helun palstalta:

Re: helun palstalta:

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.10.2010 22:19

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:Minä olen ymmärtänyt kyseisen säännön niin, että lainauksia muilta foorumeilta ei sallita.

Tunnustan, että olen kyseisen linkin avannut (mikä on ollut selvää jo muutenkin), ja koska siellä
on nyt loukkaannuttu "väärästä asiasta", niin ilmoitan tässä erikseen, että kaksoissidosta koskeva
kohta ei suinkaan ole kohdistettu K:lle enkä häntä ole näin ollen syyttänyt julmuudesta, vaan PL:a..

helun palstan säännöt ovat käsittämättömän epäselviä. Kaiken kukkuraksi on niin, ettei edes helu itse noudata niitä.

Mitä julmaa PL on muka tehnyt?
Onko nettikiusaajan toiminnan estäminen (tai ainakin yritys estää) julmaa?

("Hyvää") julmuutta kyllä aikoinaan painotin moderaattorin työssä. En vissiin ole ollut tarpeeksi julma.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.10.2010 22:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Tris2 kirjoitti:Blogini ovat suljettuja ja vain minun luettavanani eikä niissä oleva taikka olematon aineisto luulisi Kyltsiä häiritsevän. Yhtään enemmän kuin päiväkirjojeni sisältö...

SInä Tristan et ole oikea henkilö määräämään mikä minua häiritsee ja mikä ei.

Sinun päiväkirjojesi sisältö on edelleen netissä luettavissa - mutta sinä et suostu niitä poistamaan joko silkkaa laiskuuttasi ja/tai ilkeyttäsi.

Missä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.10.2010 22:54

Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 08:02

Ts. helu siis valehtelee niin että korvat heiluvat ja tuuli käy tänne saakka.

Taannoin Kontu toi esiin (lähteenä helu [epämääräisesti]), että minä olisin valittanut viranomaisille tukari2:lla olleesta ketjusta (Saxpi). Viimein helu suvaitsi vastatakin, mutta hänen sepustuksensa ei oikeastaan selventänyt mitään, vaan herätti uusia kysymyksiä. Missä avoimuus?

tukari2:n terapia-osion Valvoja
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Lypsy-lehmät kunniaan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 12:27

Tyypillisen lypsy-lehmän tunnistaa siitä, että se heittää tekstiä juosten kusten palstalle. Tyypillisiä ovat perusteettomat heitot, jolla se "pakottaa" vastapuolen lypsämään. Lypsy-lehmän teksti voi kuitenkin olla - ottaneenakin - akateemista tasoa. Tärkeänä periaatteena on: "Älä kerro kaikkea! Heitä vaan joku läppä,
mieluummin joku kierolla tavalla tulkittu osa"totuus"!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 12:54

tristan kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Joten missä ja milloin minä olen "kostoni ottanut ja saanut"?

Tämä on niin tyhmä kysymys etten vaivaudu edes vastaamaan...

Kysymys on erittäin aiheellinen. Muiden kanta on se, että mitään hyvitystä ei ole koskaan tullut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 13:18

Klo 13.19
Olennaisinta on pahanteon kohteen näkemys asiasta, ei ulkopuolisten hurraajien ja lakeijoiden.

Listastasi puuttuivat todelliset tukijasi kontulib ja Stuart Little, nämä objektiiviset.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 13:46

tristan kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
tristan kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Joten missä ja milloin minä olen "kostoni ottanut ja saanut"?

Tämä on niin tyhmä kysymys etten vaivaudu edes vastaamaan...

Kysymys on erittäin aiheellinen. Muiden kanta on se, että mitään hyvitystä ei ole koskaan tullut.

Moderaattorien ja Raatelulampaan avustama kiusaaminen täällä.

"Muut" Psykopatologia, Raatelulammas (ja nykyisellään Heppu) kokevat että hyvitystä ei ole tullut. "Muut" Mirri, Helmis, Stuart Little, Tuuve ja Lumppari ovat sitä mieltä että hyvitys on otettu moneen kertaan ja toiminta on nykyisellään sadismia. Muistisi on kovin valikoiva. Tosin omassa mielestäsi edustat mielipiteinesi tietenkin vähintään kymmentä rivikirjoittajaa...

Kun tarkemmin ajattelen, ajatus kaksoissidoksesta on kuitenkin ontuva. - Vastaava ei helun palstalla ole voinut syntyä
kirjoituskieltosi vuoksi, joka siis ei ole sadistista.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rumuuspilkku » 25.10.2010 13:56

Ja esimoderoinnin poisto tarkoittaa luonnollisesti aina sitä, että sinua rangaistiin ihan syyttä suotta. Yksinkertaisilla ihmisillä meni vaan taas aikaa tajuta, miten väärin he ovat sinua kohdelleet! Eli et ole tehnyt mitään väärää. Eiks juu?
Rumuuspilkku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 14:03

tristan kirjoitti:Sain silloin vuosi sitten impulsivisen acting out raivarin. Nyt esimoderointikin on poistettu.

Kaikki tuo tiedetään paitsi et mitään raivaria saanut, vaan puhuit ohi suusi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 25.10.2010 15:10

tristan kirjoitti:Sain silloin vuosi sitten impulsivisen acting out raivarin. Nyt esimoderointikin on poistettu.

On sinulla selitykset. Apua kuolen nauruun. :lol:

Sinusta tulee mieleen nelivuotias uhmaikäinen, joka huutaa kaupan kassalla täyttä kurkkua, kun ei ole saanut haluamaansa karkkiostosta läpi. :D
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 15:16

helu antanut anteeksi minkälaisten toimiesi kautta?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.10.2010 15:43

Kyllästynyt kirjoitti:
tristan kirjoitti:Sain raivarin enkä ollut ainoa juoruämmä. Jos helu on sen antanut anteeksi niin mikseivät muutkin?

Miksi kenenkään pitäisi antaa anteeksi noita sinun laskelmoituja "raivareitasi"?

No ehkä raivosit kotona äidillesi mutta et ainakaan alstalla.

Olit toinen kahdesta eli puolet. Aika hyvin tuokin. Onko tuo jonkinlainen ekskuse?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rumuuspilkku » 25.10.2010 16:32

Toivottavasti Helu ehtii lukea tästä viestiketjusta nämä Tyllerö Taulapään uusimmat. :P Ymmärtääköhän Tyllerö vieläkään, että hän paitsi levitti jossain määrin hänelle luottamuksellisesti kerrottuja asioita, myöskin vääristeli niitä tieten tahtoen pahantahtoisesti, saattaen huonoon valoon paitsi Helun, myös Helun läheisiä?
Rumuuspilkku

ViestiKirjoittaja Rumuuspilkku » 25.10.2010 18:22

Aaaww, nyt on Pelle Hermanni ja Tyyris Tyllerö kavereita! <3 Kai oottei frendei jo Feisbuukissakin? Kekään ei ihmettelis!
Rumuuspilkku

ViestiKirjoittaja Maria » 26.10.2010 10:42

Masentavaa lukea Kyllästyneen aloitusviestissään lainaamaa Helmiksen viestiä. Helmiksen viesti on tyypillistä kiusaamista, jota muut samanmieliset säestävät. Todella ikävä ketju helun palstalla.
Maria

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista