Täytin kansalaisvelvollisuuteni tänään

Täytin kansalaisvelvollisuuteni tänään

ViestiKirjoittaja Palle » 05.06.2021 23:15

Minä, sovinistisika, naistenvihaaja, misogyyni, puliveivari ja mitä kaikkia adjektiiveja tässä on kuultu äänestin NAISTA.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

Re: Täytin kansalaisvelvollisuuteni tänään

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 06.06.2021 00:03

Palle kirjoitti:Minä, sovinistisika, naistenvihaaja, misogyyni, puliveivari ja mitä kaikkia adjektiiveja tässä on kuultu äänestin NAISTA.

Ilmeisesti kuvittelet tehneesi jonkinlaisen uhrauksen.

Jos minä äänestän miestä, tulisiko minunkin kerjätä päänsilityksiä äänestyspäätöksestäni?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 06.06.2021 00:06

Palle kirjoitti:Minä, sovinistisika, naistenvihaaja, misogyyni, puliveivari ja mitä kaikkia adjektiiveja tässä on kuultu äänestin NAISTA.

Ehdokkaiden joukossa varmasti on naisia, jotka ovat asioista kanssasi samaa mieltä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Palle » 06.06.2021 00:20

Kyllästynyt kirjoitti:

Ilmeisesti kuvittelet tehneesi jonkinlaisen uhrauksen.

Jos minä äänestän miestä, tulisiko minunkin kerjätä päänsilityksiä äänestyspäätöksestäni?

Ole hyvä.

Kuva
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Palle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.06.2021 11:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Ilmeisesti kuvittelet tehneesi jonkinlaisen uhrauksen. - Jos minä äänestän miestä, tulisiko minunkin kerjätä päänsilityksiä äänestyspäätöksestäni?

Toisaalta Pallen paljastus on luonteva siltä kannalta, että olet nimennyt hänet naistenvihaajaksi, jonka "pitäisi" lähtökohtaisesti äänestää mies-oletettua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista