Jos palstamme lopetettaisiin?

Re: Jos palstamme lopetettaisiin?

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.09.2014 22:21

Kiss kysyt hyvää palautetta ja olen sitä miettinyt.
Tähän on tottunut ja tämän tietää, kun tänne tulee, että
jollain tavalla kuitenkin asioista yritetään pitää huolta ja jaksetaan kirjoittaa uusia
aloituksia ja herätellä keskustelemaan.

Tämän voin sanoa vain omalta kannaltani. Jotenkin tiedän, ettei ole pelättävää, kun avautuu täällä.
Moderointi on minua kohtaan ja minun kannaltani ollut ihan asiallinen. Muiden puolesta en voi puhua.
Kukin itse tietää.
Maaria

ViestiKirjoittaja Kissi » 29.09.2014 22:47

Saara
saara kirjoitti:
Niinkuin kävi Jannen muinoiselle saitille. Se lopahti vissiin ylläpidon laiskuuden/ ehtimättömyyden takia eikä siellä ollut edes minkäänlaista moderointia, elettiin kuin pellossa.
-------------------
No niin, Saara sinä siis olit mukana jo Jannen palstalla, vaikka minulle kielsit sen.
Haluatko vastata tähän, pakko ei ole, tietenkään.
Kissi

ViestiKirjoittaja Banana » 03.10.2014 18:32

Pöyhtärin palsta mahdollisesti mm. hakkeroitiin jne. Liiaksi ongelmia. Mutta sepä hänen palstansa ruotimisesta, vaikka todettakoon, että oli paras mt-palsta.
Banana

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.10.2014 19:13

saara kirjoitti:
Peilikuva kirjoitti:
saara kirjoitti:Niinkuin kävi Jannen muinoiselle saitille. Se lopahti vissiin ylläpidon laiskuuden/ ehtimättömyyden takia eikä siellä ollut edes minkäänlaista moderointia, elettiin kuin pellossa. Mutta nyt on sen tilalle kehkeytynyt uusi chatti, jossa on neljä modea, aina joku paikalla :) Kyllähän niitä ilmaantuu joten ei me yhtä foorumia suremaan jäätäisi, vai?

Nyt jäi kyllä tavoittamatta tuo ajatus :?

Ehkä josset ole ollut ko. saitilla aikoinaan-
Enkä uudella satilla tarkoita tätä nimenomaista paikkaa. Yritin vaan sanoa, että ei sota yhtä miestä kaipaa, jos nyt ymmärrät mitä tarkoitan.

Totta kai sota voi kaivata yhtä miestä, jos hän on uniikki.

Yhtä kirjoittajaa ei kaivata, mutta yhtä ylläpitäjää ja foorumia voidaan kaivata,
kuten Jannea ja foorumiaan vieläkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.10.2014 20:03

Psykopatologia kirjoitti:Totta kai sota voi kaivata yhtä miestä, jos hän on uniikki.

Yhtä kirjoittajaa ei kaivata, mutta yhtä ylläpitäjää ja foorumia voidaan kaivata,
kuten Jannea ja foorumiaan vieläkin.

Noin on.
Janne Pöyhtärin perustama suomenkielinen mt-aiheinen vertaistukifoorumi oli ainutlaatuinen ja sellaisena tietysti paraskin, koska muita ei ollut, eikä mitään vertailukohdetta. Tukiasema.net:n ainutlaatuisuus säilyy, joten sitä foorumia kaivataan edelleen - kauan ja hartaasti. Minäkin kaipaan sitä (niin foorumia kuin sen ylläpitäjää), ja olen aina vain sitä mieltä, että se oli paras silloin kun se oli olemassa ja toimiva.

Seuraava kaipauksen kohteeni olisi tämä foorumi ylläpitäjineen - jos sattuisi käymään niin onnettomasti, että tämä lopetettaisiin tai se menisi nurin.
Mirri

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista