Pikku-Kim on hullu

Pikku-Kim on hullu

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 20.02.2013 12:26

Pohjois-Korea jatkaa uhitteluaan myös rajulla propagandavideolla.

Youtubeen ladatussa propagandavideossa Yhdysvaltain presidentti Barack Obama ja amerikkalaisia sotilaita jää ydinräjäytyksen liekkien saartamaksi. Pätkä päättyy animoituun ydinräjäytykseen.

Pohjois-Korean ydinkoe tuomittiin laajalti maailmalla. Maa on puolestaan vastannut kovilla lausunnoilla. Esimerkiksi tiistaina se uhkasi naapuriaan Etelä-Koreaa lopullisella tuhoamisella. Uhkauksen Pohjois-Korea esitti YK:n aseistariisuntakonferenssissa.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201302 ... 8_ul.shtml

Pahempi kuin edeltäjänsä.

Pohjois-Korealla olisi ollut edellisen Kimin kuoltua ollut hyvät mahdollisuudet parantaa suhteitaan muuhun maailmaan ja nostaa elintasoaan, jos olisivat toimineet taitavasti. Nyt ei ainakaan parannusta ole näköpiirissä.
Riidankylväjä

Re: Pikku-Kim on hullu

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.02.2013 13:05

Edelleen olen sillä kannalla, että omille jorinoille olisi hyvä ottaa uusi viesti.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 20.02.2013 15:00

Minä olen epä tietoinen ovatko nuo lukuisat risti riitaisetkin ohjeet parkkintunen terapeutin keinoja heruttaa responsseja, joiden avulla voi sitten diagnosoida "potilaita" vai jonkin sorttisia pakkoneurooseja. Epäilen edellistä.

Pyrin kuitenkin noudattamaan ohjeita parhaan ymmärrykseni rajoissa.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.02.2013 18:03

Psykopatologia kirjoitti:Edelleen olen sillä kannalla, että omille jorinoille olisi hyvä ottaa uusi viesti.

Minusta on ihan sama; kunhan alkuperäinen teksti ja omat jorinat on helppo eroittaa toisistaan niin alles got.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 20.02.2013 18:05

P-Korealaiset on aina olleet kovia poikia uhoamaan. Toivottavasti tähän pätee se totuus, että haukkuva koira ei pure.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 20.02.2013 19:07

Taustalla saattaa myös olla sisäpoliittiset "järjestelyt". Vanhojen änkyröitten päitä putoilee uhoamisen varjossa.
Riidankylväjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista