lappalainen kirjoitti:http://ilkkaluoma.puheenvuoro.uusisuomi.fi/67195-hiljaisen-kansan-suuria-tekoja
ps elävän arkiston jutun nimi on "Johan on Venninen" ? Mitä tuolla halutaan korostaa?
Miksi jutun nimi ei ole vaan Johan Venninen?
Hilppa kirjoitti:Koska en ole koskaan palstalla todennut sanatarkasti "Olen akateeminen." ei ole myöskään sinulta kohteliasta eikä soveliasta noin suorasti ja ilkeällä tavalla vedota koulutukseeni tai muuhun, koska on ainoastaan päätelmää sinulta. Muutoin et voi tietää asiaa tarkasti.

Toivon, että kirjoittaja Mirri poistat seuraavan aivopierusi yleiseltä puolelta!
Otsikoista voi kuka tahansa olla mitä tahansa mieltä. Minä korjaan virheelliset otsikkoni ja tekstini eikä se ole minulta pois.

Psykopatologia kirjoitti:Ketjun otsikon tulisi olla sitaateissa (vain) silloin, jos joku on todennut, että
"Johan on Venninen!" tms.

Mirri kirjoitti:Mielestäni olet tuonut korkeaa koulutustasi esille niin suoraan (etten sanoisi 'rehvastellen'), että minä mielestäni voin oikein hyvin tuoda koulutuksesi esille hämmästellessäni tekemääsi virhettä - ottaen huomioon, että sinä mielestäsi voit kritisoida toisten kirjoittajien otsikoita suorasti (vai peräti ilkeästi?) ja 'kohteliaisuudesta/soveliaisuudesta' piittaamatta.
...
lappalainen kirjoitti:Mutta sinulla kuitenkin on oikeus sanoa mun kirjoituksiani rehvasteluksi?
lappalainen kirjoitti:Ps muuten akteeminen ammattini liittyy melkoisesti luontoon. Oli aika ylpeää lukea, että osasin jonkun mielestä rehvastella luonnon asioilla.
Hilppa kirjoitti:Olet väärässä. Sinulla ei ole oikeutta vedota minun koulutukseeni. Etkä ainakaan ole voinut laillisia keinoja käyttäen sitä selville saada. Jos minä vetoan omaan tietämykseeni perustellessani jonkin asian oikeellisuutta tai virheellisyyttä, minulla on oikeus niin tehdä, eikä se ole rehvastelua.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa