Sateentekijä kirjoitti:Onko sinulla Pertti, tylsää?
Kissi kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti: Onko sinulla Pertti, tylsää?
vaikka tämä onkin[b] turha lainaus[/] kokeilen tekstin paikkaa. Kiva, miten merkitään paksennus?
Kissi kirjoitti:Voisiko joku laittaa vaikka jonkun sellaisen linkin, missä voi opiskella noita paksennoksia ja muita juttuja.
Kissi kirjoitti:ok. Voi myös klikata kuvaa oikealla painikkeella ja ottaa valikosta 'avaa kuva uudessa välilehdessä'. Sen jälkeen avaa välilehden, näkyvissä on vain kuva, sen voi pienentää siinä ja sitten vain kopioi osoite ja laita näkyviin. (- -)
Sateentekijä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jos klikkaa Googlen KUVAHAUSTA jonkin kuvan, tulee esiin myös "Hae kuvan perusteella", jota klikkaamalla saa esiin samasta kuvasta eri kokoja (jos niitä on). Itse en osaa kuvia pienentää tai suurentaa.
Jos klikkaa hiiren oikealla kuvaa, tulee esiin "Etsi tätä kuvaa Google-palvelusta", jota vasemmalla klikkaamalla tulee esiin konteksteja, joissa kuva on. (Tällä tavalla olen mm. paljastanut Sateentekijän "huijauksia".)
Anteeksi nyt vaan, mutta en ymmärrä mitä huijauksia minun kohdallani olet paljastanut? Kas kun olisi itsekin ihan kiva tietää.Jos tarkoitat, että kuvapostaukseni ovat huijausta, voin toki lopettaa koko kuvien postaukset , jos se sinua sitten tyydyttää!
Kissi kirjoitti:Pertti. Poistin sen piennennys jutun, koska nyt kun kokeilin, ei välilehdessä avatun kuvan pienentäminen/suurentaminen kopioidu, vaan lähettää alkuperäisen kokoisena. En ymmärrä, joskus olen tehnyt niin ja se on toiminut.hitsi.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa