Stubb on kuin tavallista rasittavampi 12-vuotias

Re: Stubb on kuin tavallista rasittavampi 12-vuotias

ViestiKirjoittaja Beth II » 24.08.2014 22:08

En näe mitään vikaa hänessä. Jos ihmisellä on tälläinen hymy luonnosta, mitä hän sille voi, jospa hän on muuten onnellinen..Minä pidän hänestä. Ole juuri sellainen kun olet Alexander!

Kunnioitan hänen ei-persnuoleva asennetta Pitunia kohtaan.
....
Ehtinyt jo kirjoitta, olkoon. Nyt selvisi etten voikaan kehua sitä enää. Koska ministerina sanoi ettei Suomi ajo auttaa Ukrainaa. Joten sorry, Alexander, et ole minun suosiossa enää. Alkanut puhua muuta kun ajattelet.
Beth II

ViestiKirjoittaja Kiss » 24.08.2014 23:27

Soinilta kysyttiin mitä mieltä hän on Stubbista? Soini repes nauruun ja vastasi, että poika on yhtä innoissaan uudesta virastaan, kuin vauva varpaistaan . he he heee.
Kiss

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2014 23:43

Beth II kirjoitti:En näe mitään vikaa hänessä. Jos ihmisellä on tälläinen hymy luonnosta, mitä hän sille voi, jospa hän on muuten onnellinen..Minä pidän hänestä. Ole juuri sellainen kun olet Alexander!
Kunnioitan hänen ei-persnuoleva asennetta Pitunia kohtaan.
....
Ehtinyt jo kirjoitta, olkoon. Nyt selvisi etten voikaan kehua sitä enää. Koska ministerina sanoi ettei Suomi ajo auttaa Ukrainaa. Joten sorry, Alexander, et ole minun suosiossa enää. Alkanut puhua muuta kun ajattelet.

Melkoisen mustavalkoista ajattelua. Käänsit kelkkasi siinä paikassa, kun Suomen pääministeri ei yhdessä asiassa toimikaan sinun tahtosi mukaisesti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Beth II » 25.08.2014 13:46

Ei tehnyt mieli enää vastata asiattomuuksiisi, mutta olkoon tämä kertaa. Jopa mustavalkoisuus on parempi sen harmaan , mitättömän, mielikiinnottoman, mutta liian runsaan massan verrattuna, mitä sulla on tarjoittavana vuodesta toiseen. Minä koin sitä yhdentekevänä massana, sorri vain suoruudesta, minulla ei ole mitään kysyttäväkään sinulta. Joten jätän sun kommenttisi oman arvoon, niissä ei ole minusta mitään asiakaan.

Kunpa joku vielä sanoisi mitä mieltä miehestä itse, toisten mielipiteiden arvostelun sijasta.
Viimeksi muokannut Beth II päivämäärä 25.08.2014 14:02, muokattu yhteensä 2 kertaa
Beth II

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.08.2014 13:53

Suomihan on luvannut Ukrainalle apua.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Beth II » 25.08.2014 13:58

Saanko sitaatti? Kuka lupasi? Niinistö puhui tietääkseni vain EU linjasta.
Beth II

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.08.2014 14:30

Suomi ilmoitti perjantaina antavansa Ukrainan kriisin uhrien auttamiseen 500 000 euroa.
Päähuomion avustusoperaatioista on kuitenkin saanut venäläisrekkojen saattue.

http://www.hs.fi/kotimaa/Suomelta+puoli ... 8687700689

15.09
Täytyyhän niiden rahaa saada, kun puolustusputjettiakin paisutetaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Beth II » 25.08.2014 21:52

http://occupacii-karelii.net

Kuka Suomessa on keksinyt muuten molotovin koktailin?
Beth II

Paluu Yleistä ja ajankohtaista