyytyväinen sitä ettei Ukrainan talous vieläkään horjahtanut, vaikka apua on saatu tähän mennessä näin vähän.

Kirjoitit ettei Ukraina saanut senttiakaan, vaikka minä sanoin että Ukraina on JO saanut miljoonia EU:lta. Kuten täällä ja harvinaisen selvällä kielellä pari sivua taaksepäin:
Perjantaina lehdistötilaisuudessa Ukrinform varapuheenjohtaja Gosenergoeffektivnosti Serhiy Dubovik.
"Ukraina on saanut Euroopan unionilta, 15,6 miljoonaa euroa energiatehokkuutta edistäviin hankkeisiin. Nyt EU päätti siirtää toinen ja kolmannen erän 10 miljoonaa euroa ja 5,6 miljoonaa euroa, vastaavasti, jotka muunnetaan kansallisessa valuutassa, ja ne ovat valtion tilille ", - sanoi Dubovik."

Ei Ukraina vielä kuollut"
"Сче нэ вмерла Украина.."
http://youtu.be/EdH1d1UMKPE
beth

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.03.2014 18:53

beth kirjoitti:Muista, joiku, ikuisesti vain yhden asian: Kukaan sinulle ei antanut lupaa ei täällä, eikä missään muualla, edustaa koko "alkuperäiskansa". Sinä,edustat täällä vain ja ainoastaan omaa vittumaista itseään. Kansa on sanonut irti kaltaisistasi jo ajat sitten.

Mikä kansa on tehnyt noin kuin lihavoimassani kohdassa sanotaan?

Beth, mitä kansoja sinä edustat - olet saanut luvan edustaa - tällä foorumilla?

17.55. Lisäys. Ja vielä: mistä olet saanut luvan nimittää Joikua Wasso-joikuksi?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.03.2014 20:32

beth kirjoitti:Wasso-joiku, Venäjän puheet ovat paskapuheita. Venäjä halua tuhota Ukrainaa. Koeta nyt ymmärtää tämän: Venäjä ei anna Ukrainalle yhtään mitään. Olen tyytyväinen sitä ettei Ukrainan talous vieläkään horjahtanut, vaikka apua on saatu tähän mennessä näin vähän.
...

Beth, onko Joikun nimittäminen Wasso-joikuksi huumoria?
Mirri

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista