trisse kirjoitti:Miksei? Mitä tilalle?
ritalin kirjoitti:Mä olen tässä puntaroinut asioita kokonaisuuden kannalta, mutta en ole vielä ihan lyönyt lukkoon, mitä äänestän. Olen viime aikoina äänestänyt perussuomalaisia ja Vasemmistoliittoa. Luultavasti äänestän nytkin jompaakumpaa noista... Perussuomalaisia äänestäisin melko varmasti muuten, mutta niiden tilanne on viime puheenjohtajavaalien jälkeen ollut hyvin epävakaa, enkä oikein pidä Halla-Ahoa legitiiminä johtajana. Muutenkin puolueesta on tullut Halla-Ahon myötä yhdenasian liike, jonka ainoa sanoma tuntuu olevan maahanmuuton rajoittaminen.
trisse kirjoitti:ritalin kirjoitti:Mä olen tässä puntaroinut asioita kokonaisuuden kannalta, mutta en ole vielä ihan lyönyt lukkoon, mitä äänestän. Olen viime aikoina äänestänyt perussuomalaisia ja Vasemmistoliittoa. Luultavasti äänestän nytkin jompaakumpaa noista... Perussuomalaisia äänestäisin melko varmasti muuten, mutta niiden tilanne on viime puheenjohtajavaalien jälkeen ollut hyvin epävakaa, enkä oikein pidä Halla-Ahoa legitiiminä johtajana. Muutenkin puolueesta on tullut Halla-Ahon myötä yhdenasian liike, jonka ainoa sanoma tuntuu olevan maahanmuuton rajoittaminen.
En kannata perussuomalaisia - saati smurffeja - mutta jos jotakuta sieltä pitäisi äänestää niin valitsisin Halla-Ahon. Hänessä on jotain lahjomatonta ja rehellistä joka vetoaa.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa