helu puhuu puutaheinää

Re: helu puhuu puutaheinää

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 20.09.2010 20:12

Jos helu muka puhuu totta, minkähän ihmeen takia hän linkin/linkit poisti.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 20.09.2010 21:07

Kys. linkkien (mitkä ei laitonta/herjaavaa tms.) poistaminen on mielestäni naurettavaa, olipa syy mikä tahansa.
helu voi selitellä asiaa vaikka maailman ääriin asti, mutta mitään järkeä kyseisissä poistoissa ei ole.
Sen sijaan että hän myöntäisi poistaneensa linkkejä (eikös hän modennut PL:n viestiä?), hän nähtävästi valehtelee että linkit on aina sallittu. Jos ne olisi sallittu, ei niitä olisi poistettu.

Olen (en muista varmuudella) saattanut itsekin poistaa omia linkkejäni, eikä poistoissa ole mitään järkeä.
Jatkossa en poistele, enkä myöskään suvaitse että muut poistelevat, kun ne kerran siis sallitaan...
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 20.09.2010 21:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 20.09.2010 21:17

Helun mukaan en saisi palstallaan muka älähtääkään tästä palstasta, eikä PL, Kyllästynyt jne.

Mutta mm. tämä sallitaan :
Possu: "Minustakin on hienoa saada bänni Luukkosen palstalle!"
(Ketju: Pidättekö muita tukareita? http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic ... 2&start=25)

Asiallista tekstiä psykoterapiasta ei siis suvaita mutta tällaista tyhjänpäiväistä potaskaa saa jauhaa loputtomiin...(tsekkaas itseäs BI)
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 15:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.09.2010 22:10

______________________________________________________________________________________________________________________________________

tukari2:lta Re: Kaksinaamaisuus Lähetetty: 07.09.2010 12:08

helu

Trisse kirjoitti:
Käsittääkseni siinä ei ole yhtään mitään kaksinaamaista että avoimesti foorumillaan kirjoittaa omista asioistaan ja sallii toistenkin sen tehdä. Kontu nyt sattuu vaan olemaan helun eksä.Helua en ole mitenkään foorumilla haukkunut ja käsittääkseni meillä on ihan hyvät välit. Vasta vähän aikaa sitten käytiin siiderillä sovinnossa kuntu, helu ja minä. Mitä saatanan paskanjauhantaa tältä Raatelulampaalta kaiken aikaa? Miksi täällä sallitaan että mode käyttää aikansa yhden postaajan kyykyttämiseen? Aloitus avunhuutoketjujen poistamisesta oli sekin minua kohtaan suunnattu. Hyi helvetti tuota pikkumaista ja ilkeää kieroilijaa!

Nyt ei ollut kyse susta, ei ainakaan tässä ketjussa.

Kysy kontulta... Mä en viitti käydä omaa osaani täällä julkisesti läpi. Mut kontu tietää ja jos jotain valittaa ettei halua puhua mun asioista, niin sano et mä käskin kysymään (toivottavasti vaan tällä kertaa on kuunnellut mua)
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Kyse on nimen omaan Trissestä ja nimen omaan tässä ketjussa. Trissekin sen heti mieltää ja muutkin, mutta helu siirtää keskustelua muualle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 20.09.2010 22:29

Helu: "Kysy kontulta... Mä en viitti käydä omaa osaani täällä julkisesti läpi. Mut kontu tietää ja jos jotain valittaa ettei halua puhua mun asioista, niin sano et mä käskin kysymään (toivottavasti vaan tällä kertaa on kuunnellut mua)"
-

Ymmärsinköhän todella oikein: helu ei viitsi itse vaivautua, vaan Kontun pitäisi selitellä hänen asioitaan (vaikkei haluaisi), koska helu niin käskyttää? YV on keksitty, jos ei viitti julkisesti. Kun kertoo itse, ei tarvitse huolehtia kontun kuulostakaan.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.09.2010 11:43

On hienoa, että ymmärrät (tai olet ymmärtävinäsi) helun mongerrusta. Sanooko hän jotain vai eikö sano, ja jos sanoo, niin mistä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista