Mirri kirjoitti:Etkö itse muista tässä ketjussa kirjoittamiesi viestien sisältöä?
Kyllästynyt, mikään viestieni sisällössä ei osoita minun haluavan pysytellä vaiti tässä ketjussa...
Kyllä sinä minun mielestä hyvin yksiselitteisesti ilmaiset halusi pysytellä katsomossa osallistumatta sirkuksen toimintaan tai työnjakoon.
Mirri kirjoitti:[... On sinun ajattelemattomuuttasi, että olet peräti yleisessä osiossa vallannut itsellesi kokonaisen ketjun...
Ajatella. Eiköhän Psykopatologia kykene pitämään ketjunsa puhtaana, jos viestini häntä ketjun aloittajana häiritsevät.
Mirri kirjoitti:... jossa kuvittelet voivasi kirjoittaa foorumin toisista kirjoittajista 'vekkulisti' lukijoiden vain myötäillessä sinua...
Mistä sinä olet saanut päähäsi, että minä kuvittelen toisten kirjoittajien vain myötäilevän minua? Minähän olen päinvastoin toivonut kommentteja ja osallistumista.
Mirri kirjoitti:... Ylläpitäjän ajattelemattomuutta on se, että hän sallii tällaisen ketjun fooruminsa 'etusivulla', yleisessä osiossa...
Ketju alkoi ajankohtaisella ilmoituksella, ja minä jatkoin sitä esittämällä Psykopatologialle kysymyksen.
Ketjun olisi voinut siirtääkin, mutta eipähän tuo ole leipää anonut täälläkään...
Mirri kirjoitti:... Lukijoiden näkövinkkelistä tämä saattaa olla kummallinen keskustelu. Otsikkona on ajankohtainen ja maineikas Sirkus Finlandia (2014), mutta ketjun sisällössä ei ole päätä eikä häntää...
Onhan siinä useitakin päitä - ja häntiäkin löytyy ainakin pari kappaletta...
Mirri kirjoitti:... Jos joku uusi kirjoittaja eksyy kommentoimaan tätä ketjua, pannaanko hänet katsomoon olemaan hiljaa, vai ryhtyykö Kyllästynyt tyrkyttämään hänelle sirkusroolia?
Kukin halunsa mukaan.
Mutta koska sinä selvästikin haluat tämän sirkuksen toimintaan osallistua, voisit ruveta hattarantekijäksi.
Hattarantekijäkin kehrää liki olemattomasta määrästä raaka-ainetta ison kuontalollisen sormiin ja vaatteisiin tarttuvaa imelää höttöä.