Uusi kirjoittaja

Uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Heluna » 24.01.2014 19:48

Hei!

Olen uusi kirjoittaja täällä foorumilla, ja säännöissä oli, että pitää kirjoittaa viesti muille palstalaisille. En tiedä, onko tämä oikea paikka, mutta teen sen nyt täällä.

Olen kolmekymppinen nainen ja tasan kuukauden päästä on merkkipäivä elämässäni: tulee kuluneeksi tasan kahdeksan vuotta, kun aloitin psykoanalyyttisen terapian, jossa käyn yhä edelleen ties kuinka kauan. Käyntitiheys on koko ajan ollut kolme kertaa viikossa. Haaveilen analyysista, mutta siihen mieleni on liian huteran hatara.

Terveisin,
Heluna
Heluna

Re: Uusi kirjoittaja

ViestiKirjoittaja Rane » 24.01.2014 20:01

Hei Heluna, tervetuloa palstalle!
Rane

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.01.2014 20:09

Tervetuloa minunkin puolestani! Meillä on yhteistä ainakin tuo terapian viitekehys, vaikka minä olenkin jokin aika sitten siirtynyt analyysiin.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Heluna » 24.01.2014 20:17

Kiitos, Rane ja Helmenkalastaja!

Helmenkalastaja, me olemme varmaankin törmänneet Tukiasemalla joskus vuosia sitten… Olenkohan oikeassa?
Heluna

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.01.2014 20:22

Tervetuloa, Heluna! :)

Sinäkö olet se Tukiaseman Heluna; muistan, että siellä joskus kirjoitteli nimimerkki Heluna.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.01.2014 20:24

Heluna kirjoitti:Kiitos, Rane ja Helmenkalastaja!

Helmenkalastaja, me olemme varmaankin törmänneet Tukiasemalla joskus vuosia sitten… Olenkohan oikeassa?

Hyvinkin mahdollista. Kirjoittelin siellä kyllä tällä samalla nimimerkillä. Olen pitkän linjan mielenterveyspalstakirjoittelija ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.01.2014 20:29

Tervetuloa, Heluna!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Heluna » 24.01.2014 20:38

Kiitos myös Mirrille ja Psykopatologialle!

Mirri, taisin muuten itse olla aikoinaan eri nimimerkillä, joten en ole varmastikaan sama. En edes muista, mikä nikki minulla silloin oli, mutta muistan kyllä nähneeni sinun nimimerkkisi siellä.
Heluna

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.01.2014 20:56

Ok. Tukiasemalla kirjoitti aikoinaan yhtä aikaa Heluna ja Helena. Taisin jälkimmäisen kanssa kirjoitella enemmän; Heluna -nimimerkki jäi mieleen siitä, että nimimerkit menivät välillä sekaisin. :) Ja taisivat tosiaan nuo muistelemani nimimerkit ollakin sinua vanhempia.

Mukavaa, että olet löytänyt tiesi tälle palstalle. Alkuperäinen Tukiasema on lakannut olemasta jo muutama vuosi sitten, ja siellä kirjoitelleet ihmiset ovat hajaantuneet kuka minnekin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Heluna » 24.01.2014 21:00

Joitakin tutunoloisia nimimerkkejä täällä näyttää olevan. Ja mielenkiintoisia keskusteluja :).

Kirjoittelemisiin!
Heluna

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 24.01.2014 21:33

Mirri kirjoitti:Ok. Tukiasemalla kirjoitti aikoinaan yhtä aikaa Heluna ja Helena. Taisin jälkimmäisen kanssa kirjoitella enemmän; Heluna -nimimerkki jäi mieleen siitä, että nimimerkit menivät välillä sekaisin. :) Ja taisivat tosiaan nuo muistelemani nimimerkit ollakin sinua vanhempia.

Mukavaa, että olet löytänyt tiesi tälle palstalle. Alkuperäinen Tukiasema on lakannut olemasta jo muutama vuosi sitten, ja siellä kirjoitelleet ihmiset ovat hajaantuneet kuka minnekin.

Mulla taas menivät siellä sekaisin Helena ja Heleena. Helunaa en muista kyllä nähneeni, mutta mähän tulinkin sinne vasta vuoden 2005 viime hetkillä :)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.01.2014 21:56

Tervetuloa uudet kirjoittajat!

Hauska tavata, Heluna ja erkkiesimerkki.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.01.2014 22:09

Helmenkalastaja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Ok. Tukiasemalla kirjoitti aikoinaan yhtä aikaa Heluna ja Helena. Taisin jälkimmäisen kanssa kirjoitella enemmän; Heluna -nimimerkki jäi mieleen siitä, että nimimerkit menivät välillä sekaisin. :) Ja taisivat tosiaan nuo muistelemani nimimerkit ollakin sinua vanhempia.

Mulla taas menivät siellä sekaisin Helena ja Heleena. Helunaa en muista kyllä nähneeni, mutta mähän tulinkin sinne vasta vuoden 2005 viime hetkillä :)

Ok; enpä mene minäkään enää vannomaan, kun tarkemmin muistelen. Tuli nyt tuo Heleenakin nimimerkkinä mieleen, vaikken muuta muistakaan. En enää sitäkään, että kumman kanssa kirjoittelin ja keneen sekoitin.
Jospa tosiaankin oli noin kuin sanot, sekaisin menneet kirjoittajat olivat Helena ja Heleena... :D

Tuli näistä nimimerkeistä vielä mieleeni... Tukiasemalla kirjoitteli myös Karjakko; nimimerkki oli hauska ja sen omistaja ihanan lämpöinen ja huumorintajuinen ihminen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.01.2014 22:41

Tervetuloa Heluna!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 24.01.2014 22:57

Tervetuloa uudet!
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.02.2014 23:09

Tässä on valmiiksi sopiva ketju, joten toivotan Huitulan tervetulleeksi. Uusi nimimerkki on ilmestynyt, muttei vielä häneltä mitään viestiä, joten tässä on tilaisuus sanoa jotakin. Täältä kun lentää kovin herkästi ulos, jos ei rekisteröitymisen lisäksi ilmoita olemassaolostaan mitenkään.

Huitula, tervetuloa foorumille! :)
Toivottavasti sanot tähän viestiin jotakin, jotta tiedetään sinun olevan olemassa, eikä ylläpitäjä siivoa sinua vaiteliaisuutesi vuoksi täältä pois.
Mirri

Paluu Yleistä ja ajankohtaista