huu kirjoitti:Tämän tunnelman haluavat islamistit pilata. Kulttuuri on miellyttävä sivuseikka, tarjoilijan asenne tärkeä ja tyypillinen.
huu kirjoitti:Ei yksin Pariisin, mutta meidän kaikkien epäuskovien elämän he haluavat pilata ja verisesti...
Kyllästynyt kirjoitti:huu kirjoitti:Ei yksin Pariisin, mutta meidän kaikkien epäuskovien elämän he haluavat pilata ja verisesti...
Minulla taas on se käsitys, että he nimenomaan haluavat kaikkien epäuskoisten kääntyvän uskoviksi ja maailman siten muuttuvan "paratiisin maanpäälliseksi versioksi".
Mutta jos vääräuskoiset eivät halua paratiisia ja käänny islamilaisiksi, he joutavat kuolla.
tuuve m kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:huu kirjoitti:Ei yksin Pariisin, mutta meidän kaikkien epäuskovien elämän he haluavat pilata ja verisesti...
Minulla taas on se käsitys, että he nimenomaan haluavat kaikkien epäuskoisten kääntyvän uskoviksi ja maailman siten muuttuvan "paratiisin maanpäälliseksi versioksi".
Mutta jos vääräuskoiset eivät halua paratiisia ja käänny islamilaisiksi, he joutavat kuolla.
Ei vaan he haluavat ettei heidän uskosta tehdä pilapiirustuksia.
tuuve m kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:huu kirjoitti:Ei yksin Pariisin, mutta meidän kaikkien epäuskovien elämän he haluavat pilata ja verisesti...
Ei vaan he haluavat ettei heidän uskosta tehdä pilapiirustuksia.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa