Biancaliina kirjoitti:Et mitenkään viitsisi korjata virhettäsi. Voit sitten jatkaa, vaikka esseellä.
Aihe on: henkilökohtainen epäilysi.
Psykopatologia kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:Et mitenkään viitsisi korjata virhettäsi. Voit sitten jatkaa, vaikka esseellä.
Aihe on: henkilökohtainen epäilysi.
Me kaikki täällä olemme sinun puolellasi ajateltua vääryyttä vastaan.
Psykopatologia kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/isan-hatapuhelua-ei-uskottu---soittakoot-lapset-itse-utoyalta/art-1288403901367.html
Isän hätäpuhelua ei uskottu - "soittakoot lapset itse Utöyalta"
Julkaistu: 27.07.2011 10:59
Norjan viranomaisten toiminnasta Utöyan joukkomurhan yhteydessä on paljastunut lisää kummallisuuksia.
Hälytyskeskus ei uskonut isää, jonka lapsi oli soittanut saarelta, vaan vaati lasta itse soittamaan.
Tromssalaisen Geir Johansenin tytär soitti paniikissa Utöyan leirisaarelta ja kertoi, että saarella ammutaan ihmisiä.
- Kehotin nuoria piiloutumaan ja soitin heti poliisin hätänumeroon, mies kertoo Norjan tietotoimistolle.
- Jouduin soittamaan 12 kertaa ennen kuin numerosta yulipäätään vastattiin. Aikaa meni neljä minuuttia.
(- -)
(lihavointi minun)Perjantaina ammuskelun alettua kello viiden jälkeen Julie soitti äidilleen ja pyysi häntä ilmoittamaan poliisille, että joku hullu ampuu saarella.
Äiti pääsi helposti poliisin puheille soittaessaan Pohjois-Norjasta, sillä Oslossa poliisin linjat olivat ruuhkautuneet pommi-iskun vuoksi.
- Poliisi tarkisti tilanteen ja soitti hetken päästä takaisin. Hän vahvisti meille, että Utöyassa todella tapahtuu jotain.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa