Sateentekijä kirjoitti:Tullessani ensi kertaa tähän paikkaan,minut yhdistettiin tyylini vuoksi vaikka miten kummallisiin nimimerkkeihin, joista en ollut edes aiemmin kuullutkaan.
Ihminen ja varsinkin mt. ihminen on hemmetin epäluuloinen, ihan harhaisuuteen asti muutamat.
Aikani yritin todistella väitteitten paikkansapitämättömyyttä, sitten vaan en enää viitsinyt. Sittemmin luulot ja kuulopuheet ovat loppuneet kun en enää ollut kiinnostava "entinen se ja se".
Kirjoittelen muutamilla muillakin saiteilla, en tällä nimimerkillä. Itse olen kertonut , että Tukiasema.org.illa olen elollinen ja se arvuuttelu jäi siihen.
Toki olen minäkin syyllistynyt epäilyihin ja vääriin syytöksiin, joten mikään puhtoinen pulmu en suinkaan ole. Mielestäni tärkeämpää kuin se, millä nimimerkillä on jossain kirjoittanut/kirjoittaa, on se MITÄ kirjoittaa!
Siinä lienee itsekullakin on miettimisen paikka! Ainakin joskus...
Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja toope » 31.05.2015 18:30Tyylisi ns uutena oli heti eka viesteistä lähtien haukkua minua vaikka samaan aikaa väitit ettet minua tuntenut. Myöhemmin kuitenkin paljastui että olet alkuperäisen tukiaseman kirjoittaja.
Joten älä perkele tuputa itseäsi joka paikkaan.
Äläkä sinä Lapin noita-akka kiroile minulle!
Koetko itsesi niin tärkeäksi, että olisin sinua arvioinut joka viestissäni=?
Omassa rauhassasi saat olla, kuten olen sanonut, kunhan jätät minut rauhaan!

Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja toope » 31.05.2015 20:10
Taidat olla tällä hetkellä kännissä.
Pistä vaan minut pihalle siitä, että toope taas aloitti .
Mutta ei sillä mitään väliä ole. Olen pyytänyt toopen olemaan kommentoimatta minulle, mutta jos hän alkaa ilkeillä minulla lienee oikeus puolustautua!
Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Tullessani ensi kertaa tähän paikkaan,minut yhdistettiin tyylini vuoksi vaikka miten kummallisiin nimimerkkeihin, joista en ollut edes aiemmin kuullutkaan.
Ihminen ja varsinkin mt. ihminen on hemmetin epäluuloinen, ihan harhaisuuteen asti muutamat.
Aikani yritin todistella väitteitten paikkansapitämättömyyttä, sitten vaan en enää viitsinyt. Sittemmin luulot ja kuulopuheet ovat loppuneet kun en enää ollut kiinnostava "entinen se ja se".
Kirjoittelen muutamilla muillakin saiteilla, en tällä nimimerkillä. Itse olen kertonut , että Tukiasema.org.illa olen elollinen ja se arvuuttelu jäi siihen.
Toki olen minäkin syyllistynyt epäilyihin ja vääriin syytöksiin, joten mikään puhtoinen pulmu en suinkaan ole. Mielestäni tärkeämpää kuin se, millä nimimerkillä on jossain kirjoittanut/kirjoittaa, on se MITÄ kirjoittaa!
Siinä lienee itsekullakin on miettimisen paikka! Ainakin joskus...
Mikäli oikein muistan, sinä et kertonut millä nimimerk(e)illä olet kirjoittanut kuin vasta sitten kun sinut oli jo tunnistettu.

toope kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kirjoittaja toope » 31.05.2015 20:10
Taidat olla tällä hetkellä kännissä.
Pistä vaan minut pihalle siitä, että toope taas aloitti .
Mutta ei sillä mitään väliä ole. Olen pyytänyt toopen olemaan kommentoimatta minulle, mutta jos hän alkaa ilkeillä minulla lienee oikeus puolustautua!
Minä sanoin sinusta mielipiteeni eli sun nimimerkkipelleilystä ja sinä nimittelit minua sitten Lapin noita-akaksi.
Minutkin voi nyt sitten poistaa viesteineni mutta oletan, että niin tapahtuu myös sateentekijälle koska hän tätä ensin jatkoi kiellon jälkeen.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa