Vanhentunut lakkoase

Re: Vanhentunut lakkoase

ViestiKirjoittaja Urpo » 16.04.2010 15:58

xxccz kirjoitti:Ja odotit jonkun kaivavan sinulle pykälän asetuksineen ja ennakkotapauksineenko?

Kun jotain väitetään laittomaksi tai lainvastaiseksi, alan pohtia, mistä laista on kyse. Väittäjän asia on osoittaa lakinsa, ja sen vastaisuus. En minä ryhdy jahtaamaan toisten kuvitelmia.

Sans nom kirjoitti:Oletko kuullut työsopimuslaista, joka on työelämän peruslaki?

Olenpa hyvinkin.

Urpo
Urpo

ViestiKirjoittaja xxccz » 16.04.2010 16:55

Urpo kirjoitti:
xxccz kirjoitti:Ja odotit jonkun kaivavan sinulle pykälän asetuksineen ja ennakkotapauksineenko?

Kun jotain väitetään laittomaksi tai lainvastaiseksi, alan pohtia, mistä laista on kyse. Väittäjän asia on osoittaa lakinsa, ja sen vastaisuus. En minä ryhdy jahtaamaan toisten kuvitelmia.

Sans nom kirjoitti:Oletko kuullut työsopimuslaista, joka on työelämän peruslaki?

Olenpa hyvinkin.

Urpo

Mutta vaadit toista ohjaamaan pohdintaasi oikeille urille. Tee se itse.
xxccz

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 16.04.2010 18:54

Nakkeja kuitenkin ostin, kun olivat ilmaisia. Esitin myyjälle proteesin, kun hän ei irrottanut nakkeja toisistaan. Sanoi, että voi käyttää kaulanaihana, mistä innostuin kovasti. Hän kuitenkin täsmensi, että asia toimii naisilla paremmin.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja xxccz » 16.04.2010 19:29

´
Miten voit ostaa "ilmaisia"- edes nakkeja. Ja taas viittausta penikseen.
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 16.04.2010 21:59

Kyllästynyt kirjoitti:
xxccz kirjoitti:´
Miten voit ostaa "ilmaisia"- edes nakkeja. Ja taas viittausta penikseen.

Oliko siis kyse prinssinnakeista?

Yhteenkasvaneet? Peran rinssit rinnuksilla. Kyllä nyt on vaimokkeella juhlat
xxccz

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 16.04.2010 22:03

Riidankylväjä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei minusta.

Ruotsalaisilla poliiseilla oli vielä 1960-luvulla sapelit. Paljon tehokkaampi kuin pamppu.

Uzi on näppärämpi tai suomalaiskeksintö jatimatic, "rekyylitön" konepistooli. http://fi.wikipedia.org/wiki/Jatimatic

"Konepistooli syntyi sivutuotteena Timarin suunnitellessa pistoolia. Koelaukauksia ammuttaessa JAT-pistooli ampui jostain syystä sarjan."

Kuva

Pienet konepistoolit ovat näppäriä, mutta ammunta on epätarkkaa. Siksi poliiseilla on ympäri maailmaan H & K (kertalaukaus)konepistoolit.

Suomi-konepistoolilla ammunta on aivan ihanaa ja tarkkaa. Mutta itse ase on painava, koska se ei ole kaasutoiminen.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 17.04.2010 08:06

H&K jyrää suuren yhtiön voimalla ja pienemmät ja paremmat innovaatiot jäävät jalkoihin. Jatimatic on parempi, mutta bisneksen lait määräävät mitä käytetään. Harmi sinänsä, että pienten yritysten hyvät innovaatiot jäävät hyödyntämättä.

Tuolta kiinnostuneet voivat lukea Jatimaticin tarinan.

http://www.guns.connect.fi/gow/kysvast39.html
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Urpo » 17.04.2010 10:36

xxccz kirjoitti:
Urpo kirjoitti:

Olenpa hyvinkin.

Urpo

En vaadi.

Ehdotus, että minä etsisin vahvistusta toisten väitteille, joita pidän väärinä, on typerä. Joka esittää väitteen, esittäköön sille perustelut.

Urpo
Urpo

ViestiKirjoittaja xxccz » 17.04.2010 10:41

Urpo kirjoitti:
xxccz kirjoitti:
Urpo kirjoitti:

Olenpa hyvinkin.

Urpo

En vaadi.

Ehdotus, että minä etsisin vahvistusta toisten väitteille, joita pidän väärinä, on typerä. Joka esittää väitteen, esittäköön sille perustelut.

Urpo

Jaahas.
Mihin hra Urpo perustaa väitteensä, että väitteeni on väärä?
xxccz

ViestiKirjoittaja xxccz » 17.04.2010 10:46

Urpo kirjoitti:
Pertti Luukkonen kirjoitti:Lakkovahdit pyrkivät yleensä estämään (myös) liittoihin kuulumattomien työnteon, mikä on laitonta. Menen tänään Stockmannille tappelemaan.

Mitä lakia estämään pyrkiminen mielestäsi rikkoo? Tappeleminen pikemmin saattaa mennä laittoman puolelle.

Urpo

En lähde näihin. Olen sen päättänyt. Enkä myöskään innostu kaivelemaan finlexia tuon asian vuoksi. En vaan jaksa.

Vaikka houkuttava ajatus, niin auringonpaiste kilpailee voittavasti.
xxccz

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista