Korkkarit

Korkkarit

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 23.04.2010 12:23

Ovatkohan naisten korkokengät (ja ehkä kengät yleensäkin) tulossa tai tulleet jotenkin tapetille (ja niissä kävely)? Teema on ollut esillä ainakin Make-upissa ja puoli seitsemässä.

Itse huomasin, että yksissä mittojen mukaan tehdyissä jalkineissani ryhti(ni) tuntui erilaiselta.

Lisäys:
Ja sitten kengissä on tuo seksi-aspekti, joka vissiin kuitenkaan ei ole tärkeä.
Pertti Luukkonen

Re: Korkkarit

ViestiKirjoittaja ellol » 23.04.2010 12:39

Kyllä monet naiset varmaan pitää korkkareita, kun niissä on pidempi ja seksikkäämpi.

Mä taas en osaa kävellä sellaisilla ollenkaan, matalammat on mukavammat. Meno on epävarmaa, huteraa ja huojuvaa. Musta balettitanssijoiden kärkitossutkin on tukevammat.

Valvojan edit:
Lisätty puuttuvat isot alkukirjaimet ja välimerkit.
ellol

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.04.2010 13:07

Nyt muotia vesivärisotku-kuvioiset ohueet kankaat, jalkaan (harmaa)meleeratut tregginsit ja kasarityyliset kirkkaan keltaiset korkkarit. Toisaalta myös erilaiset matalat, kankaiset kengät in.

Ei minun makuuni!

Meinasin laittaa kuvia mutta enpäs laitakaan, kun en tiedä saako niitä laittaa.
Mielestäni korkokengät on esillä vahvasti. Ainakin pistänyt silmään tänä keväänä.
Edit. ja paljon eri malleja, värejä. Saapikkaissa over knee.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 20:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 23.04.2010 13:29

Ai että seksikkäämpiä. En tullut ajatelleeksi.

Maalaiset kaupungissa tai kaupungistuneet maalaiset:
Kaikki tulevat paremmissaan. No, otetaanpa sitten kengät pois. Ja naiset romahtavat sukkasilleen.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.04.2010 15:07

Voi hemmetti; olen kirjoittanut tätä viestiä "ikuisuuden". Mietin, että mitä ohjelmaa kuuntelin ja välillä vilkuilin samalla kun puuhailin pyykkien kanssa. Taisi olla tuo Puoli seitsemän, haastattelijana Maarit Tastula ja haastateltavana Mirja Tervo.
Tervo kertoi ajastaan kenkämyyjänä jenkeissä. Luksuskenkämyyjänä tarkemmin.
Mielenkiintoinen haastattelu ja miellyttävä nainen tämä Mirja Tervo. Kirjoittanut kirjan: "Huimaavat korot".
http://www.bookplus.fi/kirjat/tervo,_mi ... ot-7586992
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 23.04.2010 16:09

(Minulla on jokin kirjoitusongelma).

Joo eli harkitsen korkkarien ostamista. Käytän lähinnä vain juhlissa, eikä minun saapikkaissa tai kesäkengissäkään ole pahemmin korkoa. Nuorempana minulla oli saapikkaat kunnon piikkikorolla eli osasin kävellä, en muista edes kaatuneeni.
Biancaliina

Paluu Yleistä ja ajankohtaista