santra kirjoitti:Muuten ootkos vielä talviunilla kun chatti ainakin on edelleen talviajassa?
tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.
tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.
tuuuve kirjoitti:Ja sinulta malliesimerkkiä kuinka käydään vähän jokaisen persettä nuolaisemassa.![]()
Itke kohta taas kuinka mun nimimerkki pitää poistaa, kun sua kiusataan, reppana.![]()
![]()
santra kirjoitti:tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.
tässä meillä oikein malliesimerkki mukavasta ja ystävällisestä viestittämisestä

tuuuve kirjoitti:Ja sinulta malliesimerkkiä kuinka käydään vähän jokaisen persettä nuolaisemassa.![]()
Itke kohta taas kuinka mun nimimerkki pitää poistaa, kun sua kiusataan, reppana.![]()
![]()
Mirri kirjoitti:santra kirjoitti:tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.
tässä meillä oikein malliesimerkki mukavasta ja ystävällisestä viestittämisestä
Entä jos Tuuve sanoi asian niin kuin se on?
Oikein huonoa nimipäivää Sinulle Pertti, et ole muuta käytökselläsi ansainnut.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa