Älä tee tätä

Re: Älä tee niin kuin minä tein

ViestiKirjoittaja Trisse » 02.04.2010 20:51

Ihan totta. Minun peukaloni olisi jo lähtenyt kävelemään yleisestä... (btw, ostin mustan amerikanhuivin ja sain sen solmittua kivasti kaulaan. Laitan kuvan avatareen kun pääsen kotiin)
Trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.04.2010 21:22

Näin olen ymmärtänyt. Mutta otsikosta ei ilmene kirjoituksen spesifi kasvatuksellinen luonne. Kaikkihan tiedämme sinun yleiset huonot tapasi. Tästä joku voi luulla, että kyseessä on viinan kauhistuksen ylistys.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Stuart Little » 02.04.2010 21:27

Kyllästynyt kirjoitti:
Stuart Little kirjoitti:... Rautalangasta väännettynä ketjusi kuuluu päiväkirjaosastoon tai Romulaatikkoon, jonne minunkin ketjuni änkesit. Ikävää, että loukkasit peukalosi, mutta kyllä moderaattorin kuuluu noudattaa samoja sääntöjä, joita laittaa toisetkin noudattamaan.

Ketjun tarkoitus ei ole keskustella vain minun peukalostani vaan kerätä kirjoituksia siitä, mitä ei kannata tehdä.

Omankin ketjuni tarkoitus oli Paavalista keskustelu.

*

Arvasin toki, ettei sinua koske sama laki kuin muita, ja omalla käytökselläsi allekirjoitat vain sen.

Olethan ulkoistanut koko syntikäsitteenkin tavalla, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Ethän sinä itse (muka) tee mitään väärää ja siksi oletkin jatkuvasti toisten kimpussa.

Mutta koska en kannata tämmöistä, lopetan taas. - Rauhallista pääsiäistä Peralle ja muille.
Stuart Little

ViestiKirjoittaja Stuart Little » 03.04.2010 12:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Stuart Little kirjoitti:... Omankin ketjuni tarkoitus oli Paavalista keskustelu.
*
Arvasin toki, ettei sinua koske sama laki kuin muita, ja omalla käytökselläsi allekirjoitat vain sen.

Olethan ulkoistanut koko syntikäsitteenkin tavalla, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Ethän sinä itse (muka) tee mitään väärää ja siksi oletkin jatkuvasti toisten kimpussa.

Mutta koska en kannata tämmöistä, lopetan taas. - Rauhallista pääsiäistä Peralle ja muille.

Kirjoittaja Stuart Little » 28.02.2010 18:40
Haista paska - mutta et vain tajua sitä, että akka on pilannut jo palstasi.

Pitäisi kaksi kertaa miettiä, kenelle valtaa antaa, ja sinä et miettinyt tarpeeksi kauan!

Eipä tuo yllä oleva kommenttisi ainakaan minua vakuuttanut siitä, että olisit halunnut keskustella Paavalista.

Enkä muuten ole koskaan väittänyt, etten (muka) koskaan olisi tehnyt mitään väärää - ja sinä Stuart Little valehtelet raskaasti tuollaista väitettä levittäessäsi.

Harrastat tietoista totuuden muokkaamista. Yhdistelet palapeliä valheellisella ja itsellesi suotuisalla tavalla, jonka olen aina tiennytkin, siitä lähtien kun pääsin pelistäsi jyvälle.

Edelläkin toimit samoin. Otit totuutta vääristelläksesi palapeliisi itsellesi sopivan osan. Viestisi todistaa vain oikeutettua suuttumustani toiminnastasi, kun olit siirtänyt jo aloitukseni romulaatikkoon: viewtopic.php?f=16&t=102

- Vaan siitä ei päästä mihinkään, että tämä ketjusi on väärässä paikassa. Itsepä olette käytäntönne luoneet, ja samoja sääntöjä pitäisi moderaattoreidenkin noudattaa. Joten ketjusi kuuluu päiväkirjaosastoon, vertaistukeen tai romulaatikkoon. Jos et noin toimi, toimintasi ei eroa narsistin toiminnasta, mitä se lähemmin tarkasteltuna onkin.
Stuart Little

Re: Älä tee tätä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 03.04.2010 13:30

Vai pitäisikö otsikon olla: Älä tee mitään, mitä minä olen tehnyt tai arvelet minun tulevan tekemään?
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.04.2010 23:21

Olisit katsonnut Myytinmurtajista. Kuumensivat vaajaan litran öljyä palavaksi ja lisäsivät siihen runsaat kaksi desiä huberia. Liekit kohosivat kuuteen meetriin!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja xxccz » 23.04.2010 00:09

´
Kauheaa, Kyllästynyt!
- Sinäkö keksit järjestää tuollaisen?
xxccz

ViestiKirjoittaja Maria » 23.04.2010 10:18

Älä koskaan astu teräsuojat terien ympärillä jäälle. Voi murtua jopa sääriluu. Jos et ole vaihtanut talvirenkaita kiekkoihin älä aja reippaasti kaarteeseen, jossa on mustaa jäätä. On tullut kokeiltua, mutta ei onneksi tullut kuin kaksi kuukautta kestävä mojova mustelma polveen. Älä hyppää pää edellä avantoon. En ole kokeillut, mutta monesti olen moista nähnyt.
Maria

ViestiKirjoittaja Maria » 23.04.2010 10:21

Kyllästynyt kirjoitti:Kyse oli oliiviöljystä.
Selvyyden vuoksi sanottakoon, etten itse ollut paistinpannun kahvassa vaan seisoin vieressä.

Ei kannata ottaa lähikontaktia sitomattomien pitkien hiusten kanssa kyseiseen tapahtumaan. Joko peukalo on parantunut?
Maria

ViestiKirjoittaja xxccz » 23.04.2010 22:00

´
No, enpä sitä K ajatellutkaan, että olisit osallistunut Pertin mainitsemaan Myytinmurtajien lieskoihin. Lainauksen tärkeys!!!

Sen sijaan yritän muistaa vaihtaa ensitilassa liesituulettimen sisällöt.. Ja kieltää lapsilta wokkaus.
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 23.04.2010 23:37

Maria kirjoitti: Älä hyppää pää edellä avantoon. En ole kokeillut, mutta monesti olen moista nähnyt.

No, Ei tulisi mieleenkikään. Enk' ole kyllä nähnytkään, sen puoleen. Eivät Duudsonitkaan niin tehneet?
xxccz

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista