-
22:03
Seksin oston täyskielto johtaisi siihen, että sadat tuhannet suomalaiset olisivat rkollisia
ja myyjät rikostovereita ja potentiaalisia todistajia, vaikka heitä ei koskaan syytettäisikään
oikeusistumissa.

Riidankylväjä kirjoitti:Tuossa insertissä, jossa pillu poliisit partioivat kadulla ja kävivät yhden seksin myyjättären kimppuun saattoi asetelmä olla pikkuiset toinen kuin ohjelmassa annettiin ymmärtää.
Ammatin harjoittaja hoksasi, että kadulle on tullut kilpailija ja soitto tutulle poliisille, että "täällä on taas ihmiskaupan uhri ja sitä varmaankin paritetaan..." Poliisi kävi kiltisti ahdistelemassa kilpailijatarta.
A-studio: Talk Jakso 20/24
Rikollinen seksi .Vieraina: erotiikka-alan yrittäjä Maria, oikeusministeri Anna-Maja Henriksson (r.), kansanedustaja Anna Kontula (vas.) sekä apulaispoliisipäällikkö Lasse Aapio.
Riidankylväjä kirjoitti:Henriksonin laki esitys on siinä suhteessa erittäin epäilyttävä, että se pyrkii tekemään kilteistä perheen isistä rikollisia sensijaan, että pureutuisi ihmiskauppaan ja paritukseen.
Riidankylväjä kirjoitti:Minusta Heriksonin lakiuudistus kumpuaa mies vihasta.
Psykopatologia kirjoitti:Yhtyykö arkipiispa ministerittäreen?
kun nyt muistaisin ... se oli hyvin uskomaton, suopossa on kyllä tietoja
tämmösistä tapauksista. Että oli oikein ammattimaisia sutenöörejä, jotka
hommasivat rahasta näitä vaimoja ja hoitivat niitä rajan yli. Ihan laillisesti
kyllä. Mutta se oli semmonen hyvin pika-avioliitot. (...) Niille välittäjille
[maksettiin] jotka etsi sopivia miehiä — sopivan tyhmiä ja naisenkippeitä.
Siellä oli muutama tapaus, minä muistan kun yksikin kaveri, se soitti pari
vuotta vissiin, että se hänen vaimonsa pitää päästä. Meillä oli tieto siitä mikä se
oli, ja sitä varten sitä ei annettu sitä viisumia. Se niin kauan sitten jakso
jankuttaa että minä sanoin että olkoon, että tulkoon. Mutta ei sitten valituksia
jos ongelmia tulee. Kaksi viikkoa meni, niin se soitti, että viekää se akka pois.
Minä sanoin että nyt piä hyvänäs, muista vaan mitä viime kerralla puhuttiin ja
kuinka monta kertaa olet viimeisen kahden vuoden aikana soittanut.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa