Gabriel kirjoitti:Minusta Suomen Asuntoverkko Oy:n markkinointipäällikkö MR ei vaikuta kovin lahjakkaalta henkilöltä.
Huonoa mainosta mielestäni firmalle tuuollaset puheet. Psykologinen silmä puuttuu. Tuli mielikuva rehellisten ihmisten "kyykyttäjästä".
Gabriel kirjoitti:Minusta Suomen Asuntoverkko Oy:n markkinointipäällikkö MR ei vaikuta kovin lahjakkaalta henkilöltä.
Huonoa mainosta mielestäni firmalle tuuollaset puheet. Psykologinen silmä puuttuu. Tuli mielikuva rehellisten ihmisten "kyykyttäjästä".
Gabriel kirjoitti:Tietysti työhön vaaditaan niitä ominaisuuksia mitä työhön vaaditaan. Jos oikeinkirjoitus on tärkeä ominaisuus niin silloin sitä vaaditaan...
Gabriel kirjoitti:... Harva softamageri painottaa oikeinkirjoitusta vaan aivan muita avuja. Eivät myöskään huutele netissä julkisesti kuinka paskoja työhakijat ovat vaan raakkaavat epäkelvon aineksen pois kuka milläkin perusteella...
Gabriel kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Itse en koskaan osta mitään kaupasta tai kauppiaalta joka ei osaa kirjoittaa. Tämä tarkoittaa sitä, että jos myyjä sanoo takin olevan "vuorellinen" - jätän ostamatta. Takkeja on kaupan muuallakin.
EIkös tuo ole sinun oma häpeesi?...
Gabriel kirjoitti:... Missä hommissa olet päässyt tekemään päätöksiä?
Gabriel kirjoitti:Jos hommiin haetaan taas kodaria, laitehuoltajaa, keittäjää, tarjoilijaa, työnjohtajaa jne. silloin haetaan ihmisestä niitä ominaisuuskia jotka tehtävään on tärkeitä.
Harva softamageri painottaa oikeinkirjoitusta vaan aivan muita avuja. Eivät myöskään huutele netissä julkisesti kuinka paskoja työhakijat ovat vaan raakkaavat epäkelvon aineksen pois kuka milläkin perusteella. Luulis valinnan olevan hellppo jos 300 valitsijan joukossa on vain pari joita kannattaa kutsua haastatteluun.
Gabriel kirjoitti:... Jotenkin tulee mieleen, että tietyllä asenteella oma tuska ja ahdistus ovat täysin ansaittuja.
Gabriel kirjoitti:... Minulla taas on fiilis, että ne hakemukset on vasemmalla kädellä vetästyjä koska paikkaa ei edes haeta tosissaan...
Gabriel kirjoitti:... Minun CV:ssäni on kuvassa sika joka kurottautuu ylitse muiden. Kaikkista muista sioista näkyy vain selät.
Varmasti erottuu ja jää mieleen. Piiloviestikin saattaa kolahtaa, vaikka konservatiivisempi saattaa tuntea liian rajuksi.
Gabriel kirjoitti:Minulla taas on fiilis, että ne hakemukset on vasemmalla kädellä vetästyjä koska paikkaa ei edes haeta tosissaan.
Ei uskota omiin mahdollisuuksiin ja heitetään vaan kohoja veteen josko kala nappaisi.
Valkosiipi kirjoitti:... On varmasti Kyllästyneen kaltaisia tarkkoja ihmisiä, jotka ei hyväksy yhtään virhettä hakemuksessa...
Sujuvuus, loogisuus, sanajärjestys ja sanavarasto.Valkosiipi kirjoitti:... Veikkaan, että jos ei haeta kirjoittamisen ammattilaista, kokonaisuus ratkaisee, mikä tunne hakemuksesta tulee.
Gabriel kirjoitti:Aikasemmassa CV:ssä oli kuva missä olin kyykistynyt eläintarhassa pässiaitauksen eteen ja osoitin taaksepäin peukalolla kylltiä hymyillen, (joka oli kiinni aidassa)...
...Toki kaiken muunkin täytyy mätsätä.
Gabriel kirjoitti:...Vaan mikä on sinun alasi?
Tiedä vaikka olisimme samalla alalla.
Gabriel kirjoitti:Olet siis kielipoliisi?
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa