Naisten kaksinaismoraali järkyttää

Naisten kaksinaismoraali järkyttää

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 23.03.2012 10:22

Roman Schatzin bordellikokemukset ja -näkemykset järkyttävät Linnan tähdet -sarjassa Lenita Airistoa ja Katariina Souria.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120320 ... 4_vi.shtml

Lenita ja Kata moralisoivat Romanin bordellikokemuksista, vaikka Katakin on esintynyt tussu paljaana Playboyssa.

Kuva
Riidankylväjä

Re: Naisten kaksinaismoraali järkyttää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.03.2012 10:49

Playboysin naisilla on aina häpy peitettynä. Olen seurannut asiaa huolellisesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 23.03.2012 12:19

Olet väärässä. Minä olen nähnyt Katan tussun. En vain löydä kuvaa enää mistään. Ehkä se on poistettu.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.03.2012 13:55

On jotain tuommosta esittänyt 1990-luvulla sen jälkeen kun oli saanut nimeä muutenkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 23.03.2012 19:35

Kata Kärkkäinen: Unohtakaa jo Playboy-taustani!

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/telev ... ainen_kata

Kerrotaan, että Playboyn keskiaukeaman tytöksi pääsee vain Hugh Hefnerin sängyn kautta. Hugh ei ole juttua tietääkseni kumonnut.

Kuva

Sitten keskiaukeaman tytöt tulevat moralisoimaan, että Roman osti rehellisesti isälleen bordellista palveluja.

Voi aikoja voi tapoja. :?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.03.2012 11:01

Riidankylväjä kirjoitti:Kerrotaan, että Playboyn keskiaukeaman tytöksi pääsee vain Hugh Hefnerin sängyn kautta. Hugh ei ole juttua tietääkseni kumonnut.

Siis missä kerrotaan ja kuka on kertonut? Tainolako? :D Miksi et itse tarkista miten on ja pyri Hefnerin sängyn kautta keskiaukeaman tytöksi?
Hilppa

Paluu Yleistä ja ajankohtaista