Helmenkalastaja kirjoitti:Olenko ainoa, kun olen ollut havaitsevinani, että kirjoitusten tyylitaso täällä on - jopa melko rajusti - laskenut?
Helmenkalastaja kirjoitti:Olenko ainoa, kun olen ollut havaitsevinani, että kirjoitusten tyylitaso täällä on - jopa melko rajusti - laskenut?
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olenko ainoa, kun olen ollut havaitsevinani, että kirjoitusten tyylitaso täällä on - jopa melko rajusti - laskenut?
Et ole ainoa.
Ymmärrän ja hyväksyn kritiikin ja kriittisyyden, mutta viime aikoina on tuntunut kuin viemäri olisi tulvinut yli ja paskavesi lainehtisi vapaasti osiosta toiseen.
Huolieilinen kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärrän ja hyväksyn kritiikin ja kriittisyyden, mutta viime aikoina on tuntunut kuin viemäri olisi tulvinut yli ja paskavesi lainehtisi vapaasti osiosta toiseen.
Pinja on rakastunut Perttiin. Eikö ole ymmärttettävää "pieni kuhertelu"?

Psykopatologia kirjoitti:Laitan viemäreihin säännöllisesti Fairya tai muuta semmoista.
Psykopatologia kirjoitti:Viestejä poistettu.
Tarvitaan tarkempaa analyysiä.
Psykopatologia kirjoitti:Viestejä poistettu.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Viestejä poistettu.
Vaikka jo palstan nimi kertoo mistä täällä on kyse, onko perusteltua tai mielekästä vain seurata sivusta hypomaanista hosumista tai huonossa hoitotasapainossa olevan jakelemia lääkehoitoa koskevia neuvoja, rohkaisuja tai jopa ehdotuksia?
Helmenkalastaja kirjoitti:Jos minua tarkoitat, niin mikäs onni se nyt on? Ei taida olla onni muille eikä ehkä itsellenikään.
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olenko ainoa, kun olen ollut havaitsevinani, että kirjoitusten tyylitaso täällä on - jopa melko rajusti - laskenut?
Et ole ainoa.
Ymmärrän ja hyväksyn kritiikin ja kriittisyyden, mutta viime aikoina on tuntunut kuin viemäri olisi tulvinut yli ja paskavesi lainehtisi vapaasti osiosta toiseen.
Juuri tätä tarkoitan.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Olenko ainoa, kun olen ollut havaitsevinani, että kirjoitusten tyylitaso täällä on - jopa melko rajusti - laskenut?
Et ole ainoa.
Juuri tätä tarkoitan.
Mistä lähtien?

Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa