Riidankylväjä kirjoitti:Pietarista kertova kirja on pahasti kesken. Mikähän se nimi oli? "Pietari".
PS: Mahtaakohan se olla edes kauno kirjallisuutta?
Psykopatologia kirjoitti:Entinen Leningrad.
Psykopatologia kirjoitti:Juuret on sikäli Ahon pienoisromaaniin rinnastettavissa, että siitäkin saa eniten irti,
jos malttaa käyttää aikaa, hiljentyä, ja keskittyä sen parissa pyrkimättä mihinkään
nopean lukemisen suorituksiin. Hieno romaani, muttei viihdettä...
Puhutaanko tässä (substantiivisesta) luokasta viihdekirjallisuus?
Minusta useimmat hienot romaanit ovat kuitenkin (adjektiivisesti)
myös viihteellisiä.

Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Entinen Leningrad.
Leningrad oli vain lyhyt väli vaihe Pietarin historiassa, joka sekin tosin on suhteellisen lyhyt.
Hilppa kirjoitti:Ensimmäisen olen lyhytsanaisesti arvostellut Vertaistuki-osiossa jo aiemmin. Liksomin palkittuun teokseen voin palata viimeistään vaikkapa Vertaistuki-osiossa, kunhan olen ensin lukenut jännärin loppuun.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ensimmäisen olen lyhytsanaisesti arvostellut Vertaistuki-osiossa jo aiemmin. Liksomin palkittuun teokseen voin palata viimeistään vaikkapa Vertaistuki-osiossa, kunhan olen ensin lukenut jännärin loppuun.
Mikset voisi kertoa lukukokemuksistasi tässä ketjussa, joka on vartavasten tarkoitettu kaunokirjallisuudelle? Ja varmaan keskeneräisistäkin lukukokemuksista voisi kertoa, koska ketjun otsikossa tarkalleen ottaen kysytään juuri sellaisia; Mitä kaunokirjallisuutta luet nyt.
Tuskin tuollaista kyseltäisiin, ellei oltaisi kiinnostuneita lukemisen alla olevista kaunokirjallisista lukukokemuksista.
Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Ensimmäisen olen lyhytsanaisesti arvostellut Vertaistuki-osiossa jo aiemmin. Liksomin palkittuun teokseen voin palata viimeistään vaikkapa Vertaistuki-osiossa, kunhan olen ensin lukenut jännärin loppuun.
Mikset voisi kertoa lukukokemuksistasi tässä ketjussa, joka on vartavasten tarkoitettu kaunokirjallisuudelle? Ja varmaan keskeneräisistäkin lukukokemuksista voisi kertoa, koska ketjun otsikossa tarkalleen ottaen kysytään juuri sellaisia; Mitä kaunokirjallisuutta luet nyt.
Tuskin tuollaista kyseltäisiin, ellei oltaisi kiinnostuneita lukemisen alla olevista kaunokirjallisista lukukokemuksista.
Minä nyt satun olemaan minä.

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa