”Jos eläisimme diktatuurissa, niin tämä olisi paljon helpompaa”, Katainen puuskahti kokouksen jälkeen
http://www.hs.fi/talous/EU-v%C3%A4ki+al ... 5547833662
”Jos eläisimme diktatuurissa, niin tämä olisi paljon helpompaa”, Katainen puuskahti kokouksen jälkeen
Maria kirjoitti:Etkö pysty tunnistamaan eroa kahden tapauksen välillä?
”Jos eläisimme diktatuurissa, niin tämä olisi paljon helpompaa”, Katainen puuskahti kokouksen jälkeen mutta lisäsi: ”Onneksi emme elä”.
Lisäys tapahtui samassa yhteydessä, toisin kuin kansanedustaja Halla-Ahon sanomisten yhteydessä. Korjaus tuli viiveellä, vasta merkitystä kysyttäessä tyyliin, enhän minä niin tarkoittanut/sanonut tms.
huu kirjoitti:Maria kirjoitti:Etkö pysty tunnistamaan eroa kahden tapauksen välillä?
”Jos eläisimme diktatuurissa, niin tämä olisi paljon helpompaa”, Katainen puuskahti kokouksen jälkeen mutta lisäsi: ”Onneksi emme elä”.
Lisäys tapahtui samassa yhteydessä, toisin kuin kansanedustaja Halla-Ahon sanomisten yhteydessä. Korjaus tuli viiveellä, vasta merkitystä kysyttäessä tyyliin, enhän minä niin tarkoittanut/sanonut tms.
Etkö itse pysty tunnistamaan eroa?
Halla-ahon toteamus on hänen Naamakirjansa päivityksessä, Käteinen taas on puhunut tärkeän kokouksen yhteydessä.
Sinänsä kummatkin herrat ovat oikeassa: demokratia on huono järjestelmä, kun pitäisi tehdä hankalia päätöksiä, joista äänestäjät eivät pidä.
Maria kirjoitti:Etkö pysty tunnistamaan eroa kahden tapauksen välillä?
Psykopatologia kirjoitti: Sanahelinällä yms, per se, ei välttämättä ole paljonkaan merkitystä.
Mielestäni tulisi kernaammin kiinnittää huomiota moraalittomiin, virheellisiin tai Suomea vahingoittaviin t e k o h i n,
joita tekevät korkein valtiollinen johto, lakkokenraalit ym.
Maria kirjoitti:Ministerin sanomiset kuvastavat turhautumista siihen (EU:hun?), että valtuutus tai keinot ylipäätään EU:ssa eivät riitä hänen haluamallaan tavalla kansakunnan asioiden hoitoon.
Psykopatologia kirjoitti:Väiski Ensimmäinen!

Friedrich Karl Ludwig Konstantin von Hessen-Kassel (1. toukokuuta 1868 Panker, Holstein, Preussi – 28. toukokuuta 1940 Kassel) oli Hessenin maakreivi ja Saksan keisari Vilhelm II:n lanko. Hänen ollessaan vielä Hessenin prinssi Suomen eduskunta valitsi hänet Suomen kuninkaaksi lokakuussa 1918, kun Suomesta sisällissodan jälkeen kaavailtiin kuningaskuntaa. Saksan hävittyä ensimmäisen maailmansodan Friedrich Karl joutui kuitenkin torjumaan hänelle tarjotun kruunun, eikä hän koskaan saapunut Suomeen.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa